Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 rideskole
Forfatter: 
Dato:  27-11-2013 10:20

 

Hej

Bare lige et nysgerrigt spørgsmål.. Jeg har ikke reddet på rideskole siden jeg var 4 år gammel, så det er veda være et stykke tid siden.

Hvad laver i på jeres rideskoler idag og hvordan foregår jeres undervisning på de forskellige hold

 

Jeg er bare nygerrig, kom frisk med jeres erfaringer.. Hvad er godt? Og hvad er skidt??

 

Kram

SImone

0
0
Svar på denne tråd
 
 spørgsmåls svar
Forfatter: 
Dato:  19-12-2013 14:44

Efter min mening er det skidt hvis ridelæren ikke siger andet end fx hold afstand,lav en volte og sænk/løft hænderne.

 

Det er min mening, for det har jeg prøvet og det var ikke sjovt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideskole undevisning
Forfatter: 
Dato:  13-03-2014 20:37

Vi laver alt muligt sjov til træning, men også seriøst. Er på sådan et ret mixet hold, så vi laver lidt af det hele Nogle af de ting vi laver/øver er: "hoved-drejning", tempo skift, dressur generelt, spring (begynder/let øvede nevau), ponygames og "normal" træning. Er mega glad for den træning vi får, er blevet mega god

Det eneste dårlige ved rideskole træning er:

1. Hvis alle er mega gode og ens pony/hest bare ikke gider noget af det, som man prøvet at få den til - Kan være så pinligt.

2. Hvis andre ikke gør, som de skal. F.eks hvis de skridter når man skal trave og man så ikke selv kan komme til, at gøre det rigtige fordi man rider bag lige præcis den person.

 


Be happy when you have the option!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min rideskole
Forfatter: 
Dato:  16-03-2014 13:27

På min rideskole rider vi uden sadel og for hesten til at ride baglens så springer vi nogle gange og falder af hele tiden

så rider vi også altid grundridningen og striler og vasker ponyen (vis det er nødvendigt) bagefter. Det der kan være lidt træls på min rideskole er at vi rider på den samme hest hver gang så man for ikke prøvet nogen nye og anderledes heste


Heste er det bedste

????????????????

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte lige at skrive noget
Forfatter: 
Dato:  16-03-2014 13:30

Og efter vi har redet hjælper vi nybegynderne med at ride vi viser dem hvad det skal gøre osv (vi hjælper dem self kun vis de vil have det)

 


Heste er det bedste

????????????????

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider