Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Da Blida kom til gården.
Forfatter: 
Dato:  11-08-2013 13:39

Okay det startet med at min mors hest Jasu døde og det blev vi meget kede af det over. Men så næste dag begyndte vi at komme lidt til os selv igen og så begyndte mig og min mor at snakke om at få en ny hest og det sagde jeg jo ja til, men så kom det ord, mig og Signe skulle deles om hesten og jeg gad jo godt og have at det kun skulle være min og ikke en dele hest. Men nu begyndte vi/jeg at kigge på joras.dk og der fandt jeg jo så 5 jeg syntes kunne være noget og min mor syntes også at det lød som nogle fine heste. Så nu kørte hele familien. Den første vi skulle se var en hvid hest. Da vi kom der ud kunne vi se at ejeren ikke engang havde gjordt den fin eller noget somhelts, så den linte jo bare en bombe da vi kom. Så nu skulle vi ud og ride på den og sådan som jeg kunne huske turte jeg ikke at komme op på den fordi jeg var blevet bange der hjemme. Så min mor og min lillesøster skulle op og prøve den. Nu da vi kørte hjem i bilen syntes min mor at det skulle være den men jeg gad ikke og have sådan en hvid hest den blev jo møgbeskidt så den skulle det ikke være. Så den anden dag skulle vi ud og kigge på en rød hest og den var meget bange for ting så den skulle det heller ikke være. Så den anden dag skulle vi igen og der skulle vi se på to heste den ene var sort og den anden var brun, men så var der deres hove de var slet ikke blevet klippet og hestene var ikke sarlig gode. Så den anden dag kom vi til den smukkeste hest på i hele verden det var så Blida, jeg faldt for hende med det samme. Så den næste dag skulle vi komme og hente hende og ejeren sagde at Blida har stået og ventet på os hele dagen som om hun vidste det hele.

 

Så nu har jeg haft Blida i et år og hun er stadig den bedste hest i hele verden og jeg har fået hende for mig selv fordi Signe har fået en hest der hedder Embla og jeg skal snart starte stævner på Blida.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider