Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 En endnu bedre serie end Twilight
Forfatter: 
Dato:  14-09-2009 22:48

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at lave dette indlæg. Der er efterhånden mange der kun snakker om Twilight-bøgerne/filmene, hvilket til tider irriterer mig, da den serie slet ikke kommer op på siden af Night Huntress-serien (efter min mening)


Altså det er da en meget god serie (Twilight), men de virker alle så unge og uerfarne i bøgerne. Det er ikke min mening at rakke ned på bøgerne, men jeg er ikke så god til at være objektiv



Men altså, Night Huntress-serien. Et referat skal i da have - her af den første bog (http://www.jeanienefrost.com/)


Half-vampire Catherine Crawfield is going after the undead with a vengeance, hoping that one of these deadbeats is her father - the one responsible for ruining her mother's life. Then she's captured by Bones, a vampire bounty hunter, and is forced into an unlikely partnership.

In exchange for help finding her father, Cat agrees to train with the sexy night stalker until her battle reflexes are as sharp as his fangs. She's amazed she doesn't end up as his dinner - are there actually good vampires? Pretty soon Bones will have her convinced that being half-dead doesn't have to be all bad. But before she can enjoy her status as kick-ass demon hunter, Cat and Bones are pursued by a group of killers. Now Cat will have to choose a side ... and Bones is turning out to be as tempting as any man with a heartbeat.



Første kapitel kan læses på hjemmesiden (linket er længere oppe). Aldrig har jeg læst bedre bøger




0
0
Svar på denne tråd
 
 Er den oversat til dansk
Forfatter: 
Dato:  23-09-2009 00:29

Jeg vil nemlig gerne læse nogle flere bøger og er vild med Twiligth og jeg ELSKER underworld filmene.


Sagde Janne - der havde et virkelig fedt HN-træf 2009

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB -





0
0
Svar på denne tråd
 
 madison
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 23:29

Så vidt jeg ved findes den kun på engelsk og tysk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så må oversætteren af twiligth
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 03:15

da på en opgave ;) måske man skulle sende en opfordrende mail. Jeg ynder at læse dem på dansk og engelsk :)


Sagde Janne

Sælges:

Super sød shetlænder vallak,

tilredet, højde 1 meter.

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -





0
0
Svar på denne tråd
 
 Rækkefølge
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 21:27

Hej


Den lyder lige som en bog for mig, men i hvilke rækkefølge skal disse læses????



Er dette den første?

Halfway to the Grave


VH Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 night.
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 12:25

Efter hjemmesiden er rækkefølgen denne:


1. Half way to the grave

2. One foot in the grave

3. At graves end

4. Destined for an early grave


Er de filmatiserede?



Vh AnneDorthe

0
0
Svar på denne tråd
 
 AnneDorthe
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 08:17

Filmatiseret? Nej, men men men - prøv at se underworld-filmene og du vil kunne genkende mange fælles ting (jeg troede faktisk at de film var bygget over børgerne, men har ikke kunnet få dette bekræftet nogen steder..)


Jeg er jo vild med historier om overnaturlige væsener - og jeg synes Underworld-filmene er gode:-) - så måske du skulle se dem, når du nu er glad for bøgerne (har ikke selv læst dem alle - er lige igang med House of Night-serien som lige skal læses færdig først)


Sandie & Gaia





0
0
Svar på denne tråd
 
 fandt.
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 10:46

bagefter ud af at de ikke var filmatiseret, synes bare forsiderne ligner noget fra film..


Har faktisk ikke fået læst dem endnu, men skal i gang så snart jeg har mine eksamener overstået og glæder mig;-)


Har dog set alle tre Underworld film, som er rigtig gode..


VH AnneDorthe

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvordan er de
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 20:15

Hvordan er de sammenlignet med twilight?


Her mener jeg både sprogmæssigt, er de meget sværere at læse (da jeg ikke tror jeg får så meget ud af at læse meget sværere bøger på engelsk end twilight..)


Og hvordan er de handlingsmæssigt. Her mener jeg, er det overdrevede overnaturlige ting som sker? Eller er det mere en sød historie med vampyrer i? (jeg bryder mig f.eks. ikke vildt om breaking dawn, da jeg synes den freaker lidt for meget ud...)


Kender i ellers andre lette engelske bøger, sværhedsgrad ligesom twilight, harry potter og the golden compass... ??


Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid



0
0
Svar på denne tråd
 
 true blood
Forfatter: 
Dato:  30-03-2011 12:24

bøgerne er faktisk også bedre end twilight bøgerne :)

de fem første er på dansk - resten er på engelsk.


Extensions og gele/acryl negle


Nu med Scarlett (Pretty Kohilena)

Quarter? Simpelthen et MUST :)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Varmt anbefalet
Forfatter: 
Dato:  05-01-2012 19:40

 

Jeg kan varmt anbefale Night Huntress serien. Den er sjov og spændende med nogle gode karakterer i. Bogen er velskrevet og det er rigtigt nemt at blive revet med :o) Klart min favorit.

 

En anden god bog der kan anbefales er Vampire Academy. Ved den er oversat til dansk, men kan ikke lige navnet på tungen. Google den :o)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider