Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 spørgsmål om din hest/pony/part
Forfatter: 
Dato:  02-02-2015 22:09

hvor gammel er den:

 

hvilken race:

 

hvad hedder den:

 

hvad laver du med den:

 

har i starte nogle stævner sammen:

 

hvilken tricks kan den:

 

har den stamtavle:

 

stangmål:

 

hvilken farve er den:

 

hvilken farve passer best til den:

 

hvilken køn:

 

er det din egne hest/pony el part:

 

håber i vil svare

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min part ❤️
Forfatter: 
Dato:  27-03-2015 22:17

Hvor gammel er den: Han bliver 13 i år.

 

Hvilken race: Det ved jeg desværre ikke da han ikke har stamtavle. Men min ridelærer gættede på en blanding af Oldenborger og New Forest.

 

Hvad hedder den: Han hedder Kenzo

 

Hvad laver du med den: Jeg rider ham 3 gange om ugen, 2 gange om ugen får jeg undervisning. En gang i spring og en gang i dressur. Dem sidste dag rider jeg dressur, ponygames, i skoven eller hyggeridning uden sadel.

 

Har i startet stævner sammen: Et enkelt sløjfestævne på min rideklub hvor vi startede LE og LD, en fejlfri runde og en runde med 8 fejl.

 

Hvillke tricks kan den: Jeg har ikke selv øvet noget, men hans gamle part lærte ham vistnok spanske skridt på det ene forben.

 

Har den stamtavle: Nej ikke nogen stamtavle til ham, det er jo heller ikke den man rider på. Han har fransk pas da han er født i Frankrig.

 

stangmål: Han er målt til 149 cm med forsko.

 

Hvillken farve: Han er brun med en enkelt hvid sok, en stor stjerne og en snip ;)

 

Hvillken farve passer bedst til den: Jeg har udstyr i mørrkeblå og ønsker mig grønne ting

 

Hvilket køn: Vallak

 

Kenzo er min partpony og har været det siden December da min gamle part fik en skade. Jeg havde svært ved at ride ham i starten, for han var så anderledes end den lille selvkørende kategori 3 pony jeg plejede at ride. Nu kunne jeg slet ikke forestille mig at ride en anden pony. Kenzo har isne særheder, ligesom alle andre heste. Man jeg er virkelig glad for ham alligevel ????


Intet minut i livet er spildt, hvis det er brugt i stalden.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider