Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Teenager? HVAD!!!!!
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 19:13

Hejsa!

 

Okay, min papmor og min far siger at jeg er begyndt at blive teenage-agtig??! eller de sagde det ikke sådan lige ud men de sagde at de godt nok ikke vidste at teenage alderen startede ved elleve år! det siger forældrene til min veninde også. Altså at vi er teenage-agtige... jeg forstår det ikke, jeg syntes ikke at jeg har ændret mig..

 

Godt nu kommer spørgsmålet: hvad er typisk teenage-agtigt og har i eller har haft det samme??

 

 

 

 


Trille H-M og Mister X

My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from mig fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalala
Forfatter: 
Dato:  11-01-2013 19:57

Min psykologilærer beskrev det meget godt.
Du er teenager, når du kan tude over ingenting, være i kulkælderen og to minutter efter, så er du MEGET overglad.

 

Jeg husker det som en periode, hvor INGEN skulle bestemme over mig, så blev jeg godt og grundig sur på vedkommende.. Jeg synes, at de regler mine forældre kom med, de var urimelige. Ingen andre havde de regler(den gode klassiske), og de regler kunne rende mig et hvis sted, jeg var bare bedrevidende end dem osv.

Men indrømmer gerne at jeg var en meeeget slem teenager, og håber ikke jeg får et barn som bliver som jeg var! Er så glad for at min mor og far holdte ved!

 

Jeg opdagede ikke selv at jeg ændrede mig psykisk, fordi jeg er i min krop 24/7. Du registrere jo heller ikke hvor meget du vokser, fordi du er i din krop hver dag. Men tænker jeg tilbage, så ændrede jeg mig HELT vildt. Ingen kan forstå jeg kan være, som jeg er i dag(Vil ikke ligge hele mit privatliv ud på HN men det var MEGET slemt).


Hilsen Cath !

Aldrig glem kærligheden. Hold den ved lige.
Kærlighed er det bedste du kan få!
0
0
Svar på denne tråd
 
 det første
Forfatter: 
Dato:  13-01-2013 09:38

når jeg tænker over det kan jeg godt kende det...

'Du er teenager, når du kan tude over ingenting, være i kulkælderen og to minutter efter, så er du MEGET overglad. ' jeep jep! men det der med reglerne, jeg ved ikke rigtig.

Jeg syntes kun en regel er unfair: jeg skal muge ud hver dag... nogen gange gør min far det også, og når jeg er ude ved min mor kan jeg ikke gøre det... jeg virkelig HADER staldarbejde!! det er simpelthen såååååå KEDELIGT!!!!!!!!!!! men okay, jeg betaler godt nok ikke selv for min pony så, ja unfair er det ikke.

 

 

Tak for svar


Trille H-M og Mister X

My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from mig fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  13-01-2013 21:15

Mht staldarbejde, så er det svært at sige bu uden at sige bæ

Har du en hest/pony - så må du også tage resten der følger med. Du bundmuger vel ikke hver dag? Så er det ihvertfald ikke så slemt

 

Har du dit eget værelse - så må du også "muge ud" der.

 


Hilsen Cath !

Aldrig glem kærligheden. Hold den ved lige.
Kærlighed er det bedste du kan få!
0
0
Svar på denne tråd
 
 jo jo det
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 19:42

er jo ikke unfair at jeg skal muge ud, jeg har jo trodsalt en pony og jeg tager slæbet men... altså jeg gør det, det er træpiller og kun tre bokse det er fair nok og jeg gør det jo!!


Trille H-M og Mister X

My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from mig fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')

0
0
Svar på denne tråd
 
 tag dig lidt sammen
Forfatter: 
Dato:  19-01-2013 23:37

Hold nu op... teenage-alderen er også et tegn, på dovenskab, så alt hvad farmand/mor beder poden om, er bare "Zuper nederen!"

 

og "jeg gider ikke" mentaliteten er ret udbredt hos en teenager.

 

 

hvilket jeg synes dit indlæg om udmugning oser af

 

der er folk og ponypiger der gerne mugede 10 bokse hver dag, for at få lov at have egen hest.

 

synes bestemt din fars krav er rimeligt! - din far burde ikke bede dig om det, det burde bare være en selvfølge fra din side af.

 

hvis det var min datter, der ikke gad muge hos sine heste, og især når det nu er så nemt, som det er hos din far med træpiller, så havde jeg sat ponyen til salg.

 

 

 


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider