Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Godt nytår!!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2012 22:20

Hejsa HN'ere!!

Hvad har været de største højdepunkter i 2012 for jer?

 

Jeg tænkte bare det ville være sjovt at høre hvad der var sket hos jer sådan overordnet i 2012...

 

 

Hehe! godt nytår! og spring nu ikke nogle fingre af eller få gløder i øjnene! HUSK SIKKERHEDSBRILLERNE!!!!!!!! og jeg skrev:

 

 

HUSK SIKKERHEDSBRILLERNE!!!!!!!!

 

 

 


Trille H-M og Mister X

My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from mig fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  03-01-2013 18:27

2012 har været det mest turbulente år i mit liv indtil videre.....

 

året i udpluk

 

  • Havde en rigtig god eksamens perieode i januar hvor jeg lavede denne med en fra min klasse
    www.youtube.com/watch?v=-ubFaOkYTQ8
    Jeg bliver så glad hver gang jeg ser den. det var en super lækkert projekt at arbejde med, og så var det hyggeligt at kunne lægge alle kræfter og energi i det. Den minder mig om en rigtig god tid på Visuel HF.
  • Havde en lorteeksamen med overstående projekt, var ikke glad eller tilfreds overhovedet, og indtil videre eneste gang jeg har grædt over en eksamen/karakter. (Y) bevares det gik ikke "dårligt" men hele situationen var så forfærdelig at være en del af!
  • Så lagde jeg alt energi og kærlighed og i et nyt projekt - billedkunst eksamensprojekt. og der faldt en masse brikker bare på plads. og ligepludselig var jeg ikke i tvivl om hvad skulle være. jeg kunne ikke blive andet end arkitekt! :)
  • Så dumpede jeg min første eksamen nogensinde! til stor overraskelse for mig, hele min klasse og min samfundsfagslærer..... og den dag idag fatter jeg stadig ikke hvorfor.
  • Så blev jeg student (og var i avisen med min søde klasse omkring vores studentertur, da vi var første hold visuelle hfere. ;D) det kan jeg ikke lige finde. men vi var søde.
  • Det betød derfor også at vi skulle sige farvel til vores liv sammen gennem 3 år... selvom jeg var mere end parat til at skulle væk var det så hårdt. alle mine venner, min klasse som nærmest var familie, kollegiet, vores bogang og alle de gode ting vi har lavet sammen gennem de tre år.
  • Så var jeg hjælpelærer på en tegnelejr hvor jeg havde en rigtig god uge og kunne komme mig lidt over de sidste 3 år :P og sørme om jeg ikke kommer igen til sommer ;)
  • Så blev jeg optaget på arkitektskolen århus, og det er så her mit "eventyr" og kæmpe rod i mit liv starter. Fejl i optagelse. flytning til århus, med på fantastisk introdag og rustur hvor jeg lærte nogle helt fantastiske mennesker at kende, studiestart, svar fra ministeriet om skolens handling var helt okay så jeg kunne ikke optages på mit drømmestudie, hvor jeg ellers var faldet så godt til. og i den periode der gik havde jeg ingen penge for jeg havde ingen mulighed for hverken SU, kontanthjælp eller andet. Efter afgørelsen kunne jeg så starte påå kontanthjælp i århus. det var forfærdeligt. jeg havde det forfærdeligt og mit liv var noget @!#$. så en uges tænkepause i sommerhus i efterårsferien med min kæreste og hans familie, og der gav det lidt sig selv, jeg kunne græde ved tanken om at skulle hjem og ferien sluttede, så jeg gav op og flyttede fra århus...
  • Og nu har jeg så job hos Helgstrand Dressage. og ja her er jeg så nu. jeg passer heste, og prøver at blive helt glad og finde migselv lidt igen.
    ^Og derfor holdt jeg ikke det vilde nytår da hestene stadig skal passes ;)


..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 woooooow
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 19:23

det lyder virkelig som et... et... et-eller-andet år... det var ærgeligt at du ikke fik det der akitekt noget...... taaak for svar!!

Håber år 2013 bliver bedre for dig, hvis du forstår hvad jeg mener..


Trille H-M og Mister X

My horses feet are swift as rolling thunder, he carries me away from mig fears. And when the world threatens to fall asunder, his mane is there to wipe away my tears:')

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider