Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Sommerbøger.
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 12:00

Jeg kan anbefale et par bøger som jeg har læst på det sidste.


"Hushjælp søges", skrevet af Sophie Kinsella. Den er ret god - let læselig, romantisk og sjov. God underholdning.

Handler om en meget dygtig advokat der kommer til at lave en fejl på arbejdet og går derfor glip af at blive partner i firmaet. Hun flygter fra sit liv og ender som hushjælp pga. en fejltagelse hos en god familie.



"Mine hemmeligheder", skrevet af Sophie Kinsella. Den er VIRKELIG god. (Har læst den en 5- 6 gange). Romantisk, sjov og lige til at grine af fordi den er så rammende rigtig! Find tiden til at læse den, jeg slugte den på 2 dage ;-)

Handler om Emma, der under en turbulent flyvetur, afslører ALLE sine hemmeligheder til den pæne mand ved siden af hende. Problemet er at hun var sikker på at flyet styrtede ned, men de lander sikkert og dagene efter på jobbet komme firmaets grundlægger på besøg - men var det ikke ham fra flyet...? ;-)



"Brunskalenderen", skrevet af Emma Hamberg. Den er på mange måde god, men jeg oplevede egentlig at jeg blev i lidt dårligt humør af at læse den. Den mangler en slutning, hvilket jeg ikke så godt kan lide.

Handler om 3 meget forskellige søstre der lever hver deres liv og næsten kun holdes sammen af deres forældre. Da faderen dør må de alle 3 hjælpe til på gården for at få enderne til at nå sammen.



"En shopaholics hemmelige drømmeverden", skrevet af Sophie Kinsella. Den er ret sjov, og der findes flere bøger om Rebecca (hovedpersonen) og hende rodede liv om pengesager og kæresteliv. God bog der er letlæselig og hvor man både bliver rørt, men også griner lidt for sig selv.



Det var lidt jeg kunne byde ind med... Håber der er nogle der enten vil kommentere hvis de selv har læst bøgerne og er enige, eller uenige, og ellers så - god fornøjelse :-)



Hilsen Helle.


Dejligt hus i Slagelse sælges.


Har du for meget frugt i din have??? Jeg kommer gerne og plukker det du ikke skal bruge. Skriv PB.


LP- plader sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider