Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Bøger om fodring af heste
Forfatter: 
Dato:  05-11-2010 22:34

Hej Alle

Ja, nu har jeg jo fået egen hest, og vil jo gerne have han er dækket ind med vitaminer og mineraler osv. Derfor er jeg begyndt interessere mig UTROLIG meget for fodring af heste, men synes jeg mangler lidt litteratur omkring.

Der kommer I ind i billedet :)

Jeg mindes at have læst et sted på nettet, omkring nogle bøger politikken har lavet. Mener de hed "den store fodringsbog" og "den store forfangenhedsguid", men jeg husker sikkert helt forkert.

Derfor, kan I anbefalde nogle bøger der handler om fodring af heste, gerne med nogle behovs tabeller i og bøger omkring forfangenhed?


MVH Maja

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  17-11-2010 21:15

Kigger med her, er også interesset i sådanne bøger...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den store
Forfatter: 
Dato:  20-11-2010 00:19

foderbog af dyrlæge Nanna Luthersson synes jeg er god også selvom der er en enkelt ting jeg ikke er enig med hende i.


Den kan bla. købes her :


www.saxo.com/dk/author/nanna- luthersson.aspx




Mvh Janni


0
0
Svar på denne tråd
 
 forfangenhed
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 16:34

http://www.forfangenhed.dk kan du ude i venstre side bestille et hæfte om forfangenhed, hvor i der også står noget omkring fodring. Jeg synes hæftet er rigtig godt.


Mvh Pia

Nu med den dejligste part Sille :)


Jeg støtter nyt-hesteliv!

http://www.nyt-hesteliv.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 foderbog
Forfatter: 
Dato:  10-12-2010 17:46

Hej

jeg er helt enig i Nanna Lutherson's bog er super god... den er nærmest min bibel!

Hvis du gerne vil lære noget om fodring sådan på meget teoretisk plan så har landbrugsforlaget lavet nogle stykker. Den ene kan vist købes på dansk rideforbunds web-shop for det er en af de bøger der høre med til pensum i ryttermærkerne.

Ellers så er der en gamle ridemærkebog - den har en ret god beregningsmodel over foder - den er slet ikke opdateret men meget god til at danne sig et overblik med.

Mvh Anja

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider