Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Anbefal....
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 15:28

..... en god feriebog til en der er glad for Jordens børn-serien af Jean M. Auel og bøger af Dan Brown, men som absolut ikke er til sødsuppe romaner.


Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!


Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jean M Auel...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 15:34

Er det ikke sødsuppe?

 

Anyways, det virker somom du kan lide historiske romaner så jeg vil anbefale "Sinhue Ægypteren" af Mika Waltari, absolut ikke sødsuppe, men rigtig rigtig god og fængende. Romanen foregår i det gamle ægypten under Arkenaton og Neferititis tid.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar,,,,
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 16:01

...., hvis man ser bort fra selve historien af Jordens børn, og istedet koncentrere sig om baggrunden, SÅ er det gode bøger.


Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!


Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.



0
0
Svar på denne tråd
 
 bøger...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2012 22:05

Hvis man er til Jordens børn kan jeg anbefale en lille serie af Mary Mackey (3 bøger: Det år hestene kom, Hestene på folde og Forårets bål) og en lille serie af Linda Lay Shuler (også 3 bøger: Kvinden der husker, Ørnens stemme og Lad trommen tale).

0
0
Svar på denne tråd
 
 5y45y45y
Forfatter: 
Dato:  20-05-2012 19:07

Jeg var rigtig begejstret for Lian Hearns otori-serie - det er fiktivt fantasy med et historisk præg, og bestemt ikke sødsuppe (det synes jeg i hvert fald ikke).

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-06-2012 21:28

Er du til krimi og gåder? Så læs "jeg er ikke her" af Christian Dorph og Simon Pastermak...


Damgaard's

Sir James

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-10-2012 23:18

Der er en serie der alle hedder noget med "Folk" eks Havets folk. Mener den er skrevet af Gear.


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider