Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Den Store Rideferie/lejr Guide !<3
Forfatter: 
Dato:  21-01-2011 21:53

Hejsa.

Jeg tænkte jeg ville lave et forum, om alle mulige forskellige slags ridelejr/ferier..


Hvad kan i anbefale :

- Hvor har i selv været

- Hvad var posetivt/negativt

- Hvilket niveaer undervisningen forgår i

- Sove forhold mm.


Og alt hvad man nu kan komme på, at skrive om ridelejren ! xD


Kan i anbefale en god ridelejr, for den mindre øvede rytter, *En slags hyggeridelejr* ?


Har selv været på Mønstergårdens ridelejr sidste år...

Hvilket ikke rigtigt var den store succes..


Håber i kan anbefale en masse



Horsegirl//


Ånder for heste!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stejlbjerggård
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 09:57

Jeg var selv på Stejlbjerggård ridelejr, som var rigtig rigtig god, og i hyggede os rigtig meget. Men de holder desværre ikke ridelejr i år :(


Hvad kan i anbefale : Stejlbjerggård

- Hvor har i selv været: Stejlbjerggård

- Hvad var posetivt/negativt: Det var rigtig hyggeligt, der var god mad, søde heste, rare ledere og der lå butikker ikke så langt der fra, som Aldi, Rema 1000 osv. Det var bare rigtig hyggeligt, vi red også meget i skoven og tog på stranden, både med og uden heste.

- Hvilket niveaer undervisningen forgår i: Nok mere for dem der gerne bare vil hygge :)

- Sove forhold mm. Sove forholdene var rigtig gode. Vi sov i 2 soverum som var i god stand, på vores luftmadrasser.


I år tager jeg på Midtjysk for første gang :) Nogle anbefalinger?



Elsk din hest og den vil elske dig.


Tro på din hest og den vil tro på dig.


Stol på din hest og den vil stole på dig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergården
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 20:00

Hej Anne Sofie,


Må jeg spørge hvorfor Mønstergården ikke var en succes? er ret nysgerrig. Ved de hele tiden ønsker at forbedre sig, og derfor vil det være rart at vide hvad der var godt men samtidig hvad der var knap så godt, ellers kan den jo ikke blive bedre.



Smil og verden vil smile igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 helt klart
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 10:57

jeg kan klart anbefale kokkedal ridelejr!



Hvad kan i anbefale:

Kokkedal Ridelejr!(:

- Hvor har i selv været

jeg har været på¨kokkedal 3 gange, på ridelejr, også er jeg hjælper dernede.

- Hvad var posetivt/negativt

Hm.. Det gode er, at alle ponyerne dernede kan en del. Der er ponyer, med alle slags tempramenter, og sværhedsgræder. i den uge, man er der laver man en masse forskellige ting, man ridder til stranden, og bader med hestenen, rider dressur, springer, rider ponygames, rider uden sadel, og holder strigle konkurrence.

- Hvilket niveaer undervisningen forgår i

Undervisninger foregår i mange forskellige nivuer. Man bliver inddelt i hold, efter, hvor godt man rider.

- Sove forhold mm.

Sove forholdene er super gode! Det er et super godt sted, men søde mennesker, og søde hjælpere. også er det super god mad!:D

Hvis du vil hvide mere, kan du bare spørge mig, eller gå ind på http://www.kokkedalgaard.dk/


» Simone Kryger Rasmussen <3

Jeg elsker dig Bobber <3

- nu som hjælper på Kokkedalstutteri/ridelejr.

» Jeg har de bedste omkring mig! i: <3<3

» Sigurd, du betyder alt!(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 20:40

Hvad kan i anbefale : ENGHØJS PONYCLUB (er dog blevet for gammel, men nøøøøøj, jeg har mange erfaringer med det sted, da jeg har været der 7'gange. siden jeg var en lille 8-årig pige :-) btw. jeg blev ved med at komme, selv efter jeg ikke red mere..)

- Hvor har i selv været
Enghøjs, midtjysk ridecenter.. (Midtjydsk var ikke en succes for mig. Men det var okay.)

- Hvad var posetivt/negativt
Enghøjs.... Jeg tror ikke jeg har nogle negative oplevelser derfra. Ikke nogen, jeg kan huske.. Hvis, så skulle det da være et år, hvor jeg faldt af. Eller hvor vandet til bruseren, var koldt i det hus vi boede i, men vi lånte bare et andet bad, så det var ikke så slemt.

De positive har jeg til gengæld mange af. Men det vil være synd at dele dem alle. Men f.eks. da jeg var 8, var det første gang jeg sprang, på enghøjs. Selv om det bare var et lille spring, var jeg pave stolt. :-)

- Hvilket niveaer undervisningen forgår i
1,2,3 .. 1'ere er for "øvede", hvor 3'ere er for de lidt mere "usikre" :-) Der er 2 ridebaner. Jeg har kun været på den store, selvom jeg har været der 7. gange.

- Sove forhold mm.
Der er mange værelser, hvor der kan sove 6-10 mener jeg det er. Mit yndlings er dog bag staldene. Lidt væk fra det hele, men jeg har sovet på 3 af værelserne, mens jeg har været der.

Btw. så er hestene super dejlige. Og ejeren Miriam bruger meget tid på at lave det perfekte match.. Når man har været der en gang, kan man ønske en hest. Du kan også på tilmeldingsblanketen skrive kritierier for, hvordan dens temperament skal være ect. :-)


Håber du får en god uge, ligemeget hvilken ridelejr du vælger (-;
du må gerne skrive en PB hvis der er mere, du vil vide :-)



Amanda Karlsen


- ke 08/09 -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej :)
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 20:54

Hvad kan i anbefale : Molger ridelejr


- Hvor har i selv været: Molger i 2 år i træk, og skal på Østerlund i år.

- Hvad var posetivt/negativt:

Positivt: Der var super hyggeligt. Rigtig søde heste, og man får super mange venner! :-).

Negativt: Undervisningen var sådan lidt "elevhold-agtigt". Men rigtig godt til en mindre erfaren rytter, der skal på sin første ridelejr :)

- Hvilket niveaer undervisningen forgår i:

Lidt alle niveauer :)

- Sove forhold mm.

Man sover i en stor sovesal, hvilket er super hyggeligt :)
Der er ting som blandt andet trampolin, gynger osv derude :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergården
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 22:06

Mønstergården er klart den fedeste ridelejr der findes, men den er nok mere for piger der vil have fest og fart på, stævner, konkurrencer, larm og ballade og aldrig sidder stille.

Tror du skal tage på Enghøjs ponyklub. det nok lige dig, der er mere strigling, nusse, pudse, og roligt ridning.

de to ridelejre kan ikke sammelinen, og nogle er til det stille og andre til det hvor der er gang i den dagen lang.

skrevet af en der kender dig fra mønstergårdens ridelejr af.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Liberamus Equos afholder ridelejre
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 10:36

Jeg skal ikke selv på ridelejr i år, men står istedet for sammen med min teampartner Camilla Stormont at afholde to horsemanshiplejre. Det bliver to lejre af 4 dage med masser af sjov, bidløs ridning, træning på hestens præmisser og leg med hesten fra jorden. Der vil blive undervist i træning ud fra princippet "Gør træning til en leg med respekt, tillid og sammenhold".

Vi har lejet en stor rideklub med lækre folde, store baner og et virkelig lækkert ridehus.

Hvis i synes det lyder spændende kan i finde information om lejrene her:
www.Liberamus-Equos.dk/Ridelejr


Mvh

Andrea M. Dragsdahl
Andrea@Liberamus-Equos.dk

42 31 55 26


Liberamus Equos - Gør træning til en leg med respekt, tillid og sammenhold !



Kurser, undervisning og ridelejre !


Se mere på Liberamus-Equos.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Østerlund
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 20:18

Jeg tager på Østerlund for 8. år. Det kan varmt anbefales, et supert sted med en masse søde menensker og hjælpere. fede ture i skoven, ude og bade med hestene. kig hjemmeside: www.fort-oesterlund.dk/ridelejr


| S i s s e K a l l e h a v e |


ØSTERLUND UGE 26,27,28 - 10 SES VI ?


ALADDIN

CAPPUCINO

MAJLIN


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider