Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Detgoderåd-tråden
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 07:36

Hej!
Jeg synes det kunne være mega svedigt hvis der her på JHN var en tråd hvor man kunne hjælpe andre i nød. Nogle gange er det jo sådan at man har et problem hvor man hiver håret af sig selv for at finde en løsning. Man googler, spørger og leder desperat efter et svar og det er der den her tråd kommer i spil!
Har du det bedste tip til at lave fantastiske røræg? Eller ved hvordan man lægger en pæn eyeliner? Har du opskriften på den bedste cheesecake? Share it!
På den måde kan alle drage fordele af hinandens nogle gange dyrekøbte viden. Smart.

Jeg har selv to råd som har krævet lidt af hvert:

Bukser m. lange ben

Global Funk som kan købes i Message laver bukser der har lange ben. De findes i forskellige farver, er slimfit og fås med både høj og lav talje. De koster 500kr.
Topshop har bukser i længde 36. De fåes i forskellige modeller og farver og koster 500kr.

 

Håndcreme til meget tørre hænder
Sidste vinter havde jeg absurd tørre hænder. Intet virkede og jeg endte hos lægen som først måtte behandle mig med hormoncreme i et par dage fordi det stod så slemt til. Hun anbefalede mig bagefter cremen Locobase Repair som kan købes både i Matas og på apoteket. Det er den eneste creme der kan hjælpe mine lidende hænder fra vinteres kulde. Den er super drøj i brug og fedter ikke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 14:02

Men hvis man har behov for et råd eller hjælp, så opretter man vel bare en tråd for at få svar??
Derudover, så hvis det er virkelig slemt med kolde hænder, så forstår jeg slet ikke hvorfor din læge så ikke har givet dig Helocreme istedet, da der er noget mere gods i det, fremfor Locobase Repair, som jeg synes virker af hø, hvis det virkelig har været så slemt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Supersneglen
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 15:38

GoldFish - Sikke dog en positiv stemning du lige spreder der, i et indlæg som ellers er ment til lutter positiv stemning

 

On topic:
Jeg kan desværre ikke selv lige komme på et super godt råd lige nu - men vender tilbage så snart jeg kommer i tanke om et ;D


.. Amanda


Tjek min blog
PempíasPrinsesseUnivers

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 15:57

Goldfish - Jeg håber også du har en god dag (:! Jeg kan godt se din pointe i at man så bare kan oprette et indlæg, men jeg synes det her er hyggeligere. Desuden kan det være at ikke alle tænker ligeså langt som dig og opretter indlæg om deres problemer. Herudover er det også pladsbesparende.
Mht. til cremen så virker den for mig. Min hud var som en elefants hvilket også krævede en hormoncreme før den blev "almindelig-tør" igen og derefter kunne jeg så forebygge med locobasecreme. At det ikke virker for dig er jeg ked af - jeg kom ikke med rådet for at genere dig og ødelægge din dag. Men sådan er det vel med råd - man videregiver det der har hjulpet en selv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahaaha
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 14:32

Goldfish, giv den gas! Alt kærlighed i din retning på sådan en dejlig torsdag - du forstår at sprede god stemning :-) Mys

 

Lærke, godt indlæg. Det er da hyggeligere! :-)

 

Kom lige i tanke om den pæne eyeliner. Lancomê har lavet en fantastisk "flydende" eyeliner, som er nem at påføre og tørre hurtigt. Jeg er SÅ glad for den!

 

- Le Stylo Waterproof Long Lasting Eye Liner, jeg tror det er navnet. De fås i Matas og alle de steder. Alle pengene værd!


L

0
0
Svar på denne tråd
 
 god tråd
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 16:11

det er en super god ide med sådan en tråd her!! hyggeligere end bare at lave en ny tråd om et 'præcis' emne

 

GoldFish- Havde du en dårlig dag eller er du bare sådan?? bare fordi det ikke lige funger for dig kan det godt være at det gør for hende som det jo gør! og hvis det gør det nok også for nogle andre, ikken ogsån smukke? virkelig dårlig stemning du laver!! tænk hvis der var nogen der skrev sådan på din tråd...


Trille H-M & Mister X

 

Vi har vores kampe om hvem der bestemmer

Vi har vores kampe om hvad du skal

Vi har vores kampe om hvordan du skal opføre dig

 

MEN JEG ELSKER DIG!!!<3

 

***Kys og kram***

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfdgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 12:36

Jeg har et råd til cyklisterne i København. Som sikkert har prøvet det forfærdelige at få sin cykel sjtålet. Udover selvfølgelig at købe en ordentlig lås for at undgå det, har jeg fundet et godt sted at købe en ny (brugt) cykel. Det er Frederiksberg Kommunes aktiveringcenter (som ligger på Finsensvej 86), hvor de bl.a. reparerer gamle cykler, som så bliver solgt billigt. Der er ikke så meget at vælge mellem, udvalget skifter dagligt, efterhånden som cyklerne bliver repareret og solgt. Til gengæld koster ALLE cykler 650 kr. Så man kan altså godt være rigtig heldig og score sig en rigtig god cykel til en god pris :)


Trine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 rååååd
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 11:10

drini - Helt fantastisk råd, det kunne jeg have brugt mange gange jeg er på min 3. cykel her i københavn efter kun 1 år - men nu bliver min cykel altid puttet i min cykel går med hele to låse.

 

Hvis jeg skal skal give et råd så vil jeg forslå jer at tage på loppemarkedet der er i studenterhuset hver 1 lørdag i måneden - der er massere skramel tøj men også lækkert tøj til under 100 kr.

 

Hyggelig tråd - tror bare min lørdag skal bruges på dyner, tv og mads og monopolet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det gode råd
Forfatter: 
Dato:  21-10-2012 21:36

Er du studerende? er økonomien stram men du vil gerne ud og opleve ting og løjer i København og være kulturel?

 

 

så synes godt om siden gratis fornøjelser i København på facebook!

der er hver dag, nye og fede steder og fornøjelser.

 

 

ellers så er der på røven også et site på facebook, hvor du kan få gode råd til hvordan du får lidt luft i din stramme studenterøkonomi.

 

 

husmorrådet:

 

er du en flittig the-drikker? men er dine krus og the-kande med en grim belægning indvendig?

 

gnid belægningen af, men alm. køkkensalt, og dine krus og the- kande vil igen shine!


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen


¤BLLSL¤

med Västgötaerne

August QQ

og

Jazz

 

 

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 help my!♥
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 16:57

Hejsa!

 

 

Nogen der vil hjælpe mig jeg skal på date med en sød dreng giv mig tip til nyt sejt tøj og hvordan jeg skal sætte mit hår pliz help my!

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider