Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 kælenavn til min y-pony
Forfatter: 
Dato:  02-04-2017 08:27

hejsa allesammen.

jeg er ny her på hestenettet bare lige så i ved det er jeg 11 år og har redet i snart 7 år i påskeferien skal jeg på ridelejer jeg glæder mig helt vildt fordi at min y-pony står der hvor jeg skal på ridelejer.

 

Første gang jeg så ponyen var sidste år i påskeferien hvor jeg også var der nede på ridelejer. Den er i virkeligheden fra sverie og har været svensk mester i spring (for ponyer) 7 gange den bliver kaldt Olivia fordi at pigen som havde købt den fra sverie også hedder Olivia men hun ville ikke have ponyen så hun gav den til den rideskole hvor hun står nu.

 

Jeg har prøvet at finde ud af hvad hendes svenske navn er fordi at jeg synes ikke at navnet Olivia passer til hende men jeg kan ikke finde noget. Olivia (altså pigen som havde købt den) fortalte mig at da hun havde den kaldte hun den bare pony men det vil jeg helst ikke kalde den for jeg bliver nemlig selv kaldt pony

 

Jeg håber at I vil svare og at I har nogle ideer til hvad jeg kunne kalde den.

 

VH Victoria

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-04-2017 19:13

Har du ikke et billede af den? Så er det meget nemmere af finde på et kælenavn


M-Hesteterapi

Massage og Ledmobilisering

http://m-hesteterapi.dk

www.facebook.com/mhesteterapi/ ?fref=ts

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 kælenavn til min y-pony
Forfatter: 
Dato:  05-04-2017 19:11

Billede

 

Billede

 

Billede

 

staldlind: her er lige nogle billeder af Olivia (og mig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-04-2017 11:03

Hvor ser hun sød ud

Hvis hun er vant til at blive kaldt Olivia, så synes jeg du skal kalde hende noget som minder lidt om det - fx, Liva er et sødt navn Eller Lina, Luna, Oline, Odelia, Odessa.....


M-Hesteterapi

Massage og Ledmobilisering

http://m-hesteterapi.dk

www.facebook.com/mhesteterapi/ ?fref=ts

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 kælenavn til min y-pony
Forfatter: 
Dato:  08-04-2017 18:57

M-hesteterapi: tusind tak. det var nogle gode ideer jeg er sikker på at jeg kan bruge det. det er faktisk i morgen at jeg skal på ridelejer

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider