Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Hvad læser du?
Forfatter: 
Dato:  11-12-2009 20:45

I denne kolde vinter tid er det altid rart at have en god bog at læse i.

Så jeg tænkte vi i denne tråd kunne anbefale hinanden gode bøger!


Lige pt. læser jeg bogen "Sagen Lundin" af Palle Bruus Jensen.

Jeg vil ikke sige det er en bog der ligefrem er hyggelig at læse, men der er en masse fakta om Lundin sagen. Det er lidt en opsamling på hele sagen med Peter Lundin.


Der ud over kan jeg anbefale "100 tag med hårbørsten før sengetid" af Melissa Panerello.

Den handler om en teenage pige vilde seksuelle debut, utrolig spændende, rørende og tankevækkende bog.


Så er der de 3 bind om Josphine Bonaparte af Sandra Gulland. En historisk fortælling som kvinden Josphine som blev Napoleon Bonapartes hustru og kejserinde af Frankrig.


Og sidst men langt fra mindst (nok min ynglings bog) "For min søsters skyld" af Jodi Picoult.

Det er en bog om en pige som er født til at være donor for sin leukæmi ramte søster. Men da forældre vil have hende til at donere sin ene nyre til sin søster, siger hun fra og ligger sag an mod sine forældre om retten til at bestemme over sin egen krop.


Hvad læser du? Og hvad kan du anbefale?


Back in my days, we didn't have starships. We had to WALK from solar system to solar system. In 6 feet of snow!

0
0
Svar på denne tråd
 
 vinterlæsning
Forfatter: 
Dato:  13-12-2009 09:31

I øjeblikket læser jeg vampire diaries af L.J. Smith.

Læser dem fordi jeg ar fået dem i gave og jeg kan ikke have noget i reolen jeg ikke har læst.

Jeg elskede(elsker) twilight. Disse er lidt i samme stil, men ikke samme kvalitet. Super teenagebøger, men ikke så egnede for det lidt ældre publikum.


Så er jeg igang med Robert Jordans Wheel of Time serie. Er nået til bog 4 ud af 12 :D Gode bøger! Kan varmt anbefales.


"Slå følge med dem der siger de søger sandheden, men vær varsom med dem der siger de har fundet den"

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg læser
Forfatter: 
Dato:  13-12-2009 22:29

Jeg læser Twillight... Jeg har endelig taget mig sammen og er startet på den, efter at alle har snakket om den i lang tid! Og den er faktisk ret god! Jeg er også igang med Dinas Bog, den er jeg gået lidt i stå i, He Is Just Not That Into You, den er god, hvis man føler at kæresten er lidt dum og Jomfrudronningen, som er pænt kedelig!


Den bedste bog, jeg nogensinde har læst, er Den Anden Søster (filmen er vildt dårlig, men bogen er fantastisk) Jeg kan desværre ikke lige huske forfatterens navn.


Stephanie...


Søger part på Amager, se profil!



0
0
Svar på denne tråd
 
 LÆSERÆ
Forfatter: 
Dato:  20-12-2009 20:18

jeg læser dødens kabinet efter douglas preston and lincoln child....... skide god.


Knuss Anna-sofie

Tjek min Hp Silentgirl.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 God hestebog??
Forfatter: 
Dato:  20-12-2009 20:59

Læser ik rigtig noet, og kunne godt tænke mig en god hestebog, så hvis nogn kendte en så lytter jeg lig ;D


Kun hvis man som rytter tænker positivt og konstruktivt, kan man skabe noget hesteryg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bøger...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 12:02

Jeg er lige blevet færdig med 'Efter 11. september - vesten og islam' og nu tror jeg, at jeg skal igang med 'Mod Alle Fjender' om USA's krig mod terror.



Take me out to the black, tell'em I ain't comin' back

Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me


... Brune, jeg savner dig...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider