Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Friesere, din mening??
Forfatter: 
Dato:  15-01-2013 12:41

Hejsa!

Jeg sad og kiggede billedere om friesere fordi jeg ville tegne en, jeg trykkede på et billede og fandt en tråd et eller andet sted herinde på HN. Ihvertfald, der var en masse fordomme om dem.

 

Her er spørgsmålene til jer:

 

Hvad syntes i om dem?

Har i ngle fordomme om dem?

 

Linket til debatten jeg læste:

//www.heste-nettet.dk/forum/1/ 2315956/2315956/

 

 

Tak for svar på forhånd!!


Trille H-M og Mister X

My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from mig fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')

0
0
Svar på denne tråd
 
 den er smuk
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 20:38

Jeg synes at det er en super fed hest :) den er meget majstætisk(staves) og så er den suuuuuuuper smuk :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej du!
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 18:18

Hej du!

 

Fedt spørgsmål, jeg synes at frieseren er en super fin og elegant hest.

Jeg må så indrømme, at jeg ikke kunne tænke mig at ride friesere, men de er meget elegante!!!

 

 

Pernille


Jeg elser og vide og lære mere om heste end jeg gør.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordomme? måske én
Forfatter: 
Dato:  07-07-2013 08:44

Jeg vil ikke sige at jeg har fordomme om frieseren. Jeg syntes de er uper smukke (de fleste af dem) og elsker deres høje holdning, og benløft, for ikke at glemme manen, halen og hovskæghget :D

Jeg kunne dog aldrig selv finde på at anskaffe mig en.

En lille fordom fra mig: De er skant som køre heste, ikke som rideheste, så man bør ikke bruge dem til rideheste, men mindre det er den moderne type.

Sådan har jeg det med det. Så ville jeg hellere anskaffe mig en pletpony :)

Men jeg vil altid tegne efter frieseren.


Mig og min lille pony ...

Uhamonisk i det ydre, men harmoniske i det indre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen fordomme herfra :)
Forfatter: 
Dato:  08-07-2013 19:16

Jeg kan godt lide friesere, og kunne godt finde på at købe en engang :) det er bare en skam at mange dommere trækker ned i dressur, pga. at de går lidt anderledes med hovedet.... kender flere der syntes det kun er en arbejds eller kørehest.


Din hest er dit spejl, som uforfalsket gengiver dine dårlige og gode luner.
Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.

 

 

Hvorfor ride med bid, hvis man kan ride uden?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mister X<3
Forfatter: 
Dato:  24-07-2013 21:55

Ja folk har jo deres meninger om forskellige ting

 

Det er virkelig synd at folk ikke kan se gennem fingre med fjordheste og friesere, bare fordi de ikke liiiige går som en DV på dressurbanerne

Meeeeeen, det kommer også an på HVORDAN man rider dem min papmor rider friesere, og det er ikke det der: op med hovedet kææmpe forben, det er jo heller ikke kønt... Man skal også koncentrere sig meget, men det er også ret fedt


KH Trille:)

 

Trille H-M og Mister X

My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from my fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider