Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ny skole - nye mennesker - ny stil - osv :-D
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 14:06
Altså jeg skal på gymnasiet, her efter sommerferien, det betyder at jeg for første gang i mit liv skal skifte skole :-D øjj, hvor bliver det fedt :-D
Glæder mig helt vildt, til at komme væk fra den der kedelige folkskole som jeg har været bundet til de sidste 10 år af mit liv, dvs. 2/3 af mit liv eller 66,6% :-@
Og selvom det da bliver sørgeligt at skulle skilles med alle klassekammeraterne, efter så mange år. Halvdelen af dem fra min klasse har jeg også gået i børnehave med :-@ og et par stykker har jeg endda gået i vuggestue med :-@ ret vildt at tænke på. men glæder jeg mig virkelig til at komme vidre, og møde nogle nye mennesker. For hvis der er noget jeg elsker, så er det at møde nye mennesker aka få nye venner :-D
Og så bliver det da vildt fedt at folk ikke ved noget om ens baggrund (alle de der pinlige ting man har lavet) ups upsi :-P thihi
Men det fedsete er da helt klart at man kan skifte sin tøjstil 100% uden at folk vil lægge mærke til det, og begynde at stille tåbelige spørgsmål :-D
Så jeg har plan op at skifte min til tider, lidt kedelige tøjstil ud med noget mere hip :-D haha, og så skal der ske et eller andet sjovt med mit hår, tror det skal være kortere og permanentes :) men ved det ikk rigtigt endnu :-P
Ej, det fedeste bliver at få nye venner :-D Det plejer jeg nemmerlig at være ret sej til, da jeg nok skal gøre mig bemærket på en eller anden måde :-D thihi


Men kom til at tænke på hvordan er i andre ?
Altså finder i hurtigt nye venner? eller sidder i ovre i et hjørne og læser ? eller hvordan ha ri det med sådan noget ?
Og til dem af jer der skal starte på en ny skole her efter sommerferien:
Glæder i jer ikke helt vildt, eller hvordan står det til ?


Hilsen den glade Julegris :-D



*DjævleØ's POWER*

Det er gratis at drømme, men hvorfor skal det være så dyrt at udleve sine drømme?

Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-D


MSN: Juliemanden@ofir.dk :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 mwhahaah
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 14:20
.. Regner med jeg også skifter skole her snart .. trænger virklig også til noget nyt, - ja det er skønt man kan skifte stil! ehehhh. glæder mig også B)


- mvh. Melanie (King)
"whispering to tha angel; come and take me" †
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 15:00
Jeg har lii skiftet skole... Har ikk gjort no'ed nyt ved mig.. Jo skiftet lidt tøj ud men det er ikk det helt store...!

Er nok den der går hen i et hjørne - og snakker med de andre :P :P


;-D MyzZaRH Sasma ;-D


Hest købes!

Tjek da lii www.heste-experten.hestesider.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 huhu...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 17:18
Tjaeh.. jeg ved ikke rigtig om jeg skal skifte skole eller ej. overvejer at tage på efterskole (er selvf. meldt ind) - men ved det sgu ikk rigtig :S endnu..


Nanna, Hannibal & Mille <3

~Man må tage det onde, med det gode!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 17:28

Jeg er ikke god til at finde venner :P Jeg er faktisk ikke særlig social anlagt. Så de plejer at finde mig, ikke omvendt :P


:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with The Devil
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skoleskift.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 17:45
Ja, jeg skiftede jo skole her for snart 3 år siden, og jeg må sige, at jeg ikke fortryder det et sekund!
Jeg har fået virkelig gode venner/veninder (ikke fordi jeg ikke havde det før), nye omgivelser og det er tættere på, hvor jeg bor :-P

Alle dem jeg nu går i klasse med kom og hilste på lige da jeg kom, og de var meget modtagelige.

Jeg er typen, der ret hurtigt bliver venner med folk. Jeg er ret åben, underholdende og venlig. -Og det er åbenbart noget, folk ka' li' :-P

Jeg skiftede ikke stil, da jeg skiftede skole - kun taske :-P Fik nemlig en ny!
Jeg mener godt, at man kan skifte stil, selvom man ikke skifter skole. Så må andre jo mene, hvad de vil.

Men jo, jeg glædede mig da helt vildt, og som sagt, så fortryder jeg ikke.

God fornøjelse, og held og lykke :-)

Mvh,
Nat.* - Døgnet rundt!

Pinto - Du får det sort på hvidt.

.. Så sparer du dé penge på farvefilm :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skoleskift. :P
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 18:13
Jeg skiftede i 3. klasse. (jeg går i 7. nu. . )
Det er det bedste der er sket for mig ...
Jeg er også typen der ret hurtigt finder venner . :P'

MVH.
Julie xxx

~En rigtig kanin er en hopkanin!~
~Trøffel-power!~


Prøv lykken!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Efterskole
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 18:16
Jeg startede godt nok på gym sidste august, men holdt op igen efter 2-3 måneders tid... Var ikke mig endnu og slet ikke matematisk linie!
Er slet ikke typen som er særlig socialt anlagt eller vader hen og snakker med folk ;) Er meget forbeholden og danner mig hurtigt en mening om folk... Og har mine egne meninger som folk til tider finder dybt tumpede, hehe...

Hvad angår efterskole, tvivl ikke, ta afsted! :) Se sådan her på det, hvis det hele er dybt forfærdeligt kan du jo bare stoppe igen. Men prøv dog! Du fortryder det ikke!
Jeg startede på efterskole i '03 og var i starten lidt... tilbageholdende fordi sådan er jeg nu engang!
Og til at starte med satte de mig på værelse med en rigtig københavnsk snobbet tumpe, undskyld mig meget, men var hun :) Jeg gik på en efterskole for overvægtige og hun var syletynd og hun gjorde intet for at skjule at hun hadede mig fra første øjeblik :(
Gik et par dage så bad hun om at bytte værelse så jeg skulle ned til en som var psygisk ustabil - som hende tumpen sagde "Vi passer jo slet ikke sammen" og lærerne mente allerede der at jeg jo "var sådan en sød og stabil pige" som kunne hjælpe hende den anden...
Selve skolen kørte ikke så godt - var første år den kørte. Men fik nogle rigtig dejlige venner og hold kæft alt det sjov vi lavede :P Min ene og bedste veninde deroppe fra kommer herop næste weekend, savner hende totalt. Det er nok det sureste ved efterskole, når man skal stoppe...!
Så prøv det, det er virkelig det værd!!!


. Rollo .

Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi

Msn; grislingano@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 18:16
Forstår ik hvorfor du ik har skiftet stil, hvis du gerne vil...

Hilsen Josse og Nislotti

Team Bissemis - Josse&Kjat

Lotti din Hottie

0
0
Svar på denne tråd
 
 jose me lotti
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 18:31
nu er det ike fordi det er så drastisk et stilskift jeg har i tankerne, det er bare noget lidt andet, og så føler jeg at det er et godt tidspunkt at skifte på, da alt andet bliver lavet om der, så kan vi lige så godt lave en komplet "make-over"

*DjævleØ's POWER*

Det er gratis at drømme, men hvorfor skal det være så dyrt at udleve sine drømme?

Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-D


MSN: Juliemanden@ofir.dk :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 os mig!!!
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 19:02
Jeg skal også skifte skole efter sommerferien, til gymnasiet. Det bliver første agng jeg skal skifte skole :'(
Det er kun mig fra hele "min" årgang, der skal på samme gym som mig, så jeg kommer i en klasse sammen med en hel masse jeg ikke kender... Det bli'r da helt klart spændende...
Dog er jeg ikke lige den mest sociale person, så det bli'rda spændende at se hvor hurtigt jeg finder nye venner ?:-)


Post proelium
-praemium


TEAM PIP
- Teamet for ryttere med forelskede heste!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 19:23
Er nu heller ikke særligt god til at finde venner. Kan ikke huske hvordan det var, da eleverne fra naboskolen kom 8-)
Men jeg har nu også ændret mig en del i de to år der er gået siden.



Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd
 
  . . . . .
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 19:59
Lyder fedt B-) .. !
Jeg skal nok også flytte skole, efter sommerferien .. Ved ikk hvordan jeg er med at finde nye venner og sårn! For har aldrig skiftet skole, og da jeg startede i 0.-klasse på min nuværende klasse kendte jeg de fleste :P Så ved faktisk ikk hvordan jeg er til det, men tror jeg er lidt en blanding :-D


- Tessa H.
& Twiggy ♥
0
0
Svar på denne tråd
 
 Venner...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 23:04
Men kom til at tænke på hvordan er i andre ?
Altså finder i hurtigt nye venner?


Jeg er god til at skabe kontakt til folk og være på talefod med alle - men jeg finder ikke hurtigt venner, for dem samler jeg ikke ligefrem på. :)

eller sidder i ovre i et hjørne og læser ? eller hvordan ha ri det med sådan noget ?

Jeg arbejder strategisk. :P I gymnasiet er det en god idé, at være socialt accepteret i sin klasse, hvis man vil have noget ud af timerne - ergo er jeg på talefod med alle og kommer godt ud af det med folk.

Min tålmodighed rækker ikke helt til fester, men jeg gør mit bedste i klassen, og det er godt nok. Men ja, jeg sidder helst alene i et hjørne og læser eller kigger på folk.

Jeg kender iøvrigt godt trangen til at folde sig rigtigt ud efter en hel masse år i den samme klasse med de samme folk. :P Jeg har ikke decideret ændret stil, men jeg er mere tilbøjelig til at gøre noget ud af mig selv, før jeg skal i skole.

Held og lykke med skoleskiftet! Er du sproglig eller matematisk? Eller nåh nej - det er den nye reform, du begynder under, ikke? Bah, om jeg fatter, hvordan de vil holde styr på den...

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd
 
 zippeline
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 00:15
tja, jeg har godt nok også lidt svært ved at få den nye reform til at hænge sammen...
men det er Mat-Fys-Kem linien :-D

*DjævleØ's POWER*

Det er gratis at drømme, men hvorfor skal det være så dyrt at udleve sine drømme?

Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-D


MSN: Juliemanden@ofir.dk :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 uf uf uf . .
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 16:55
Jeg har lige skiftet klasse. :) I min skole blander vi klasserne i 7, fordi der kommer en klasse fra en anden skole ind på min skole. Og så i 8 kommer der 2 nye klasser imd også, så der sker da noget her. :D Men havde en skod klass efter de havde lavet dem om, så jeg skiftede klasse. Hvilket nok er noget af det mest klogeste jeg nogen sinde har gjort, min karakter er steget vildt meget efter det, og mit humør er bare i top!

Men med hensyn til stil, man kan nu sagtens skifte stil uden at flytte skole, heh. Har jeg da gjort, og siger folk noget til mig eller glor, så er det vel deres problem.

♥Knus Fra Line og Skjoni♥


En Race der kan tølte og passe
En Race der kan en masse
En Race der gør mange hjerter bløde
En Race der kan være åh så søde
Ishyp, ismule, du kender den nok bedst
Som islænderen, MIN slags drømmehest


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal starte på en ny skole
Forfatter: 
Dato:  24-10-2012 20:27

hej alle sammen.

jeg har det svært for skal måske flytte til et sted hvor jeg kun kender 2 + min lillesøster.

jeg skal skifte skole og mit rigtigt godt fodbold-hold

jeg er jo glad men samtidig nevøs.

det er alle nok (tror jeg) hvad nu vis man bliver drillet´.

nogle der kan hjælpe mig?

 

Kh chille

 


Billede



det er den skole jeg går på nu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Indlægget.
Forfatter: 
Dato:  26-10-2012 17:21

Indlægget er blevet låst, da det er over et år gammelt.

 

På vegne af JHN-moderationen

Stina (Major).

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider