Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 en god rideljr til mennesker over 14?
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 18:10

Er der nogen gode ridelejre hvor at man kan være over 14 og have sin egen hest med og ikke for mange mennesker på?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergårdens ridelejr
Forfatter: 
Dato:  15-01-2010 13:27

Mønstergården uden tvivl.

fedt sted for både dig og din hest.

der er over halvdelen piger med egne ponyer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergårdens ridelejr
Forfatter: 
Dato:  16-01-2010 20:01

Jeg kan helt klart anbefale Mønstergårdens ridelejr. Mange er over 14 år. Mange havde egen hest med sidste år og året før det. jeg synes ikke man er for mange mennesker, men tilpas.

Der er altid noget at foretage sig. Vedr. ridningen så kan man deltage i dressur- og springstævne. Der er højdespringning, skovture, ponygames m.m.

Når hestene får en pause, er der bare rigtig mange aktiviteter. Man kan slappe af ved de to pools, den ene med rutjebane. Der er billard, bordfodbold, badminton m.m. Der laves konkurrencer. Jeg har aldrig oplevet en så fed ridelejr før.

Har nu set at de på deres hjemmeside har oprettet en katagori med ris/ros vedr. ridelejren. Synes du skal tjekke den ud. Der er også billeder fra foregående ridelejre.


www.123hjemmeside.dk/ moenstergaarden


Smil og verden vil smile igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 ENGHØJS !
Forfatter: 
Dato:  05-04-2010 16:06

Klart enghøjs, det er op til 16 år ;b Der kan bare godt være mange mennesker om sommeren .. hmm ..


Knuus

Hende der skrev det!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøjs ponyclub :D
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 12:45

Hej.


Jeg ville klart anbefale Enghøjs ponyclub. Du kan have din egen hest med, og der er super gode faciliteter og natur Dejlige soverum, god mad, og mange glade mennesker:)


Dog er der, som Philipa siger, er der mange om sommeren, hvilket jeg kun synes er et plus, da man får mange nye venner.


Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har nogle spørgsmål om enghøjs. Jeg kan svare på de fleste, da jeg er hjælper deroppe hver sommer.



Knus Julie/ SiiV

Enghøjs Ponyclub, En super ridelejr.

Jeg kommer på Enghøjs i uge 27,28, 30 og 31 med Capri :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Liberamus Equos afholder ridelejre
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 11:28

Måske du kunne have lyst til at deltage i en af Liberamus Equos' to horsemanshiplejre. Det bliver to lejre af 4 dage med masser af sjov, bidløs ridning, træning på hestens præmisser og leg med hesten fra jorden. Der vil blive undervist i træning ud fra princippet "Gør træning til en leg med respekt, tillid og sammenhold".

Vi har lejet en stor rideklub med lækre folde, store baner og et virkelig lækkert ridehus.

Hvis du synes det lyder spændende kan du finde information om lejrene her:
www.Liberamus-Equos.dk/Ridelejr


De afholdes på Mejlby rideklub nær Randers :)



Mvh

Andrea M. Dragsdahl
Andrea@Liberamus-Equos.dk

42 31 55 26


Liberamus Equos - Gør træning til en leg med respekt, tillid og sammenhold !



Kurser, undervisning og ridelejre !


Se mere på Liberamus-Equos.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgvnjdfghj
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 18:34

Kan klart anbefale kokkedal ridelejr - har skrevet en masse om under indlæg # hjælp mig #


Shamdian og Jupiter !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Østerlund
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 20:06

Jeg kan varmt anbefale Østerlund Ridelejr i Silkeborg. Der kommer mange piger på omkring 14 år. Er man vild med ture i skoven, badning med heste og en masse sjov og spas burde man virkelig pakke hesten i traileren og tage en uge til det smukke Silkeborg.

www.fort-oesterlund.dk/ridelejr


| S i s s e K a l l e h a v e |


ØSTERLUND UGE 26,27,28 - 10 SES VI ?


ALADDIN

CAPPUCINO

MAJLIN


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lukket
Forfatter: 
Dato:  06-04-2011 15:26

Indlægget er lukket da det er ældre end 12mdr.


Adfærdsreglerne; "Indlæg som er oprettet for mere end 12mdr siden og som bliver hevet op, vil blive låst for yderligere svar."


Mvh. Rollo, JHN Supporter

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider