Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Er Star Rider pengene værd?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2015 22:21

Hej,

Min hestetossede datter på 11 ønsker sig Star Rider til Star Stable - men det koster jo 599,- Er det pengene værd? Jeg synes det er ret dyrt for et spil upgrade...

 

Er der nogle spillere herinde, der har nogle erfaringer med spillet? Tak...

Kh Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-01-2016 15:53

Det er helt vanvittigt dyrt.

 

Jeg spillede en kort overgang Star Stable. De har lavet spillet rigtig "grumt", på den måde at du fx ikke kan komme videre fra et bestemt level, eller lære hesten at springe, medmindre du betaler rigtige penge.

 

Star Rider gør spiloplevelsen meget bedre og sjovere. Men overvej om ikke i skal starte med at betale for en enkelt eller 3 måneder af gangen måske.

Hvis hun nu mister interessen er det bedre at have betalt 55 kr end 600.

 

Jeg nåede kun at have den ene måned betalt, så blev jeg træt af spillet, men jeg var også for gammel til det.

 

Jeg har dog stor respekt for de her online spil, jeg hyggede mig gevaldigt med det som barn og det gav mig rigtig meget.

 

Kort sagt, så bliver hendes oplevelse med spillet meget bedre med Star Rider. Du får fuld adgang til en masse ting, som gratis-brugere ikke kan.

Så hvis du har 600 kr brændende i lommen, så kan du vel godt.

Men som sagt er det måske en bedre idé at betale for nogle få måneder af gangen i starten, for at se om interessen holder ved?

 


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider