Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 hjælp mig!!
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 20:15

hej alle sammen

jeg vil gerne på ridelejer det er første gang selvom jeg har redet i 5 år. kan i sige hvor der er en billig ridelejer og en god:)

håber jeg høre fra jer:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 billig
Forfatter: 
Dato:  30-08-2011 20:17

hvad synes du der er billigt:

HAR VÆRET PÅ RIDELEJR en gang det var på petersminde i år den kostede omkrin 3000 og så er der jo det hvor bor du

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 15:50

øhmmmm ca 3000 det ville være fint og bor i greve hvor var du på rideljer henne?????

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 DEN her
Forfatter: 
Dato:  18-11-2011 23:04

ENGHØJS PONYKLUB!

Altså... Den er bare fantalastisk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ENGHØJS :D
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 00:45

Jeg vil også varmt anbefaler enghøjs ponyclub.

 

Dajeg hjar været hjælper der en del år, og ved næsten alt er du velkommen til at skrive hvis du har nogle spørgsmål

 

MVH SiiV



Knus Julie/ SiiV

Enghøjs Ponyclub, En super ridelejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Petersmine
Forfatter: 
Dato:  06-02-2012 18:55

Hej

Jeg var på petersminde den var MEGA fed ved bare ikke om den ligger tæt ppå Greve den ligger på sjællland

(skriv til mig i privat besked hvis du vil vide mere)

//Sara

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sindbjerg Ridelejr
Forfatter: 
Dato:  30-03-2012 20:02

 

Jeg har aldrig været på ridelejr, men jeg skal for første gang i år :D!!

 

Jeg skal på Sindbjerg Ridelejr i uge 27, og glæder mig helt vildt! Jeg har KUN hørt godt om stedet, de er rigtig nemme at komme i kontakt med, og har heste/ponyer til alle, de har i alle højder, helt fra shetlænder til DV, så man kan i hvertfald ikke være for stor :D!

 

Der er aftenridetur hver aften - en stille en og en med fart. Der springes, rides dressur, laves konkurrencer og meget mere. Der er f.eks. et orienteringsløb (uden hest), så man er mere 'sammen'. På et tidspunkt tages der i Jesperhus Blomsterpark, for at komme i svømmehallen, eller man kan tage i legelandet derinde ;)

Den andensidste dag er der striglekonkurrence, rideklasser i forskellige sværhedsgrader (så alle kan være med). Stævnet optages, og vises om aftenen, mens der hygges med is ;)

 

Den sidste dag, vil der kl. 04 om morgnen (ja, tidligt, men helt sikkert det værd) rides der ud, og vi ser solopgangen.

 

Hver aften sluttes med snobrød og te/saftevand.

 

Dette er sikkert kun noget af det der er, det lyder som en RIGTIG fed ridelejr efter min mening - jeg venter bare på, at det bliver uge 27 ;)

 

Her er linket til deres hjemmeside: www.sindbjergridelejr.dk/index.html

 

Så kan du selv læse om det, men jeg er i hvert fald positivt spændt. Hvis du har hestegalleri, kan du sende en mail til www.hestegalleri.dk/ gal_visbruger.aspx?userID=43708 - hun er ejernes datter, så hun ved i hvertfald en masse om ridelejren ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meldgaard :D
Forfatter: 
Dato:  15-05-2012 10:55

 

Der er også Meldgaard heste
Der er der plads til alle, super skøn natur og sjove oplevbelser for folk i alle aldre.
prøv at kigge på deres hjemmeside eller ring til dem eller skriv en mail. Jeg er sikker på at du vil komme til at hygge dig vildt meget.
Der er altid en super dejlig stemning og det er det bedste sted at møde nye mennesker, og få nogle nye gode venner og bekendte :D
 
tlf; 96495900

Den første betingelse for succes er at beslutte sig til at få det. ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et par forslag
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 10:06

Jeg kan anbefale Petersminde ridelejr som jeg selv har været på, jeg har hørt godt om Mønstergården ridelejr, og jeg ved at Karlslunde Ridecenter holder ridelejr som er meget tæt på Greve hvor du bor


Hele5050

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider