Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 MENINGER OM ENGHØJ.
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 13:23

Hej piger.
Jeg skal til Engøjsponyvlub i uge 31 sammen med en veninde. Jeg har nogle spørgsmål og hvis er søde så PRØV at besvare så mange som muligt! -på forhånd, tak!. :D
1. Er der en anden pige der skal i uge 31?
2. Får man sin egen hest eller deles man?
3. Er "hjælperne" søde?
4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane?
5. Får man god mad, eller udemærket?
6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad?
7. Hvad syntes du selv?
8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk?
9. Hvor højt springer man ca.?
Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden?.

Jeg håber VIRKELIG i gider at svare.-der må godt være andre meninger!.
Hilsen sofie.-Måske ses vi i uge 31?.

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar TAK !
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 18:41

jeg er virkelig på bar bund!
jeg har hørt fra nogle det skulle være det bedste, men
andre det vildt dårligt!
hvis der en eller anden som har været der, så SKRIV !

0
0
Svar på denne tråd
 
 enghøjs
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 21:01

synes lidt den ligner det andet du også har skrevet?


Men svarer alligevel.


1. Er der en anden pige der skal i uge 31?

Min søster er der.


2. Får man sin egen hest eller deles man?

Det er forskelligt, men oftest er man 2


3. Er "hjælperne" søde?

Ja vi er da søde:)


4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane?

Jeg ved ikke hvor meget undervisning man kan få i skoven, men vi gør vores bedste. På banen synes jeg det er god og forskellig undervisning


5. Får man god mad, eller udemærket?

Jeg vil sige at det er GOD mad


6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad?

Det er godt for både begynder og øvet. da der er forskellige niveauer


7. Hvad syntes du selv?

Super sted


8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk?

De fleste jeg fik har været rigtig søde.


9. Hvor højt springer man ca.?

Ikke særlig højt. da det skal være forsvarligt så ingen kommer tilskade.


Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden?.

Ja det er de



Knus Julie/ SiiV

Enghøjs Ponyclub, En super ridelejr. Kommer i uge 29 + 30

R.I.P. Cavan


0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøjs
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 13:19

1. Er der en anden pige der skal i uge 31?

Jeg skal i 29 og 30;)


2. Får man sin egen hest eller deles man?

Oftest er man 2, men jeg har mange gange prøvet at være alene, også i sommerferien..

3. Er "hjælperne" søde?
Ja!;) - Og sjove..


4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane?

Ja, på banen for man god undervisning, og de fokuserer meget på opstillingen, det synes jeg er rigtig godt.

- I skoven får man ikke "rigtig" undervisning, men de snakker meget med ridelejrbørnene, så det er altid en hyggelig tur. Og hvis man ikke vil gallopere er der også et travhold.;-)

5. Får man god mad, eller udemærket?

Den er rigtig god, og hvis man er vegetar(det er jeg, og én jeg skal derned med), kan man bare gå ud i køkkenet og få lavet noget. Men fx får man spaghetti med kødsovs en af dagene, og der kan man jo spise spaghetti med ketchup istedet ;-)

6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad?

Det er godt for alle, for der er forskellige niveauer.

7. Hvad syntes du selv?

Det er rigtig godt og hyggeligt

8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk?

Ja, alle jeg har fået var rigtig søde. Bortset fra en, som var lidt for hurtig, en af de første gange jeg var der, men der havde jeg redet i meget kort tid og var en lidt forsigtig rytter.

9. Hvor højt springer man ca.?

Ikke så højt;-)

Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden?. Ja



Mvh. Cecilia

- Med terroristerne og problembarnet


If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson





0
0
Svar på denne tråd
 
 Svarer ogs lige ..:D
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 01:27

1. Er der en anden pige der skal i uge 31?

Ved ikk ;p


2. Får man sin egen hest eller deles man?

I sommerferien skal du nok ikke håbe for meget på at få din egen hest men man ved aldrig ;)

3. Er "hjælperne" søde?
Ja, de er alle rigtig søde, og sjove ;D Man kan altid spørge! xD


4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane?

Jeg vil ikke sige man fik god undervisning, jeg lærte faktisk ikke rigtig noget deroppe. Det var mest en hygge ridelejr for mig. Men det var virkelig nogle fede ture i skoven, og dressur undervisningen var da også okay. Men jeg synes ikke du skal forvente så meget..

5. Får man god mad, eller udemærket?

Jeg er rigtig kræsen med alt muligt, osv. det sagde jeg bare til personalet så sørgede vi for at finde noget jeg ku' lide.. Maden er fin , Helt standart dansk mad. 2 retter til aften ;p

6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad?

Jeg synes både man kan komme hvis man er begynder og hvis man er øvet, der er 3 forskellige niveuer, et begynder, et letøvet og et øvet.


7. Hvad syntes du selv?

Enghøjs har virkelig været en fed oplevelse, og det var bare SUPER hyggeligt osv. Jeg håber ikke du tager derop for at lærer helt vildt meget for det synes jeg i hvert fald ikke man gør. MÅske begyndere men ikke rigtig hvis man er øvet.. :) Men man laver en masse forskellige ting og man får rigtig mange gode veninder ;D


8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk?

Den hest jeg fik var rigtig sød. Den hed Roy. Den var venlig osv. men havde dog sine særheder. HHAHA!! Ville ikke løfte hove, og havde nogen gange svært ved at holde galoppen. Men jeg var heller ikke så rutineret den gang og red bagefter en MEGET langsom hest .. Men hestene har det rigtig godt der hvor de er og det er vildt fedt.. ! <33


9. Hvor højt springer man ca?

Man springer ca. 30 cm og det er bla. ogs derfor jeg ikke tager derop igen., Vil gerne springe noget mere. Desuden blev min hest halt i stsrten af springtimen så nåede næsten ikke at springe noget.. :(


10. er hestene søde?

Hestene er rigtig søde! nogle er selvf lidt sure i stalden men de heste prøver de som regel at lade vær med at give til elever og mere til hjælperne så de ka' ride på dem i skoven. Ellers er det KUN øvede ryttere der får de lidt mere besværlige heste. Men langt de fleste er RIGTIG søde.. :)


Håber det var okay. Du skriver bare hvis der er mere ikk ? ;D





Petersminde uge 28??!! Ses vi??


Caro & alle de dejligste heste!! :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar ;)
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 15:02

1. Er der en anden pige der skal i uge 31?
2. Får man sin egen hest eller deles man?
3. Er "hjælperne" søde?
4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane?
5. Får man god mad, eller udemærket?
6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad?
7. Hvad syntes du selv?
8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk?
9. Hvor højt springer man ca.?
Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden?.¨


Svar:


1: nej jeg skal ikke :)

2: man deler medmindre der ikke er så mange afsted ;)

3: ja hjælperne er meget søde, andre kan være gnavne..

4: undervisningen er den dårligeste jeg har prøvet ;/

5: maden er i top! den smager både godt og der er meget af den! :)

6: det er nok mest for begyndere da heste matrialet og undervisningen ikke er noget at prale af.

7: jeg syntes det er en fin ridelejr for lidt mindre børn og begyndere- dog ikke en ridelejr for store tøser pga. hestemateriale, undervisningen og erfaringen..

8: jeg fik en pony der hed rosa som var pænt hurtig, heldigvis var jeg vant til at ride trip ponyer, ellers var det faktisk et dårligt indtryk jeg fik pga. der var så mange der faldt af..

9: det højeste vi sprang var 60/70 cm.. det var det bedste ved at være der..

10: hestene er søde mod hinanden, dog kan de være lidt stride..


søger B-pony i dressur med gangarter som maccoy...

Fie

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej nej nej nej.....
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 15:15

jeg har været der.


det er helt forkert undervisningen er helt perfekt jeg lærte rigtig rigtig meget.


Det er IKKE kun for begyndere


kokkedal uge 32 skal du? eller har du været der så vær rigtig sød og skriv til mig;)



farvel!:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 svarene
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 14:28

1. Er der en anden pige der skal i uge 31? ja sikkert men ikk mig
2. Får man sin egen hest eller deles man? forskeligt du kan være heldig at man ikk deler
3. Er "hjælperne" søde? ja
4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane? ja det synes jeg
5. Får man god mad, eller udemærket? ja
6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad? er er 6 forskelige hold 2 nybegyndere 2 let øvet 2 øvet
7. Hvad syntes du selv? bedste
8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk? det var den jeg ønskede og jeg elsker den
9. Hvor højt springer man ca.?ikk så højt

Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden?. ja


heej

0
0
Svar på denne tråd
 
 for sent
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 15:47

nu ved jeg godt det er lidt forsent at svare ;)
men det kunne jo være andre der ikke havde været på epc kommer ind og læser det her.

Alt ved epc er nice!
- alle hestene er søde på hver deres måde.
jeg blir 17 her lige om lidt, og håber på at kunne kommer derop en sidste gang.
jeg ville ønske at jeg startede med at tage derud siden jeg var 8, kan ikke klare tanken om at det 2010 blir mit sidste år på enghøj!
men så tager jeg derop som hjælper! ;)

også kan jeg ikke lade vær med at sige at...
SPILLE ER DEN BEDSTE HEST AF DEN ALLE!!!!
- han simpelhen så sød! :D

det var alt for mig, og jer der har fået et dårligt indtryk af enghøj.. det er jeres mening, men hold da op enghøj er danmarks bedste ridelejr!!
jan og mirjam har så sindssyg meget erfaring, så de har virkelig styr på hvad der er godt for hestene, så sig dem ikke imod! - de er klogere på heste end du og jeg er ;)



Pernille Pape

- DV heste er de bedste!

part på basse <3 !

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej.........................
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 20:38

Var der i uge 30 og red på Sebatian:) Han er sååå sød! Og epc er det bedste sted i verden!


SEBASTIAN! Er den bedste pony 4-ever!


Elsker Enghøjs!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar (;
Forfatter: 
Dato:  19-10-2009 18:19

1. Er der en anden pige der skal i uge 31?

- jeg kender ikke lige nogle, nej d;
2. Får man sin egen hest eller deles man?

- man deles, men hvis du er super heldig (som mig) så for du din helt egen d;
3. Er "hjælperne" søde?

- de er rigtig søde, men strenge når du skal i seng, og op d;
4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane?
- Jeg syntes undervisningen er ALT for nem! Og ikke alle er på sammen niveau, og man er temmelig mange på hvert hold! .. Du for ingen undervisningen når man er i skoven, og selvom de har egen strand, kommer du ikke til at ride langs vandet, pga. for mange sten (:

5. Får man god mad, eller udemærket?

- Maden er okay. Frokosten kunne jeg ikke lidt! Rugbrødsmadder, men ikke lige mit ynglingspållæg på d; hahaha. maden om aften var vel ok.. (: Men hold dig fra pølserne! alle på ridelejren fik ondt i maven! haha d;
6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad?

- Jeg tror, at hvis du ikke har redet 4 år, men måske sådan lige har lært alt det grundlæggende i dressur, og måske lige lidt mere til, og ikke springer så højt, så tror jeg måske du vil få lært en masse! (:
7. Hvad syntes du selv?

- Jeg syntes undervisningen er for nem, og hvis jeg skulle derned ville det KUN være for at komme ned til den overskønne hest jeg fik, Luffe!
8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk?

- JEG ELSKER DEN PONY JEG FIK! jeg kan godt sige dig jeg var lige ved at tude da jeg skulle sige farvel til Luffe, den hest jeg red på! .. Han er den bedste nogle sinde, også selvom han var ret sur (':
9. Hvor højt springer man ca.?

- Det er kun kryds helt nede på jorden! Et gæt er 15 cm? d;

10. Er hestene søde mod hinanden?.

- Det ved jeg ikke helt, det lagde jeg ikke rigtig mærke til. Luffe og hans sidekammert/nabo bed lidt efter hinanden, men jeg så ikke med de andre (;


- Jeg håber du kan bruge mine svar! (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej.........................
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 19:17

1. Er der en anden pige der skal i uge 31? Måske næste år:)
2. Får man sin egen hest eller deles man? Der er NOGEN som får sin egen men også nogen som deler!:)
3. Er "hjælperne" søde? Ja, meget! Jeg kom der op fordi at jeg havde ´´ridefrygt´´, men jeg overvandt den! De er rigtig rare!!!

4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane? Ja det vil jeg da sige at man gør!:)
5. Får man god mad, eller udemærket? Det er SINDSYG god mad!
6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad? For alle vil jeg sige.. Men for dem som har redet i over 4 år er det måske bare hygge:)
7. Hvad syntes du selv? Det er det bedste jeg nogensinde har oplevet!!!
8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk? JEG ELSKEDE SEBASTIAN!! Han passede meget på mig! Og han er så godmodig, både i stalden og på banen!
9. Hvor højt springer man ca.? Et kryds! ca. 20cm
Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden?. Ja det synes jeg da:)


SEBASTIAN! Er den bedste pony 4-ever!


Elsker Enghøjs!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeeeeeeeee...eeeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 22:42

Ja jeg svarer så igen da jeg elsker at svare på sådan noget!


1. Er der en anden pige der skal i uge 31? I år? Det er der nok sikkert!;)
2. Får man sin egen hest eller deles man? Nogen får sin egen, nogle gør ikke..
3. Er "hjælperne" søde? Ja, de er RIGTIG rare!!
4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane? Ja! Det syntes jeg at man gør!! Man bliver opdelt i 3 hold efter hvor god man er!;)
5. Får man god mad, eller udemærket? Det er den bedste mad jeg har smagt!!
6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad? For begyndere og let øvede er den super god, men for rutinerede er det nok mere en hyggelejr!
7. Hvad syntes du selv? DANMARKS BEDSTE RIDELEJR!
8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk? Elsker Sebastian.. Han passede så godt på mig!!!!!
9. Hvor højt springer man ca.? Ikke så højt, ca 35-60 cm + cavaletti'er..
Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden? Ja, selvom der er nogle som godt kan være sådan lidt over for hinanden:)


SEBASTIAN! Er den bedste pony 4-ever!


Elsker Enghøjs!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 LOVE IT!
Forfatter: 
Dato:  05-04-2010 16:03

Det er riiigtig hyggeligt ! Hvis du ikke har lyst til at dele din hest, skal du nok komme i påske- eller efterårsferien, for der er der ikke så mange (: ellers deler man, hvis der ikke er "nok" heste (: jeg elsker stedet, og hver gang jeg skal hjem begynder jeg at græde - for det er simpelthen så skønt at være der! Jeg vil så klart anbefale hvis du vil have en hyggelig ridelejr. Man lærer ikke det store, hvis man er øvet.

Du kan se billeder på deres hjemmeside og se en artikel fra dyrenes beskyttelse, der anbefaler stedet fordi hestene har så gode forhold (:


Knuus

Hende der skrev det!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøj
Forfatter: 
Dato:  03-05-2010 11:04


1. Er der en anden pige der skal i uge 31?
- Helt sikkert, bare ikke mig el. nogen jeg kender ;).


2. Får man sin egen hest eller deles man?

- De fleste deler, der er ca. 4-5 der får sin egen.


3. Er "hjælperne" søde?

- Jaa, bare ikke når man skal i seng, især ikke hvis man larmer lidt :).


4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane?

- Man bliver undervist på banen en time hver dag, og så ridder man to timer i skoven hver dag, syntes mest deres undervisning på bane er for begyndere, du lære ikke så meget! Og i skoven er det sk*dehyggeligt (:


5. Får man god mad, eller udemærket?
- Jeg er kræsen, så jeg ville sige NEJ. (:


6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad?

- Jaa, ville sige det er bedst for dem der mangler at lære nogen ting, men hvis man ikke gør er det stadig hyggeligt, men det er nok ikke stedet jeg ville tage hen hvis jeg skulle lære meget. Men har jo været der 2 år i træk.

7. Hvad syntes du selv?

- Hyggeligt sted, syntes bare godt man kunne have lidt mere tid, hvor man selv bestemte hvad man ville lave, man laver nemlig HELE tiden noget. Men mine oplevelser derfra er positive (:!


8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk?

- Første år havde jeg Bob, skide sød der var han kun fem år (;

Andet år havde jeg Luffe, han var også MEGA sød! Syntes nærmest alle var glade for deres heste.


9. Hvor højt springer man ca.?

- Ville gætte ca. 30 cm, eller nogen. Første år jeg var der var der faktisk nogen på det bedste hold der sprang lidt højere, måske 50cm.


Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden?.

- Det vel som alle heste, der vil vel altid være nogen heste som er mere agrasive end andre, men husker slet ikke som om de forskellige heste, gik og sprakede efter hinanden.


God tur! (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej.....djjdnjvndvnkad
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 21:57

1. Er der en anden pige der skal i uge 31?

-Jeg skal uge 26

2. Får man sin egen hest eller deles man? Få har hesten for sig selv, men normalt del
-Få har hesten for sig selv, men ellers deles man. Privatryttere har selvfølgelig kun deres ejen.


3. Er "hjælperne" søde?
-Ja, super søde og især i de 2 første uger er de bedste der.


4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane?
Undervisningen skal være der for alle, så de kan ikke ramme plet med alles nivo. Men man bliver indelt i hold der passer nogenlunde til en selv.


5. Får man god mad, eller udemærket?

-Meget god mad, jeg har aldrig gået sulten i seng, selvom jeg er kræsen. Enghøjsmad gør dig glad.


6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller hvad?
Ja, et år var der en som aldrig havde redet, men gerne ville lære det, hun sluttede ugen med at kunne gallop m.m. der er undervisning til flere forskellige slag nivoer.


7. Hvad syntes du selv?
-Fantastisk ridelejr! Når ugen slutter, glæder jeg mig allerede til næste år.


8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk?
-Jeg havde min ejen med, så ja.


9. Hvor højt springer man ca.?
Alle skal kunne være med, så på det øvede hold jeg red på red vi fra 20-40cm alt efter hvad man havde lyst til, på det mindre øvede hold springer man nok ikke så højt, alt efter hvad man vil. Fordi jeg var privatrytter fik jeg lov til at springe 60cm..


Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden?.
JA.


DET ER EN FANTASTISK RIDELEJR<3



-Vrinsk fra Kathrine


For mig, er heste og frihed synonyme. . .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar fra mig!
Forfatter: 
Dato:  16-02-2011 10:53

1. Er der en anden pige der skal i uge 31?

Tjah, jeg skal ikke. Men om der er en anden pige, skal jeg ikke kunne udtale mig om.


2. Får man sin egen hest eller deles man?

Som regel deles man, men nogle ryttere får deres egen.


3. Er "hjælperne" søde?
De fleste af dem er helt okay, men de er jo bare mennesker, så selvfølgelig kan de også have en dårlig dag.


4. Får man god undervidning, både skov, strand og ridebane?
Undervisningen på banen er nogenlunde, men er ikke selv så meget til dressur, så synes klart det ville være bedre med lidt mere springning eller terrænridning. I skoven får man slet ikke undervisning, der rider man bare en afslappet tur, og man rider ikke decideret langs stranden, man rider kun sådan, så man indimellem kan se den.


5. Får man god mad, eller udemærket?
Maden er fin. Morgenmaden er dog lidt kedelig, så plejer at tage en pakke rugbrød med hjemmefra, da jeg ikke er så meget til det hvide brød. Frokost og aftensmad er helt i top!


6. Er det bedst for begyderer som har redet i et år, eller

hvad?
Overhovedet ikke. Der er førsteholdet, andenholdet og tredjeholdet. På tredjeholdet er dem, der ikke har redet så længe. Som regel 0-1½ år. På andenholdet er de let øvede, som måske har redet 2-3 år, og på førsteholdet er det som regel dem, der har redet mere end 4 år.


7. Hvad syntes du selv?
God ridelejr med massere hygge og ridning.


8. Var den hest/pony du fik sød? eller havde du et dårligt indtryk?
Har redet på Sigurd og Olivia, og har begge gange fået et rigtig godt indtryk.


9. Hvor højt springer man ca.?
MEGET lavt. Højst 15 cencimeter.


Og sidste spørgsmål: 10. Er hestene søde mod hinanden?.

Ja, meget. Men selvfølgelig vil der altid være en rangorden, som skal holdes.


Copyright by Enghøjs Elskeren. d:

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider