Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Ridelejr.
Forfatter: 
Dato:  04-05-2010 20:41

hvor kan man komme på ridelejr i nærheden af KBH og hvor man ikke skal have ejen hest med?? (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergårdens ridelejr
Forfatter: 
Dato:  04-05-2010 21:59

Jeg synes helt sikker du skal tage toget 30 min til Hillerød. Der ligger en kanon ridelejr, Mønstergårdens ridelejr. Der er mulighed for at få tildelt en pony/hest, som man selv står for. Man får tildelt lige den hest som passer bedst ens niveau.

Der rides noget dressur og spring samt afholdes stævner i begge dicipliner, igen efter eget niveau.

Derudover afholdes der ponygames, dvs. konkurrencer og der rides i skoven. Der soves i campingvogne, toilet + bad, der er swimningspools, bordtennis, badminton, bordfodbold, billard m.m.

Man vil få noget medbestemmelse ang. maden, der er slikbod åben hele dagen, og aften.


Og så er prisen til at betale. Kig på deres hjemmeside:

123hjemmeside.dk/moenstergaarden De afholder ridelejr i uge 26, 27 og 28..


Spørg endelig løs hvis du har nogle spørgsmål.


Smil og verden vil smile igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønster gården
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 12:47

Jeg ville helt klart også anbefale Mønster gården !



Jeg har ikke været der endnu, men skal til sommer.

Det gode ved Mønstergården er, at du kan lave så mange forskellige ting, der er B.l.a Swimmingpools, og Meget mere.


Og du vælger helt selv din hest/Pony, udfra dit Nivea.





Ånder for heste!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøjs.
Forfatter: 
Dato:  31-03-2011 20:13

Jeg kan varmt anbefale Enghøjs Ponyclub.

Der er super lækre forhold. Alle ryttere sover på hyggelige og rengjorte sovesale, med cirka otte til fjorten personer i hver. Maden serveres hver dag i rytterstuen. Til morgenmad er der brød, ost, syltetøj, cornflakes, havregryn, te, saft og mælk. Frokosten står på madder med diverse pålæg, imens aftensmaden varrierer fra dag til dag. Hver eneste dag tilbydes desuden dessert, samt aftensaft. De har også en slags "kælder" hvor man kan se fjernsyn og købe slik.

Så vidt jeg husker, råder Jan og Mirjam over otteogtredive heste. Alle søde og velskolede. Der er alt fra den helt lille på omkring 105 cencimeter, til den store på 170. Under opholdet står hestene i spiltov, men går til daglig i løsdrift.

Enghøjs har to store dressurbaner til rådighed, plus tre gode og rummelige græsfolde, og et fabelagtigt terræn med både skov og strand.

Hver morgen trækkes alle heste ind fra folden, og hvis man er interesseret, kan man hjælpe til.

Rytterne deles op i tre hold efter niveau. Sommetider seks, hvis der er rigtig mange besøgende. Om formiddagen får alle hold undervisning i dressur, og om eftermiddagen rides der ture i skoven, hvor man blandt andet kan møde kvæg. Hver elev får op til tre timers daglig ridning, altid under grundigt opsyn fra en erfaren underviser. Om torsdagen afholdes der picninc i skoven, med sodavand og kage. Om lørdagen rides der en hylende sjov omgang balanceridning.

Hele dagen kan man gå og nusse og hygge om sin hest. Om aftenen slippes de alle på fold, og her må der endnu engang gerne hjælpes til. Hver aften er der aftenunderholdning. Det består blandt andet i skattejagt, striglekonkurrence, gæt og grimasser, rundbold på ridebanen og meget mere.

Håber du nu har fået et billede af, hvordan en uge forløber på Enghøjs.


Copyright by Enghøjs Elskeren. d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kokkedal ridelejr :)
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 20:19

Jeg synes helt klart du skal kigge på Kokkedal Ridelejr!

den er virkelig alle pengene værd og der er ponyer til alle niveauer :D


se mere på hjemmesiden:


http://www.kokkedalgaard.dk :)



Black Boy du den bedste <3 Nyd dine ponyår så længe det varer! Det er den bedste ting ved at ride!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lukket
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 20:16

Indlægget er lukket for yderligere svar iflg. adfærdsreglerne;

  • Indlæg som er oprettet for mere end 12mdr siden og som bliver hevet op, vil blive låst for yderligere svar.

Mvh. Rollo

Junior HN Supporter

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider