Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Dressurstævne på dyret :o)
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 20:44

ej alle sammen

 

Så har vi endnu en gang været ude og starte dressurstævne (ligesom de sidste andre 6 gange) Desværre ingen placering idag, der var også ret mange tilmeldte i klassen (og nogle rigtig lækre DV'er i blandt, selv jeg var ved at tabe kæben indimellem )

 

Så det var helt fair - og jeg var glad for ridtet alligevel da hun var sød og lyttede til mig.

 

Jeg red LA1'en (vi var på hjemmebane) og den gik som sagt super fint. Vi red til 64.23% (samlet - der var to dommere på) hvilkent jeg synes var helt iorden da vi havde et par små kiksere også.

 

Billederne er lidt uskarpe - men man kan da se hvad der sker på dem. Alle sammen er fra LA1'en.

 

Vi skulle have redet LA2'en også - men da vi red ind på banen og jeg begyndte at ride programmet kunne jeg godt mærke hun begyndte at hænge en del fortil og hun blev lidt mat. I middeltraven sprang hun i galop og slog fra. Så vidste jeg godt hvad den havde slået. Hun sagde fra og var altså træt i sin krop - så jeg valgte at stikke en lap i vejret og opgive den klasse Så red jeg hende lidt frem og ned derinde og så stak jeg hende en godbid og så red vi ud.

 

Ingen grund til at presse på - vil ikke have hun får en dårlig oplevelelse pga det.

 

 

Til dem som ikke ved det: Hesten er en hest jeg uddanner, underviser part og ejer samt starter dressurstævner på. Hun mangler stadig lidt stævnerutine og vi har de sidste mange stævner fået placeringer. Hun hedder Avonvalley Lara-Croft. En dejlig hoppedame. Hun er en Welsh Cob Sec. D

 

 

Billede

Middeltrav


Billede

Den samlede skridt - afkortning.


Billede

Galop


Billede

Galop (fik redet lidt forsigtigt i starten i galop)


Billede

Skridt efter paraden/tilbagetrædningen


Billede

Middeltrav


Billede

Samlet trav

Billede

Middelgalop i ½ volte


Billede

Frie skridt


Billede

Samlet trav mod slangegangen


Billede

Samlet trav


Tak fordi i kiggede og læste med...


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeejjj
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 09:19

hun er super flot! det er godt du ikke presser hende


Trille H-M & Mister X

 

Vi har vores kampe om hvem der bestemmer

Vi har vores kampe om hvad du skal

Vi har vores kampe om hvordan du skal opføre dig

 

MEN JEG ELSKER DIG!!!<3

 

***Kys og kram***

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider