Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Beskriv jeres stil..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:01

God søndag ducks =D


Ved ikke om vi har haft sådan et indlæg før, men beskriv jeres stil! Ikke bare "pop", for der er mange former for pop, etc.

Jeg prøver:


Jeg er nok en poptøs, men går ikke kun i mærker. Meget af mit tøj er fra h&m. Jeg er ikke typen som siger at stil handler om penge og dyrt tøj, men om at sammensætte forskellige ting på en fed måde. Alle mine bukser er dog mærker - diesel, killah, m60 osv - da jeg synes det er bedst kvalitet, og de sidder bedst. Jeg kan godt lide at have "lag på lag"-tøj på, fx en lang top inden under, som går ud under den t-shirt jeg så har på. Så jeg har tit mange trøjer på. Jeg kan bedst lide neutrale farver, så meget af mit tøj er sort, hvidt eller gråt. Jeg bruger meget tilbehør eller "lir". Elsker smykker! Masser af fingerringe, lange guldhalskæder osv er bare lige mig. Jeg har også mange tørklæder i forskellige farver, som jeg tit bruger med mit andet tøj, på forskellige måder (: Jeg kan godt både slaske rundt i et par kawasaki eller reebok, men kan også godt lide "fine" sko, evt spidse eller med hæl.


Jeg har helt min egen stil, men mange kalder mig nok pop ;)


I PRØVER ;D




.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:04

Jeg er ja, hvad er jeg?


Jeg elsker, sort, nittearmbånd, piercinger og ehm.. sikkerhedsnåle?

Jeg går tit med NW trøjer, band trøjer.. Lag på lag.. Jeans.. På ingen måde mærker.. :-P Bedre kan jeg ikke..



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:09

Lidt svært at forklare ;b


Jeg har for det meste et par bukser på. Ellers kan jeg godt lide nederdele med mønstre/prikker el. lign. Korte shorts med et par farverige gamacher under er også fedt =D


Jeg kan også godt lide at ha' kjole på. Det skal helst være en meget farverig en eller en med noget motiv på også et par gamacher under.


Jeg har altid en lang top under min bluse, helst så man kan se den ;b Så har jeg tit en nørgaardbluse på og en trøje. Jeg går ikke så meget med smykker, men jeg eeelsker tørklæder : D helst lidt farverige med mønster =D


Af sko har jeg enten ballerinasko (i grøn, sort med forskellige blomster, guld eller grå) på, sorte ankelstøvler eller røde converse all-stars.


Ved ikke hvad man skal kalde min stil ;b



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:09

Jeg er ikke sådan én, der går op i mærker. Jeg sammensætter mit eget tøj, så det passer til mig. Jeg føler mig godt tilpas i et par almindelige cowboybukser (den originale farve), en t-shirt, en top inden under og en trøje. Så elsker jeg at have store, strikkede sokker uden på. Altså hvis jeg har stramme cowboybukser på, så have strømperne udover, rundt om buksekanten. Jeg kan også godt lide, at have shorts, strømpebukser/gamacher og en t-shirt. Eventuelt et tørklæde til (Partisaner). Jeg blander meget mit eget sammen, i mange farver. Så har jeg for det meste løst hår eller i en hestehale. Og nogengange mascara og lidt pudder. Intet overdrevet. Så ja, jeg ved ikke hvad jeg vil kalde min stil. :)


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:14

Hm, min stil er vel også poppet, som nærmest alles. Men ja, der er jo rigtig mange "grader" af det.


Næsten altid et par stramme bukser af fx diesel, tiger of sweden. Bluser gider jeg ikke gi mange pege for, og mange af dem er fra h&m, også message, sparkz og hvad der nu ellers findes af butikker.

Går pt næsten kun i bamse- og rubberduck støvler, fordi de er varme og seje :P Hader dog reebok og andre alt for poppede sko - de minder mig om nogen på min lillebrors alder (10)

Smykker og tasker er jo guder! Elsker guldsmykker og mit gerogJensen-sæt som passer til alt.


Det var så lige hverdagsstilen :D


Ellers følger jeg lige så stille moden som så mange andre ... ;)




- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 oåeiå+0ewrå0w
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:15

Oh, det er bare så svært når folk spørger om ens stil, men jeg prøver:


Af bukser, går jeg stort set altid i Cheap Monday, egentlig ret kedeligt, og overvejer også om jeg ikke skal på jagt efter nye mærker (: Men synes de sidder godt, også er de heller ikke så dyre. Ellers har jeg meget tøj fra H&M, bruger rigtig mange penge derinde xD Om sommeren har jeg for det meste band tshirts på, men synes ikke det er så over fedt somjeg har syntes. Og her om vinteren går jeg altid med hættetrøje, I<3CPH, Bevar Christiania, and so on. Jeg bruger ikke særlig meget tilbehør, måske et armbånd og en ring, men mere er det ikke.

Nogengange har jeg også sådan en meget lang tshirt på, også gamasher. - Det mest behagelige at have på synes jeg (:

Af sko har jeg mange forskellige. All Stars, de der "stof-gummistøvler" og Reebok.


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:24

jeg er typen der egentlig er villig nok til at betale for kvalitet men jeg kan bare aldrig finde noget der lige er mig xD det eneste mærkemærke jeg har er en Calvin klein bikini som jeg er rigtig glad for og bare måtte eje ;D et par bikbok bukser og et hav af nørgaard trøjer xD

ellers er jeg ret ligeglad men meget af mit tøj er vel egentlig lidt pop. jeg sætter det bare ikke sammen på en pop måde

oftes er det bukser,top,nørgaard trøje,også en tegnefilms/band tshirt . ofte med en nightwish hættetrøje udover hvis en er ræn ellers en anden hætte trøje :) har næsten ALTID tørklædde på også om sommeren og det er egentlig ret skidt xD

jeg ELSKER armbånd ;D går ikke så meget med mit nittearmbånd mere. men folk kalder mig punk - det er jeg altså ik folk kalder mig hippie - forkert igen xD jeg vel egentlig meget flippet xD men ved det ik




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 fwwfwfwwfw
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:24

Jeg har heldigsvis stort set min egen stil. Lige for tiden er der for det meste stjerner på min. én af tingene, jeg har på. Jeg ejer dog også et par bukser, af et eller andet mærke, men som regel går jeg bare efter det, jeg synes er fedt :)..

Her om vinteren, kan jeg sagtens finde på at tage et tørklæde på, og nogengange et par halskæder der har betydning for mig, ellers bruger jeg ikke så meget tilbehør. Jeg kan godt lide "mørke" farve, dvs sort, brun, grå osv., men kan sagtens også have noget hvidt eller lilla på.

Så bruger jeg en del sort eyeliner, så det bliver en dejlig tyk streg xD og selvfølgelig mascare.. Jeg bruger tit nittebælter/armbånd og har stortset altid halvvanter på (sorte elelr sort/hvid stribet). Jeg har næsten altid mine allstars med grå stjerner på, da jeg synes de er fede :b.. Jeg har altid en langærmet "over"trøje på, somregel med hætte i. Både med og uden lynslås, og også i forskellige farver. Ellers er der tit mønstre på de toppe, som jeg har indenunder de store trøjer, gerne også farverige mønstre.

Jeg er lidt ligeglad med hvor tøjet er købt, bare jeg synes det er fedt. Også selvom andre folk ikke kan lide det.



-Jux
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:25

Hmm, min stil...


For det meste har jeg jeans (Only, Lee, miss60 ja, de er gamle :b, Diesel) eller træningsbukser (KAPPA ) på.


Ofte har jeg så en alm langærmet Nørgaard til - har en del efterhånden xD Somme tider en hættetrøje ud over Nørgaard'en og somme tider en band tshirt ud over - somme tider ingenting ud over Resten af mine bluser er h&m, only osv. men bruger nu oftest mine Nørgaard (:


Sko.. Mit største problem xD Haha. Jeg render mest rundt i gamle udtrådte Kawasaki. De er så dejlig lette :b <3 Men jeg har også All Star og lidt andet forskelligt :b


Jeg bruger ikke ret meget 'lir'. Bruger udelukkende smykker til fester osv. hvor jeg har pænt tøj på (; Har dog for det meste 6 stk øreringe i - det må da også gælde for lidt? Det passer heller ikke helt - kan godt finde på at ha' mit dog tag på, på en helt alm hverdag :b



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgsdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:27

Cikorie: Bamse- og rubberduck støvler er bare alt for nice ;D


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 sadasdasdsa
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:27

stramme bukser, altså cheap monday, dr. denim osv. Og så er modetøj også fedt, altså g-star, miss 60, crazy cowboy osv. Det der d&g osv gider jeg ikke spilde mine penge på :)


Jeg går sådan i alt. Blander meget, men så det er pænt.


Ved sku ikke, har så meget forskelligt tøj lol




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 gfhfghfghfhg
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:30

Jeg er også en slags pop Blander altid mit tøj mellem mærke & ikke. Af bluser har jeg både d&g osv. og only, sparkz, h&m og alle de der som ikke er så dyre. Af hættetrøjer har jeg kun sådan noget som Björkvin, wesz osv. Og af bukser kan jeg bedst lide Diesel, miss sixty, g-star og alle de der Af smykker har altid øreringe i (som bare er sådan en lille sølvsten, eller noget i den stil) & en halskæde. Ellers går jeg med fingeringe noglegange, elsker simpelthen smykker<3 Af sko går jeg med kawasaki, reebok, nike (kommer lidt an på årstiden) & af makeup bruger jeg pudder, mascara og øjenskygge (noglegange eyeliner + lipgloss)

Sorry hvis det blev lidt rodet


» PERNILLE «

uden ridning - med fodbold (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyu
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:32

årh ja den glemte jeg . går også i shorts med gamacher indenunder (ternede eller med dødningehoveder xD)




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:35

Julie kronborg: Ja, jeg er blevet afhængig ;D Kan ikke holde ud at have andre støvler på, det er ligesom at gå rundt i sutsko <3 arrrh <3



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halvtreller!
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:35

Jeg går altid i sort nederdel her om vinteren, jeg har lige pt. to, en h&m og en killah.

På 'overkroppen' har jeg altid en eller anden form for top under, gerne en meget skrigende farve, eller sort og den skal gerne gå ned over r'ven ;D

- når jeg går i helt sort tøj tager jeg en eller anden for for tørklade rundt om halsen, jeg elsker tørlæder med mønstrer (:

Om sommeren går jeg oftes med kjole (;


Af sko bliver det gerne mine udslidte kawasaki sko, eller stiletter med benvarmere over (: det kommer an på hvad for noget tøj jeg har på.

Her om vinteren går jeg kun med kawasaki'er og så støvler med hæl (:


Ellers er jeg ikke den store smykke ting, jeg går højst sandsynligt bare med en lang guldkæde, eller noget andet enkelt (;



» Tazz «

Darmartodesperato!

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalaalalalalal
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:36

min stil er altaltalt for svær at forklare, jeg er en blanding af fin hellrup og super hippie.

Indsider hippie, toutch of hellerup. bedre vedd jeg sku ikke om jeg kan forklare det.,

Gå i urban outfitters og i vil se MIG!!








kh oompa

der hader signature fordi de skal være så fisse fancy

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:37

årh ja hvis cheep monday er bukser har jeg også det xD


glemte sko : jeg gider seriøst ikke spilde flere penge på allstar sko .. de går sku for hurtigt i stykker.. SÅ de er blevet erstattet med et par dejlige Nike sko med røde og sorte tarnede snørrebånd ønsker mig de der røde,sorte,gråternede kawasaki - de er sku da for nice ;D mine røde kawasaki sko døde hos hesten og de rødternede døde fordi jeg hoppede for meget i beskidte vandpytter ja som i kan høre er jeg god ved mit fodtøj ;)




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min stil
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:37

Puha, det svært - altså min stil er helt klart pop og jeg elsker mærker og bruge penge på tøj. Men derved ikke sagt at jeg udelukkende går i mærketøj, da jeg sagtens kan købe mig fattig i ting fra h&m, og nogle gange være heldig i deres og vermoda.


Men mine bukser er mærker, mine trøjer som hættetrøjer og sweetshirt er mærker, men mine t-shirt er for det meste fra h&m, hvor langærmet nok er Nørregaard, mine træningsbukser er puma, adidas, nike osv - hvor mine tasker og bælter er de lidt dyre mærker, som dkny og gucci :)


Men jeg går i de ting, fordi jeg syns det er det pæneste og det sidder godt, ikke fordi det er sådan det skal være. Men jeg elsker at bruge penge på at forkæle mig selv med pænt og nyt tøj, om det så er en trøje fra h&m eller en taske fra DKNY


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 kkk
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:42

Hmm, det meste af mit tøj er fra h&m eller en butik med udsalg xD


Jeg har meget sort tøj, for jeg ææælsker sort B-) Men det bedste er dog mine lilla bukser ;D

For det meste har jeg sorte bukser på, en t-shirt, en eller anden hættetrøje og mine røde all stars med sorte snørrebånd med stjerner xD


Smykker kan jeg ikke klare Men jeg var så heldig at vinde et sæt perle dimser til at lave armbånd i pakkeleg, så jeg har et armbånd i lilla på, hvor der står "Negermor" B-)


Skal man også skrive make-up og hår? :P

Men jeg bruger ikke make-up og mit hår lever sit eget liv xD



Hilsen Camilla ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygy
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:47

arh skal vi nu også snakke om make up xD


mit eyeliner forbrug er blevet reduceret og nu er det ca en halvveringssteg af før. hvis jeg har øjenskygge på er det blåt,brunt eller sort . nogle gange kommer der også mascare med men hvis det skal gå stærkt så kun eyeliner og øjenskygge hvis det skal gå meget stærkt bliver det kun til eyeliner og hvis det skal herre stærkt kommer makeuppen ik på den dag xD


nu når jeg er igang kan jeg jo også tage håret.

genr emed min brede sorte hårbøjle fra H&M har ofte løst hår -som det nusidder xD hvis det har fået lov at tørre selv af luft og uden det er blevet mast i løbet af natten er der fald i det, hvis der er tid bliver pandehåret glattet . noglegange bliver det flettet i 4 fletninger efter bad så der er små krøller når de bliver taget ud dagen efter.igen hvis der er tid bliver pandehåret glattet.

og af andet så bliver hele håret glattet og smidt i en heste hale ;) ofte stadig med hårbøjlen i ;D


nu tror jeg altså snart i kan tegne hvordan jeg ser ud xD




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 19:53

Jeg eelsker de her indlæg<3 .. Nå, men min stil har nok ændret sig lidt gennem årene. Altså da jeg var lille havde jeg vel nok bare ingen stil. Og så har jeg haft en meeeget poppet stil, hvor jeg nærmest kun gik i mærkevarer. Det gør jeg ikke rigtigt mere ;) Jeg går meget i mærketøj, men blander det tit sammen med noget så det bliver lidt mere "personligt". Altså foreksempel et par killah bukser, en d&g trøje og så et stort tørklæde eller sådan noget. Vil nok sige jeg har min egen stil. Går også tit i sådan nogle t-shirts hvor der står noget tekst med skrigefarver og så gemacher og ballarina sko. Og så for at gøre det lidt mere personligt, og fordi jeg synes det er fedt så sætter jeg et stort tørklæde til. Går egenligt meget med store tørklæder. Og så min navnehalskæde, den har jeg næsten altid på <3 Men jeg køber bare det tøj jeg synes er fedt, men synes det meste mærketøj er sejt og derfor køber jeg det og så blander det sammen med noget andet.


Har ikke nogen nye. De her er ret gamle, og synes ikke de viser min stil ordenligt. Men sætter dem lige ind alligevel :} Og ikke kig på mit fjæs. :P


^ Gammelt. Fra dengang jeg ikke havde rigtig min egen personlige stil q:


^ Os en smule gammelt.


Click to Copy

Click to Copy


Click to Copy

^ Og så endelig et der viser min stil liiidt bedre (omg, hvor jeg stirrer xD)


^ Går også tit i hættetrøjer og tørklæde (som her) .. Det er godt nok i stalden, men. Hehe :b



» EMMA & BIRGER

rest in peace, tarzan.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:04

uha, svært.

mit tøj er en god blanding af henrik vibskov, woodwood, nike, urban outfitters og hogm. :)

har stort set altid et par stramme bukser (eller mine superfede hængerøvs' :D haha)

en tshirt med et fedt tryk på, en nørgaard eller lignende.

Her om vinteren tit en hættetrøje, helst woodwood. og så min nyindkøbte pink/grå nikejakke. :D

altid et tørklæde, mine yndlings for tiden er mit vibskov og mads nørgaard.

sko er ofte mine nike sko, blå glimmersko, lilla hogm sko og så for tiden de grimmeste Rubberduck. puha, grimme men dejlige!

jaae. okay er dårlig til at beskrive. men er nok lidt klassisk og pæn, blandet med noget street/underground... tjah.

meget.. københavneragtig :)


FREJA.

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007

meget pony-udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:05

^ Og forresten har tit stramme bukser på, og også everlast joggingbukser. Har også tit dem her på:


De er bare deeejlige<3


Og makeup; har ret lange øjenvipper og de er også sorte, så bruger kun nogengange mascara. d;


Kamilla: Hvis du skal på jagt efter et andet mærke så er dr. denim virkelig fede og heller ikke så dyre! d:
(Kopire lige nogen af dem herind, hvis du ikke gider til at gå ind på siden www.smartgirl.dk/outlet/ vissoegeresultater.asp...string=dr.+ denim&catalog=alle)






» EMMA & BIRGER

rest in peace, tarzan.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vcbkljvmcnbvc
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:09

emma : arg de 3 par bukser vil jeg have :Q




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ebbbvfgfdgfdgd
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:14

EB: Det første billede du har, det er da fra det nye hus? :D


Jeg har en meget "normal", lidt kedelig stil, kan sagtens have noget mærketøj på, men har mest tøj fra only, da jeg syntes de har nogle rigtig flot tøj derinde (nogle gange ;D) hm ja, jeg er nok ikke en af de der "lirlir" ting :D




Kirstine Bøndergaard™

- Med den fantastiske hest Spegill d;

Rest in peace lille Hmori. Du vil altid være elsket og savnet <3

16/6/2007 - 30/12/2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 ttt
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:16

Jeg gider ikke gå rundt og være en kopi af alle andre og kun gå i mærkevare tøj bare for at få højere status.


Jeg ville beskrive min stil som afslappet en anelse poppet lidt hippie og ellers 'normalt' tøj.

jeg mixer mærkevare, hippie halstørklæder også devirse "små" mærker sådan føler jeg mig bedst tilpas.

Ellers går jeg næsten altid med mine magurit øreringe, peace halskæde, diverse underlige tørklæder bukser i nautrale farver og ellers må resten godt være farvelade ;D

håret bruger jeg flere timer på at glatte da jeg har naturlig krøllebølle hår idrk ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 erfgthyu
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:16

min stil er kedelig. men øhm.. blanding af meget egentlig..


lige i tiden har jeg en masse langærmede trøjer fra customize (hvad hedder det? kan kun huske at der er et z, u og c d: )

og somregel har jeg endten mine bukser på fra Cheap Monday, outfitters eller et par sorte der er fra mærket kill zillah eller sådan et eller andet virkelig wierd. Af sko er det all stars og så har jeg også lige købt et par nye støvler, lidt høje, blållig farve fra Billi Bi. Men de er sådan lidt til finere påklædning.

Så har jeg et par bikbok trøjer, en vildt dejlig strikket en, og så en björkvin trøje, marinblå med lyserød skrift.

Jeg har helst mine langærmede trøjer på indenunder alt, for ligesom Julie er det rart med noget "lag på lag".

har et par fingeringe fra Spinning Rings jeg ofte går med.

Af makeup bruger jeg sort mascara, og nogle gange en grøn/blå eyeliner (den er mørk, så man kan ikke se fra afstand hvad farve den er), som jeg lige bruger til at "forme" øjet med, hvis man kan sige det sådan..


Hmm.. Godt indlæg! tror jeg vil bruge min første hårdttjente løn på at udvide min garderobe lidt ;D godt med noget inspiration :D



Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:23

KB: Jar jar jar jar jar xD Det er det ;)



» EMMA & BIRGER

rest in peace, tarzan.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:25

AnneCookieFie : det var godt du fik din bikbok trøje igen ! ;D




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:33

Jeg går stortset altid med sorte gamacher. Det er sjældent at jeg har bukser på, men det sker da. Jeg har stortset altid et par sokker på, også et par dejlige striksokker udover. Jeg har altid mine all stars på.


Af trøjer går jeg med over-size trøjer og t-shirts. Gerne fra en genbrug, og ikke de der med skrigende kæmpe bokstaver over det hele.. føj. Jeg kan også godt gå med en almindelig trøje/t-shirt hvor der fx. er print af Che Guevara, eller tekst med fx. bekæmp nazismen. Jeg har altid et tørklæde på, også har jeg næsten også altid en forn for en cardigan på.


Jeg elsker mørke farver som brun, mørkelilla, sort, grå osv, men elsker også lyse farver tiltider. Kommer an på humøret/årstiden osv.


Hvis det er rigtig koldt har jeg min Bevar Christiania hættetrøje på.


Stortset alt mit tøj er fra H&M eller genbrug. Har enkelte ting fra nogle andre steder.




Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 erstyuio
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:37

jeg hørte i radioen at drengene finder det vildt utiltrækkende når piger går i løse bukser/jogginbukser ;)


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:38

Anne Sofie Krøyer: Jeg går heller ikke i løse bukser, og joggingbukserne er kun derhjemme ;-) Hæhæhæ. Men kunne godt forestille mig at de ikke kunne lide det xD



» EMMA & BIRGER

rest in peace, tarzan.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhh
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:41

Julie Kronborg: vil faktisk også beskrive min stil sådan :)




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:48
Omg, det her er svært :b.
Men jeg prøver.

Jeg synes ikke rigtig jeg hører under én kategori, men en masse væltet sammen i hinanden så det er blevet en ordentlig kage der ikke rigtig er så meget sammenhæng i.
Mit tøj er sådan købt lidt over det hele, og meget af det er også min families gamle jeg har nakket fra dem.
Jeg går næsten altid i bukser og så med en top og så cardigan, eller en nørgaard og så en stor t-shirt. Ellers går jeg i kjoler, og så med nogle farverige gamacher under.
Jeg går også tit med min lillae woodwood hættetrøje og min røde bevar christinia hættetrøje, hvis noget skal være lidt ekstra varm og afslappet.
Jeg ELSKER smykker, har ca altid 27 armbånd på, alle i forskellige farver, så har jeg for det meste en enkelt eller 2 halskæde på også i mange farver.
Mine sko er temlig kedelige, bare nogle slidte all stars.
Jeg går ikke med makeup, eller jo nogengange en lille smule mascara.
Men ihvertfald, synes det er her er pikke svært, så i får lige 2 billeder for at få et lidt bedre indtryk da jeg nu er sådan en røv til at forklare:




SÅ kort sagt, min stil er noget værre rod




HEDVIGLAERKE B-)

sig hvad du mener, men hvad du siger


0
0
Svar på denne tråd
 
 min stil...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:56

Fandme svært at beskrive :P Men kan da sige nøgleordene: Sort og hvidt!! :P



Nederdele, strømpebukser (af og til mange hullede lag på lag), alt med zebramønster, skjorter, slips, støvler, platforms (sko go støvler), nederdele, sorte cowboybukser, lange frakker, alt med snørrer, gotisk og/eller lolita inspireret, til tider lidt metal eller punk inspireret (sjældent efterhånden).. tja..

Sjovt hår, piercinger og sort/hvidt tøj , beskriver det vist meget godt. Har sjældent meget makeup på, men eyeliner (ikke en fed klat-streg, men tynd) og mascara.. til tider grå, hvid eller sort øjenskygge, men sjældent jeg gider.




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 min stil ..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:09

Tja det er svært at beskrive..


Jeg går nok mest i korte shorts hele året og et par lange støvler. Ellers blander jeg sådan et 'street look' med det feminime ..


Af sko ejer jeg ikke et eneste par fladse gummi sko .. udover mine idræts sko :P Går altis i støvletter, stiletter eller andet.. da jeg synes et par højhælede sko kan gøre de fleste kedelige sæt tøj lidt mere spændende ..




Frikkeh

nu med

Springponyen Grand Stand Mosa og springhesten Silas.




0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:11

Hmm, jeg tror min stil er meget som alle andres (heeelt alm.)

Hmm, jeg går ALTID i killah bukser da de er de eneste bukser der sidder ordenligt på mig(;
& så bare en bluse, for det meste mærke.
Jeg har for det meste 2 bluser på(tank top+T-shirt/bluse), det er meget mærke, men ikke sådan total flashing. Jeg har dog også noget h&m, BIK-BOK osv. (;


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:16

Min stil er lidt svær at forklare.

Altså for det meste går jeg i sort tøj altså sorte cowboybukser eller bare mørke cowboybukser, med en sort laang t-shirt tit med dødningehoveder på eller noget skrift eller tegn.

og så har jeg for det meste en sort overtrøje på hvor jeg hiver ærmerne op hvor de så går til albuen.. og så har jeg næsten altid fingerløse handsker på. enten kun på den ene hånd andre gange begge hænder... Jeg går tit med nitte armbånd, ringe, nittehalskæder eller kæder med dødningehoveder på, men jeg går også tit med tørklæde rundt om halsen xD

Og går næsten aldrig uden min Tokiohotel halskæde!!

Men andre dage går jeg bare i sportstøj eller skjorter XD


lidt indviklet?



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 Min stil.
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:23

Min stil har forandret sig en smule efter jeg er kommet på gymnasiet :) Den afhænger desuden meget af mit humør.


Pt. går jeg meget i lange oversize skjorter og så med gamascher indenunder. Skjorterne er cowboyfarvede og hvide, og jeg bruger gerne mit røde/lyserøde/guld tørklæde til. Generelt går jeg meget i gamascher og så med en lang sort top og forskellige trøjer/cardigans udover. En sjælden gang i mellem går jeg også i bukser, stortset alle mine bukser er fra Miss60. Jeg går også tit i kjoler, som er sorte og mørkeblå. Der bruger jeg også gamascher til i hverdagen, og så tynde strømpebukser til fest.


De fleste af mine t-shirts/bluser er ikke af specielle mærker, dog er jeg ret vild med mærket Modström. Det sted, jeg køber mest af mit tøj er i H&M, hvor jeg også køber mange smykker osv. Jeg går stort set altid med guldsmykker.


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fff
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:56

er meget blandet (:

går tit med en t-shirt, eller strop bluse, gerne af farver.

udovre den, en hættetrøje, med eller uden lynlås.

går med farverige ting, og stribede bukser. min stil er sådan lidt funky? xD og ALTID med et tørklæde på.


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 æoefjoåweoåer
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 18:22

Emma-bb: Ej tak! det var sødt af dig at svare (: Fede bukser!


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 18:43

Og forresten: Af smykker går jeg tit med mine margurit øreringe, min navnehalskæde og sådan lidt. Men går altid bare med enkelte smykker aldrig noget helt vildt. Og af sko så går jeg i CHEAPO ninjaboots, hvide eller sorte reebok, rubber duck (mine vintersko), kawasaki eller all star, nogengange også ballarinaer. Jeg stener, så ligger lige nogle billeder ind.



^ Cheapo, mine er bare sorte.


^ De to par reebok jeg har



^ kawasaki :P


^ de all star jeg har, kunne ikke lige finde billede af mine ternede eller lyserøde



^ og ikke mindst mine deeejlige rubber duck<3








» Mvh. Emma og Birger

rest in peace, tarzan! <3 - d. 17/12 - 07 :'(

0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:12

- jeg er nok ;

én poptøs. jeg kan lide at gå i mærkevare, men som regelt ikke det som "alle andre" går i. kan lide at have dyrt tøj på, som er specielt. Har en gang prøvet "hippie'stilen" og den klædte mig ikke d: ..Jeg elsker smykker, går altid med fingerringe.halskæder og som regelt øreringe. Mit hår er ofte glattet, selvom jeg har naturlige krøller. jeg bruger forskellig make'up fra dag til dag, nogle gange har jeg flydende'sort streg og hvid' streg. samt mascara på. Andre dage har jeg intet på, det skifter meget.

jeg går næsten ikke med kjole, med mindre det er sommer. Ellers er det mest bukser, og måske en nederdel.

jeg er kræsen mht. tøj d:




M.v.h vDums<3

- hver har sin mening. -

0
0
Svar på denne tråd
 
 reterythyr
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:17

min stil er nok lidt blandet:b

jeg går mest i cowboybukser og en lang ærmede bluese inden under en hættetrøjer.

jeg kan også godt finde på og springe i et par gamacher og en hættetrøje. når jeg går i gamacher har jeg altid et par uldsokker på

har for det meste mit halstørklæde på, jeg går ikke særligt meget med smykker.

hættetrøjer er gud



- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:36

ved ikke helt hvad man kan kalde min stil, altså, jeg går da med mærkevarer, b.la. g-star, papfars pige, björkvin, d&g, wesc,calvin klein, miss sixty & Armani osv... men kan da osse gå rundt med et par only bukser og trøjer af only. dog gider jeg ikke at købe tøj i only mere, da sidst jeg var derinde var tøjet for farverigt til mig, så jeg har ikke været derinde siden xD så jeg kan ikke lide tøj med for mange farver. den trøje der har den mest skrigende farve er blå xD.


sko er enten nogen gamle høje blå kawasaki nogen, nogle lave hvide, eller "cowboybuksefarvede" Converse sko. vil såsåså gerne have nogen sorte reebok sko!


håret hænger altid bare løst og er kedeligt, for ka ikk lide det er sat op - underligt, sys bare det er ubehageligt?


make up bruger jeg ikke, da jeg ikk kan tåle det :(


men ved ikke hvad man kalder min stil?


Bento

du sidder fast i mit hjerte, mailey.

# jeg kan bare ikke glemme dig (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 vcjbnjdnbgd
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:45

emma : jeg elsker seriøst de der øverste sko :Q min veninde har dem også i sorte :D




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:30

Jeg går som udgangspunkt altid i jeans. Jo, det sker da at jeg har gamacher på, fordi det er fantastisk behageligt, men også pisse koldt! Mine jeans er af mærkerne Sisters Point, G-star eller Miss Sixty. Ønsker mig et par sorte Nümph eller måske et par grå Dr. Denim. Har altid en top på af en art, mest stroptoppe, og så en langærmet tshirt udover, som f.eks. Nørgaard eller Costumized. Jeg har temmelig travlt om morgenen, så det er sjældent jeg husker at tage smykker på, selvom jeg ellers har mange lækre. Mine smykker er mest en blanding af Pilgrim og klassiske, enkle, ægte smykker.


Mit hår er ALTID løst! Det er temmelig glat af sig selv i forvejen. Men får sommetider en idé om at "flappe ud" i den ene side (:P) og så bliver det glattet. Det er dog sjældent jeg har tid til det.


Af makeup bruger jeg foundation, concealer og pudder, samt mascara. Lige for tiden er jeg ret vild med farvede eyeliner(kohl blyanter) og jeg har en mørkeblå, en turkisblå og en grøn. Jeg synes de fremhæver den blå farve i mine øjne så flot :)

Af sko er det altid kawasaki. For dovenskabens skyld, det er jo bare det nemmeste.


Jeg synes mærker som Nümph, Björkvin, Modström, Miss Sixty og G-star laver mange fede ting. Kan godt lide noget der ligesom har lidt humor.


Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min stil
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 14:17

Min stil er pop, men jeg går ikke som sådan op i mærker. Altså björn borg har jeg af tasker og trusser. Har også nogat andet mærketøj, men synes det for dyrt at give 600 kr. for en bluse så er hele mit tøj budget røget


Går ikke i D&G, gicci, louis vuitton, chanel og Burberry da jeg synes de mærker er blevet for alm. og der er SÅ mange fake ting, hvilket er rigtig latterligt.


Jeg køber helst tøj fra h&m, veromoda, only, bestseller og andre butikker hvor det ikke er vildt dyrt. Vil hellere købe meget forskelligt tøj, end kun et par bukser. Elsker tøj ;D


Min stil har ændret sig lidt, synes min tøjstil er mere stilet. Og jeg kan godt lide at være med på moden, og gå i tøj andre ikke ville vælge(har allerede købt bukser med høj talje :P )


Af sko har jeg converse allstar, kawasaki(bruger dem ikke lige for tiden), sådan nogle støvler ligesom rubber duck, sko fra bianco.


Kan godt lide at have smykker på også :)




Catja Jessen

www.cogcjessen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Evt. Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 19:26

Emma-BB; Ikke for noget, men jeg kan altså ikke se hvor? du skiller dig specielt ud fra andre "poptøser"?


Min stil


Altså som de fleste nok har fostået har jeg jo dreadlocks, som i sig selv skiller sig rimelig meget ud - især når man bor i Langå!


Min stil er nok en blanding af "Industrial Goth", "Perky Goth", "Morky Goth" og "Graver Goth"...agtigt?

Dog er der 3 ting jeg altid ses med! - nemlig min grønne EVERLAST hættetrøje, et partisaner tørklæde og mine fingervanter!


Hvis nogen ikke ved hvad de forskellige goth-typer "står for", så kommer forklaringen her?:


Industrial Goth: Denne Goth er utrolig nem at kende, og nem at få øje på. De bærer nemlig altid en neon farve på kroppen. Farverne på tøjet er sort og alverdens skrigene neon farver

Mopey Goth: Denne Goth er klædt 100 % i sort. De er ofte generte men meget filosofiske. De bærer stort set altid papir og blyant på sig, hvis der skulle komme noget inspiration

Perky Goth: Denne Goth er kendt for sit glade humør. Normalt er gother kendt for at være sorte i tankerne. Men i modsætningen til fleste andre gother er Perky Goth et tilfælde at glæde.

Raver Goth: Disse gother er også kaldt gravers. De bærer ligesom Industrial Goth, neon farver. Men der er dog visse forskelle. Raver Gother kan som regel ses med et par Goggles, placeret ovenpå hovedet.


Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 19:37

jeg ville nok være en typisk poptøs de andre 'racer' hader

men når det er sagt er jeg altså en helt almindelig sød tøs der ikke er oversnob pga. min stil.


Bukser: der har jeg altid et eller andet mærke på, der typisk er af diesel, killah, g-star og i den dur. Og når det ikke er alt for koldt kan jeg godt finde på at hoppe i gamacher. Og når jeg slet ikke gider noget hopper jeg i et par helt almindelige adidas træningsbukser.

Bluser osv.: Jeg køber mest toppe, bluser og andet i deres/sparkz/messagesbutikker og i den retning, nogle kan godt komme fra h&m, men det er absolut ikke en butik jeg kan gå rundt i, i flere timer for at finde tøj, jeg foretrækker bare at købe mit undertøj der.

Accessories: jeg bærer næsten altid min gucci keychain eller min louis vuitton "taskerem" rundt med et par nøgler i. Jeg går næsten altid med halskæder og ringe, for det meste i guld.

Udseende: Jeg har det typiske pophår, langt-blondine-glat. Jeg får det dog farvet mørkebrunt på lørdag og pillet mine extensions ud så jeg lige kan vente en måned med at få dem i igen bare i mørke. Af make up er det ville også typisk og nogle vil vel kalde det overdrevet? Til hverdag er det foundation, pudder, øjenskygge, mascarax2, nogle gange eyeliner. Og til fester er der lidt mere af det hele.


Jeg håbede det kunne forklare 'min' stil som mange andre så også har, men whatever.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 20:52

årh ja nu bliver det nok snart min sidste tilføjelse -

jeg ELSKER Bianco sko ;D



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 liiidt
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:25

Som dig faktisk. bare ikke det med tørklæder..


jeg kan også super godt lide at have en lidt længere top indenunder, det giver et meget feder look ;)


Noget af mit tøj er mærker, noget er ikke.. for det meste går jeg "bare" i bukser ( :P ) og t-shirt/top, vinter med en form for cardigan/bluse over da det jo er cold om vinteren.

Ellers har jeg kort nederdel eller gamacher, eller korte cowboy shorts og gamacher.


af sko er det meget skiftende faktisk, der kan jeg med det meste, hvis bare det ikke er for proppet med alt muligt "fyld". Det hele skal helst være enkelt.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider