Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Bogen The art of classical horsema
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 15:05

Hej :)


Er der nogle af der ved om bogen The art of classical horsemanship kommer på dansk eller er den meget nem at læse på engelsk??? Og hvor kan man evt. købe den på engelsk??


Er ikke vitterlig god til engelsk, men kan dog lidt, og kan da slet ikke tysk :(

Men mon ikke jeg kan forstå det meste på engelsk ;)


Men kunne være rart vis den kom på dansk ;)


Sagde Berit:)


En gang fjordhest, altid fjordhest :D


en vallak skal du fortælle
en hingst skal du spørge

en hoppe skal du diskutere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan ikke lige finde den..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 17:41

Jeg kan ikke lige finde den i en dansk oversættelse og ej heller se på forlagets hjemmeide om den er i forberedelse til Dansk.


Jeg kan varmt anbefale dig at anskaffe bogen på Engelsek og bænke dig med Google translate og en skarp blyant foran skærmen.

De fleste forfattere (og oversættere) har et vist ordforråd de bruger, hvilket gør det langt nemmere at læse "en stor bog" end man skulle tro.


Fidusen er at slå alle ord op man er det mindste i tvivl om og så tilføje oversættelsen over ordet i bogen. Når man er nået 15-20 sider ind, kører det som smurt og man får mindre og mindre brug for ordbogen.


Er man lidt mere øvet i Engelsk, kan jeg anbefale Merriam-Webster's online ordbog. Det er en Engelsk/Engelsk betydningsordbog og giver en langt bedre forklaring af ordene. Men kræver at man kan sit basale Engelsk i forvejen.


Hilsen

Jens


Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider