Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Hvilken bog skal jeg begynde på ! :)
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 15:54

 

Da jeg er blevet færdig med den fantastiske serie Stella af Line K. Knudsen, vil jeg gerne i gang med en af mine andre bøger. Jeg håber I vil bruge lidt tid på det og ikke bare skimme igennem, da jeg har en del bøger


Jeg har vundet Morganas kilder tidligere og jeg ved ikke om det er en god serie og om det er noget for mig.
Ellers har jeg:
Cirklen af Sara B. Elfgren + Mats Strandberg (ikke læst)
Lying Game 1+2 af Sara Shephard (ikke læst)
Body Finder 1+2 af Kimberly Derting (ikke læst)
Riley Bloom 1-3 af Alyson Noël (ikke læst)
Dødsspillet 1-3 af Suzanne Collins (LÆST)
Den store djævlekrig af Kenneth Bøgh Andersen (LÆST)
Den druknede soldat af Ida-Marie Rendtorff (ikke læst)
Den gyldne nøgle af Lene Dybdahl (ikke læst)
Skyggens lærling 1 af John Flanagan (ikke læst) (overvejer at sælge)
Afdeling Q af Jussi Adler-Olsen (ikke læst)
Herefter 1 af Tara Hudson (ikke læst)

Der er få bøger tilbage, men det er ikke nogle jeg vil læse lige pt. Jeg har overvejet lidt at købe De udødelige-serien, og så læse Riley Bloom bøgerne bagefter,men de er ret dyre i hardback(250 kr. ) og jeg ved ikke om jeg har lyst til at få dem i paperback. Da de ikke holder så godt.

Håber i vil hjælpe mig, er helt lost. !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dit indlæg
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 16:32

bliver formentlig flyttet til Læsehesten-forummet lige om lidt, og derefter vil ingen svare, da ingen læser det forum, er mit indtryk

 

Men jeg ville læse Adler-Olsen, hvis jeg var dig - har læst et par af hans bøger, og det er spændende sommerlæsning!

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 16:33

Jeg troede, at jeg befandt mig på Hyggesnak Dummeslag til mig, bare ignorer toppen af mit indlæg

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hyggesnak
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 16:45

Skal jeg lige poste det i hyggesnak så? Eller bliver det flyttet herover alligevel ? :)

 

Jeg har tænkt lidt over om jeg skal læse Adler-Olsen, det kunne godt være det bliver den. Skal lige tænke over det. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 07:23

Den store djævlekrig er alle tiders serie, som man sagtens kan genlæse

 

Ellers har jeg hørt meget godt om Hereafter af tara Hudson og Afdeling Q af Jussi-adler.

 

Body Finder skulle også være en okay serie.

 

Der er også lige udkommet en dansk udgave af Unearthly - den hedder Unearthly - kald mig engel. Jeg har læst den på engelsk i år, og det er en af de absolut bedste bøger jeg har læst i mit liv.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 :) :) :) :) :) :)
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 20:49

Jeg har næsten lige læst Den store djævlekrig :) Jeg vil lige kigge på Unearthly - kald mig engel, men vil bare lige helst læse en serie med flere bøger i serien. Jeg har tænkt meget på Lying Game og Body Finder, jeg ved bare ikke lige hvilken en det skal være :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-09-2012 14:04

Morganas kilder er super gode, læs dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 skyggen...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2012 18:18

serien om skyggens lærling er nogle rigtige gode bøger.. dem må du endelig se at få læst...


Manuela - nu med Dotmosegaard's Parimia

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-10-2012 18:28

 

tije *Fylkir* - Jeg ved bare ikke om det er noget for mig.. Det med i gamle dage + fantasy. (:

 

Manuela - Jeg har kun nr. 1 og så vidt jeg ved er der 11/12 bøger, så jeg mangler en del.. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stald Rocket
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 10:36

Hej Line

Jeg kan anbefale bogen "Stald Rocket - begyndelsen" Det er den første i en planlagt serie. Jeg ved ikke, vor mange bøger der vil komme, men som sagt, kan jeg anbefale den første.

God læselyst


Lykken er en hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 122345
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 19:05

Først og fremmest vil jeg sige at Cirklen som du allerede har, er en fantastisk bog! Jeg var selv ret skeptisk men blev meget positivt overrasket..

De udødelige af Alyson Noel er alle kommet i paperback og kan fås til 129.95, hvis det er prisen der er det vigtige, men jeg syntes at det var en lidt rigeligt langtrukken kærlighedshistorie (4 bøger havde været mere end rigeligt). Men hvis man er til den slags kan Nattens hus bøgerne måske være noget?

Ellers er jeg stor fan af Cassandra Clares bøger


Patricia

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678910
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 21:39

Daystar - Den er kun på 130 og det er lige for lidt sider pr. bog :) Men ellers tak. Ved bare heller ikke om det bliver lidt for lillepige-agtigt ? :) (Det er ikke ment for at irretere) :)

 

PatriciaB - Jeg har også slev hørt godt om Cirklen, jeg ved bare ikke der er for meget ventetid på den næste bog.. Den er jo alligevel rimelig ny.. :)

De udødelige har jeg set her: www.adlibris.com/dk/ product.aspx?isbn=8771050280

 

De koster alle 109 kr. og det er i indbunden form og så er det også bedre end paperback.

 

Jeg er ikke vild med sådan noget vampyr + varulve ting :) Det er ikke lige min kop te . :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider