Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Dressurstævne :D
Forfatter: 
Dato:  08-10-2012 22:15

Avonvalley Lara-Croft, er hendes navn. Hun er en Welsh Cob Sec D hoppe efter Avonvalley Tiger Harry som far.

 

Hun er opdrættet i Wales - men er importeret til DK.

 

Jeg uddanner og underviser, samt rider stævner på hende - så hun kan komme ud og blive vist frem på stævnebanerne da hun virkelig dur til det den skønne tøs.

 

Nu synes jeg det er på tide i ser hende.

Vi har startet en del stævner her den sidste måned - og hver gang er vi kommet hjem med placering Sidst gik hun LA5 til 64.33% og det var jeg meget stolt af.

 

Ingen undtagelse idag. Vi red LA1 og LA2 idag da det var udendørs og hun er meget sart med banen i galop til udendørs stævner. Vi havde lidt kiksere som et spring over en vandpyt i kontra galop - samt et forkert anspring efter skridt. Damen var lidt hidsig idag - men hun var ellers fin som altid. Hun bliver lige en anelse dyb i hånden indimellem når hun spænder lidt, men sådan er det

 

Jeg sidder som en sæk kartofler - jep, jeg ved det Det er ikke altid helt nemt vel

 

Nå men ikke flere undskyldninger, det gider vi ikke til - her er hun så:

 

 

Billede

 

 

 

Billede




Billede
 

Ja - i galoppen sprang hun altså over denne vandpyt da vi skulle mod kontra galop. Og tilmeld changerede hun henover den. Nå ja - jeg kunne bestemt ikke andet end at grine af hende.





Billede
Hun blev lige en tand hidsig.




Billede
 

Trav på langsiden - tror det er mod volte.





Billede
 

Trav øgning skråt igennem



Billede
Trav igennem hjørnet - lækkert dyr




Billede
 

Trav øgning skråt igenne - i LA1'en - her blev hun også lidt dyb i hånden på mig.

 

Hun er jo Welsh og har de der naturlige høje knæløft - så det har taget en lille krig at lærer hende at man skal strække sig FREMAD i øgningerne og ikke bare stå og stampe på stedet. det er blevet meget bedre - men hun bliver stadig lidt dyb i hånden mod enden

 

Synes i ikke hun er smuk.

 

Vi red til 66% i begge klasser.

 

 


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehej Hun
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 11:49

er skideflot!! Sjovt hun hoppede over pytten. Min Mister ville bare danse rundt og nægte at gå forbi den er over den eller noget


Trille H-M & Mister X

 

Vi har vores kampe om hvem der bestemmer

Vi har vores kampe om hvad du skal

Vi har vores kampe om hvordan du skal opføre dig

 

MEN JEG ELSKER DIG!!!<3

 

***Kys og kram***

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider