Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Midtjysk ridecenter
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 23:37

Jeg håber at der er nogen der skal op til Midtjysk ridecenter Er der det ?!? Fordi det skal....JEGGG i uge 32 og jeg glæder mig sindsygt meget !!! jeg håber det bliver fedt Jeg skal der op med min bedste veninde, Sandra (det var hende der fik mig til at overtale min far) og min anden rigtig gode veninde, Tine (der ligesom min bedste veninde fik mig til, at snakke med min far) og en jeg ikke kender særlig godt, som går i klasse med Tine ...(jeg snakker kun med hende over skype nogle gange) Værr sød at skrive, hvis i skal til midtjysk ridecenter eller hvis i har være der oppe, eller bare har hørt om det

 

 


Phoenix forever

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg skal :)
Forfatter: 
Dato:  03-06-2012 22:39

Jeg skal også derop i sommerferien:) dog i uge 30, men jeg glæder mig også en gal

 

God tur:)


Zhivago, du er alt hvad jeg ønsker! Du forstår både at ride for sjov, men også at lære nye ting.. Med dine 172 cm i stg. passer du så godt på mig, jeg elsker dig højere end du aner:')

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg Skal
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 22:31

Hej:)
Jeg skal der op i uge 32. Har mødt en til der skal der op ogs. Skal dog ikk have min hest med:)

Knus Stephanie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kan det være...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 11:07

At vi ses der oppe

Mig og mine veninder glæder, sig også som en gal til... RIDELEJER


Phoenix forever

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej alle der har svaret.
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 17:40

Der er en hest der oppe som er rigrtig sød, og hun hedder: Codypigen.

Hun er rigtig sød, og hun er spring-pony. Men kan sagdens lære dressur, hvis man har tolmodighed til, at lærer hende det.

Hun er en rigtig NUSSE hest, som elsker at spise en hel masse godt, som man har med, til hende.

Det var hende jeg red på, der oppe.

 

P.S. Hun er en hafflinger


Phoenix forever

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der nogle?
Forfatter: 
Dato:  16-11-2012 20:56

Hej er der nogle som har nogle nyhedder som de har oplevet eller hørt om fra: Midtjysk ridecenter

Jeg vil rigtig gerne høre om det. Hvis i har nogle historier så, vær vendlig at skrive


Phoenix forever

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider