Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Enghøjs ponyclub
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 09:40

hej med jer

jeg skal på enghøjs ponyclub d. 11-7-2010 ( om ikke så lang tid.....)

Også ville jeg høre om i kender noget til denne ride lejre?? Jeg har nemlig aldrig været der før... så vil gerne høre lidt om det

Vil også gerne vide om der er nogle der kommer der hen samme tidspunkt som mig? - det kunne være hyggeligt jeg er der fra d. 11-7-2010 og bliver der en uge.....



med mange vrinsk

Laura

0
0
Svar på denne tråd
 
 ups...........
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 09:42

ups!!!! enghøj skulle staves med stort.....



0
0
Svar på denne tråd
 
 Epc xD :)
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 11:34
Altså jeg skal der op uge 30, aner ikke hvad dato det er ..:) Men var der også sidste år uge 30, det var såså fedt!! Spørg løs?:D

SEBASTIAN! Er den bedste pony 4-ever!


Elsker Enghøjs!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 heiiiiiiiiiii igen.........
Forfatter: 
Dato:  05-07-2010 21:26

heeeiiii igen....



har lige et par spørgesmål ;)

(1)hvilken race er sebastian??

(2) hvad laver man der henne?

(3) hvad kan man lave når man ikke rider??

(4) hvilket heste/ponyer synes du er bedst??

(5) har de nogle som er lidt vilde og frække? ( elsker nogle med lidt gang i ;) )


NÅR?! jeg tror vidst at det var det......



mange vrinsk fra


Lauramus<3hestegale tøs<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror.........
Forfatter: 
Dato:  05-07-2010 21:29

Jeg tror vidst at jeg skal der hen i uge 29..... desværre det kunne ellers ha´ været hyggeligt hvis vi kom på samme tidspunkt




mange vrinsk fra


Lauramus<3hestegale tøs<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjasnkjdngvkjs
Forfatter: 
Dato:  06-07-2010 22:32

Enghøjs er et super sted. Jeg skal derhen som hjælper i uge 31, så vi ses desværre ikke.

Der er mange forskellige typer heste og ponyer, nogle friske, andre rolige. Når man ikke rider, er der forskellige aktiviteter, som skattejagt, striglekonkurrence, strandtur, osv. Du skal nok få tiden til at gå (; Hvis der er andet spørger du bare.

Håber da du får en god tur (:



Mvh. Amalie [:



0
0
Svar på denne tråd
 
 hej Amalie :-)
Forfatter: 
Dato:  07-07-2010 08:10

Hej Amalie :)


Tusinde tak for hjælpen. Det lyder som et dejligt sted. Det er synd at vi ikke kommer i samme uge :( Det kunne ha´ været hyggeligt :D Og ja jeg for nok tiden til at gå, det lyder som om at der er en masse sjove ting man kan lave. jeg har lige et par spørgesmål til..... og et af dem er om de har nogle islændere? Og et andet er hvor mange heste er der? og det sidste er om man skal ud og bade på hesten? eller at man ikke bader men rider ned til vandet???


Med mange vrinsk fra


Lauramus<3hestegale tøs<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 122lala
Forfatter: 
Dato:  07-07-2010 10:33
1. Sebastian er halv connemara og halv nordbagge. Nordbagge kan ikke ses på ham;o) 2. Rider , hygger og er på ferie:p 3. Du kan gå og nusse i stalden lige så tosset du vil! Ellers være sammen med dine nye veninder, se tv, evt. se de andre ride?:) 4. SEBASTIAN! xD Ellers synes jeg også at Hoss og Sigurd er dejlige:'D 5. Aner det ikke;) de har ingen islændere, og jeg mener at de har 35 heste/ponzer;)

SEBASTIAN! Er den bedste pony 4-ever!


Elsker Enghøjs!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøjs
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 23:42

(1)hvilken race er sebastian??

Det er sjovt alle spørg altid om Sebatian ;D

Connemara og fjorhest


(2) hvad laver man der henne?

Du Ridder, laver konkurrencer osv.osv.


(3) hvad kan man lave når man ikke rider??

Altså du kan tage med på stranden, har været deroppe to gange, og jeg var på stranden alle de dage det var muligt i begge uger, så er der konkurrencer orinterringsløb mm. og så kan du jo self være sammen med de andre ride-piger ;D


(4) hvilket heste/ponyer synes du er bedst??

Jeg kan godt lide Luffe, men de er ALLLE sammen rigtig søde.


(5) har de nogle som er lidt vilde og frække? ( elsker nogle med lidt gang i )

Jo det har de ihvetfald haft de andre uger,

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu svarer jeg lige.
Forfatter: 
Dato:  13-02-2011 17:45

(1)hvilken race er sebastian??

- Kan jeg faktisk ikke huske, men mener at der er noget connemara i ham.


(2) hvad laver man der henne?

- Rider dressur, spring, skovtur og balanceridning, hygger med de nye veninder, tager til stranden, spiller rundbold på ridebanen, har skattejagt og striglekonkurrence, ser tv, går en tur med hunden, strigler, spiller gæt og grimasser, laver teater og meget mere.


(3) hvad kan man lave når man ikke rider??

- Det har jeg lige skrevet.


(4) hvilket heste/ponyer synes du er bedst??

- De er allesammen rigtig søde, men min yndlings er nu Olivia. Håber dog på at komme til at prøve Silver på dette års ridelejr, da han også virker dejlig.


(5) har de nogle som er lidt vilde og frække? ( elsker nogle med lidt gang i )

- De har ikke nogen decideret vilde, men Oskar er temmelig følsom og kræver en nogenlunde god rytter, Fritz er rimelig temperamentsfuld og Sebastian kan godt finde på at lave bukkespring.


Copyright by Enghøjs Elskeren. d:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider