Logo used for printing

HN afstemning
Hvor meget betaler du i staldleje pr hest? (Foreslag: Sebrina )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ringenes Herre
Forfatter: 
Dato:  04-08-2013 20:43

Hillo!

Er der nogle af jer der har set eller læst Ringenes Herre? både 1, 2 og 3?

Jeg har lige set dem alle og er lige gået igang med at læse dem idag

KH Trille:)

Trille H-M og Mister X

My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from my fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')

0
0
Svar på denne tråd

Et svar
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 13:18

Jeg har kun set filmene, inkl. hobbitten, men gider ikke at læse bøgerne.

I see your face as if in a dream

0
0
Svar på denne tråd

Mister X<3
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 13:23

Jeg syntes ikke at Hobitten er nær så god som Ringenes Herre, gad faktisk ikke at se den.. men så rimelig meget af den alligevel

Trille H-M og Mister X

My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from my fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')

0
0
Svar på denne tråd

Endnu et svar
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 13:44

Synes Hobbitten var ganske udemærket, men den var på nogle punkter lidt langtrukken og nej, ikke nær så god som Ringenes Herre, men god nok :)

0
0
Svar på denne tråd

Mister X<3
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 13:56

Ja, den er ret langtrukken... Synes helt klart at 1'eren af Ringenes Herre er bedst!

Trille H-M og Mister X

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 13:59

Ved ikke hvilken af de tre jeg synes er bedst, de er gode på hver sin måde :)

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  25-08-2013 18:20

Det er mine absolut yndlingsfilm! jeg er blown away hver eneste gang jeg ser dem! selv efter så mange år ;D

jeg har læst de første bøger og er sådan lidt over halvvejs i nummer 3. men de er tunge, lange, og kræver virkelig et hvis koncentrtionsniveau. den første var jeg læææænge om at læse - pinligt længe. det tog mig nok et par år (men pauser på meeeeget lang tid)
nummer 2 tog jeg mig så sammen og læste den på én uge. det var lige en hel påske eller vinterferie dedikeret bare til den ene bog.

nummer 3 har jeg været igang med lige siden jeg afsluttede bog nummer 2. og det går rigtig langsomt. så langsom at jeg altid har glemt hvor jeg er i historien når jeg begynder at læse igen. så indtil nu har den ihvertfald taget mere end 5 år at komme igennem.....

Hobbitten derimod er super læsevenlig! og tog mig nok en 3 - 4 ugers tid hvor jeg læste i pauser og efter arbjede og ja lige tog et par side hver gang jeg kunne.

syntes filmen var rigtig god og glæder mig rigtig rigtig meget til de to næste. de er slet slet ikke ringenes herre. men er stadig optimistisk. :)

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

bøgerne er
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 00:08

super flotte, detaljerede og gennemarbejdede...

Hobitten er lettere læselig end Ringenes Herre og Silmarillion, men ikke mindre interessant.

filmende er tilgengæld sørgelige, på alle tænkelige måder... men jeg er nok en nørd, og ikke den rigtige at spørge, jeg sys bare at filmene slagter bøgerne noget så grusomt...

er ret sikker på at Tolkien Estate har det på samme måde...

starstonestenfalk.wordpress.com/

Saleem OX

Apocalipse Ibn Saleem

Marble Dane XX

Ac Bahiyya Jawahir OX

Ablazing Legacy OX

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider