Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Mønstergården uge 27
Forfatter: 
Dato:  17-02-2012 18:59

Hej ;D

Er der nogen der skal på mønstergården i år?? Har ikke været der før, så kan nogen eventuelt fortælle om deres oplevelser?? Hvordan er faciliteterne ? Hvad er godt? Hvad er dårligt?

Skal afsted i uge 27 :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergårdens ridelejr here I come :-)
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 21:09

Hej Pipps,

 

Jeg skal afsted på ridelejren i alle ugerne og glæder mig rigtig meget. Jeg synes det er en god ridelejr. Jeg kan godt lide man selv bestemmer hvornår man vil sove.. der er ikke rigtig nogle sure voksne, de er ret large. Man sover på en "campingplads" hvor der er 6 campingvogne, udenfor dem er en stor pool med rutjebane, airhockey, badminton, bordfodbold og bordtennis.

 

Gården har også nogle søde katte, kaniner og hunde, ja altså også en masse søde heste og ponyer.

 

Der er en masse gode konkurrencer og lege uden heste. Til hest er der ponygames, spring, dressur, skovture og stævne. Generelt synes jeg det hele har været godt. Har svært ved at pege fingre af noget som jeg synes var dårligt.

 

Maria


Smil og verden vil smile igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak ;)
Forfatter: 
Dato:  13-03-2012 20:04

Tusind tak ;)Det lyder super hyggeligt <3

Så ses vi jo nok i uge 27 ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergården
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 20:24

er bare stedet for ridelejer (super hygeligt)


Rigtige heste elsker har deres egen hest Ss...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergårdens ridelejr
Forfatter: 
Dato:  12-01-2013 11:51

Så er det tid til at melde sig til ridelejr igen. Og jeg vælger Mønstergårdens ridelejr igen. Den er bare god


Smil og verden vil smile igen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider