Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Østerlund ridelejr ;-)
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 18:23

Hej alle sammen. Jeg skal på Østerlund ridelejr i år for første gang, i uge 27. :-) Jeg har hørt det skulle være en vildt god ridelejr, så jeg glæder mig meget :'D Men jeg har nogle spørgsmål til jer der har været der før ;-)


1. Der står på tilmeldingsblanketten, at man skal krydse af om man er begynder, let øvet, øvet, rutineret eller meget rutineret ;-) Jeg er 13 år (altså ikke nu, men på ridelejren er jeg), rider LA dressur til træning, og det højeste jeg har sprunget er 85 cm. ca ;). Har ikke haft så meget mulighed for at ride tur, men når jeg så har mulighed, elsker jeg det :-). Dog blev jeg lidt bange på sidste ridelejr, da hesten løb løbsk med mig ;s


2. Har fået afvide af nogen veninder, at det spøger derude. Er det rigtigt? ;P


3. Hvilke nogle heste er der? Og hvad vil I anbefale? :-) Er det de samme heste der er der hvert år, eller er det forskelligt? :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheh..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 12:09

Ingen der gider at svare? ;P

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  01-02-2011 09:32

Nu har jeg ikke været der, så kan ikke svare på spørgsmålene, men ... på næsten alle ridelejere bliver der fortalt "skræk-historier" om døde heste der går igen osv. Så hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg ikke det spøger, men man ved jo aldrig.


Signe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heheh..(:
Forfatter: 
Dato:  04-02-2011 18:54

Jeg kunne godt tro det, da mine veninder tit har følt at nogen har rørt ved dem, eller sparket dem eller sådan noget, og det bliver ved, indtil ejeren råber STOP! d; eller sådan noget xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Østerlund...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 15:18

1. Nu er det mange år siden, jeg sidst var på Østerlund, men jeg er da kommet der 5-6 år i streg engang. :) Hvis det ikke har ændret sig voldsomt siden da (og det tror jeg på en eller anden måde ikke, det har), så er det sådan derude, at de øvede og de rutinerede ryttere tager hurtige galopture og andet i skoven, ligesom at de gerne springer stammer og andet.


Det kommer selvfølgelig an på, om du er tryg ved hesten, du får tildelt. De plejer at spørge derude, mener jeg, om man vil have en rolig eller en frisk hest. Hvis du er nervøs for at den stikker af, så vil jeg anbefale at bede om noget fornuftigt. Hellere en rolig hest, som lytter og måske galopperer lidt langsommere end de 'livlige' - end en hest, der stejler og løber af med dig.


(lad dog være med at bede om en, der er så rolig, at du falder i søvn)


Generelt er det 'sjovest' at være med sammen med de rutinerede ryttere, men det kræver altså, at du kan passe på dig selv med en hest, du ikke kender. Så hvis du vælger at skrive, du er rutineret/øvet, så sørg for at bede om en hest, du kan styre. :) Er mit råd. Du ved bedst selv, hvad du kan håndtere, og hvad du er tryg ved.


2. Selvfølgelig gør det da det. XD Jeg kan ikke huske alle historierne, men jeg ved, at manden på nabogården hængte sig. Nogle gange kan man høre ham ude på broen om natten. Creeeepy. Ej seriøst, lad være med at blive skræmt af alt det der, men det giver lidt ekstra til stemningen, hvis man lader sig rive lidt med fra starten.


3. Jeg tænker, at det stadig er forskellige heste fra år til år (nogle af dem er gengangere, men som sagt; sidst jeg var der, var i 2001, så dem jeg kendte, er enten meget gamle eller døde). De sælger og får nye som vinden blæser. ;) Men hestene er altid dejlige. Kender en del, der valgte at tage deres med hjem fra ferie. ~ Jeg har altid kun haft søde heste derude. Men det er DIT ansvar at få sagt til dem fra starten, hvilken slags hest du kan styre - og de plejer vitterligt at have heste med ALLE tænkelige temperaments-typer derude.


Håber du får en fantastisk ferie! Det har godt nok eksisteret i mange år efterhånden...


-+- Zip.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej (:
Forfatter: 
Dato:  14-02-2011 22:13

Tusind tak skal du ha' :-D Hold fast jeg glæder mig! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Østerlund
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 20:23

Østerlund er stadig ligeså fantasktisk som Zippeline skriver. Du kan godt begynde at glæde dig ! Vi ses til sommer, jeg er hjælper dernede for 3. år i træk (:

og ja vi har spøgelser :D


| S i s s e K a l l e h a v e |


ØSTERLUND UGE 26,27,28 - 10 SES VI ?


ALADDIN

CAPPUCINO

MAJLIN


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hihi ;D
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 15:56

Spændende :P.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider