Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Afstemning!
Forfatter: 
Dato:  15-08-2009 12:20

som sagt afstemning giv point! fra 1-10.

begrund lige hvorfor du har givet den det tal du nu har givet ridelejren. starter selv


enghøjs pony-club får 8


det var en rigtig god ridelejr jeg lærte rigtig meget, de voksne var dog ret sure:( jeg fik masser at venner og der var gode forhold, god natur og så var hestene meget søde:)

man sprang ikke særlig højt og man fik også kune lov til at springe et par gange.


petersminde ridelejr får 7


fin ridelejr. der hvor mig og min veninde boede var der lidt ulækkert og koldt. men maden den var sørme god! jeg havde en sød hest men den var temmelig fræk og ret doven, men lige så snart der var stævne opførte den sig meget pænt og skaffede mig en 3 plads i spring. undervisningen der lærte man næsten ingen ting:( man sprang heller ikke særig højt og ridelæren koncentrede sig over hovedet ikke om man sprang godt eller dårligt:(

ponygames uden sadel var sjovt ærgeligt at banen ikke var så lang. faldt af da vi red i skoven:(


kokkedal ridelejr får 9


mægtig god ridelejr vi boede på fint og ordenligt værelse og maden var god. om søndagen fik vi først aftensmad klokken halv 11!! jeg var ved at besvime da vi red om aftnen. man red kun i skoven 2 gange øv en kort og en lang tur. ponygames det var rigtig sjovt og spring var også fint. kun en dressur time:/

hestene var sååhh søde jeg red på en hest der hed fe hun havde et føl der gik rundt inde i boksen så alting var lidt mere besvægeligt. at ride til stranden var sjovt. små hold kun 3 eller fire på hvert hold.




der er masser af ting jeg mangler og skrive. men du kan bare skrive til mig hvis du gerne vil vide mere om ridelejrerne





Gør livet til en fest rid islandsk hest!

0
0
Svar på denne tråd
 
 come on!
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 19:07

er der ikke andre end mig der gider at skrive?


Gør livet til en fest rid islandsk hest!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ENGHØJS
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 23:30

Jeg giver enghøjs 10



Knus Julie/ SiiV

Enghøjs Ponyclub, En super ridelejr. Kommer i uge 29 + 30



0
0
Svar på denne tråd
 
 okay det er fint
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 19:12

fint


Gør livet til en fest rid islandsk hest!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Petersminde
Forfatter: 
Dato:  20-05-2010 17:45

Hej:)

Jeg Rider Selv Ude På Petersminde Og Har Gjort Det I Snart 7 år:)

Jeg Giver Pmr 10:)

Jeg Har Ikke Været På Ridelejr Derude Men Har Været Hjælper Derude Sidste År Og Skal Også I År:)

Det Kan Godt Virke Som Om Alex ikk Koncentere Sig Om Springen Men Det Gør Han Virkelig:) Og Sovesalene Er Blevet Renoveret Sidste År:)

Hvad Hed Ponyen Du Red På?

De Kan Alle Sammen Virke Ret Dovne, Men Når Du Først Viser Hvem Der Bestemmer Er De Bare Super Heste:)

Knus Sarah:)

P.s. Jeg Har Halvpart På Ponyen der Hedder Luc Og Har Snart Haft Det I To År:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergårdens ridelejr
Forfatter: 
Dato:  22-05-2010 22:09

Mønstergårdens ridelejr: 9

Jeg synes det bare var rigtig godt og stor frihed. Man red dressur efter eget niveau, og springningen.. der kan man springe lige så højt som man selv tør... mega fedt.

To gode ture i skoven, alle mulige konkurrence, ponygames.. de voksne er søde, hjælpsomme og sjove.

Den ene dag var maden lidt kedeligt. Men resten af dagene var den fin.

Og så er der en overraskelsestur.. også ret sjovt.


Smil og verden vil smile igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 d,umcjhgm
Forfatter: 
Dato:  08-02-2011 13:12

møns klindt ride lejr (klinteskoven) giver jeg helt klart 10 de er de bedste


Titan









0
0
Svar på denne tråd
 
 Molger ridelejr..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2011 20:03

Molger ridelejr: 8


En rigtig hyggelig ridelejr, men man lærte ingenting.. Undervisningen var ikke særlig god, men underviserne var søde, og det var hestene også :o).

Der var mange aktiviteter, og det var i det hele taget et hyggeligt sted, dog faldt jeg af på tur ;/

Og så sprang man desværre ikke særlig højt, men til spring og dressur konkurrencen blev der dømt fair, selvom det ikke var rigtige dommere :-).

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 21:14

jeg giver enghøjs en 10'er !!!! love enghøjs. (det er dog 2 år siden, jeg sidst har været de,r er for gammel nu og har ikke noget forhold til heste længere)



Amanda Karlsen


- ke 08/09 -

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeeeejjjjj
Forfatter: 
Dato:  10-02-2011 21:18

og midtjydsk får altså en 3'er af mig....

Grund: (det var da jeg var 9 år) ikke meget opsyn man fik. Min veninde fik hjemve, og tog hjem så det efterlod mig og en "knap" så god veninde alene. Toilet forhold + soveforholde var virkelige ulækre. men min hest, som jeg husker ham, var skide sød! + det var sjovt, da man kom i vandland.... :-) Men i forhold til enghøjs, får den en 3'er..

Enghøjs har givet mig veninder og minder for livet, har været der 7-8 gange eller noget i den stil



Amanda Karlsen


- ke 08/09 -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøjs Ponyclub - bedømmelse.
Forfatter: 
Dato:  13-02-2011 17:20

Enghøjs Ponyclub: 8


Rigtig fin, dog især som den "første ridelejr." Rigelig mad,

og søde og velredne ponyer og heste. Spændende terræn, med

både skov, strand og kvæg. Fantastisk måde at få nye venner på.

Dog lige lovligt store hold, med en lille smule strenge hjælpere. Synes det er lidt irriterende at være to om en hest,

og man springer ikke særlig højt. Balanceridning er sjovt og

afvekslende. Helt klart et plus! Så, alt i alt en god ridelejr,

men med enkelte svage punkter.


Copyright by Enghøjs Elskeren. d:

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider