Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Den forpinte hittemis..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 17:01

Nogle kan måske huske den sidste katte tråd fra min side.

Hittemis fundet til vors hus, ikke så velkommen, men fik en chance.

Den er her stadig ;) Den hedder ikke little susie mere, det klingede ikke rigtigt, så nu hedder den kresten :D

Den er lige kælen, men jeg godt nok trådt på den nogle gange, fordi den ikke altid er helt nem og se når man går med udstyr i favnen, og den mener den skal zigzagge foran mine fødder konstant.


Men den lever altså i bedste velgående. Hundene har accapeteret den helt, nynne tror det er hendes lille hvalp, så hun kan altså ikke forstå det lille bæst dapper hende en når hun prøver at proppe hele katten i munden for at løfte den med sig op i hendes kurv.


Den følger med over det hele, og idag skulle kæresten ride mit ridedyr fordi jeg er blevet operereret, så jeg sad i græsset ved ridebanen med hundene, og den var selvfølgelig gået med. Så kunne den jo lige så godt tage lidt solbad og fange sin egen hale.













Og så er jeg lidt bekymret for dens nye fikse ide. Nemlig at gå ind til de to unge hopper der står i løsdrift, for hun går derind for at ligge sig på maven og blive nusset på maven af hestene. Den ene vil bare gerne trampe på den istedet. Men pletten nusser gerne lidt på kresten..






Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 17:03

Øhh Rikke.... NUURHHHH hvor er den da bare totalt uimodstålig! jeg kan godt forstå du ikke kunne skille dig af med det bette kravl

Lækre lækre billeder... osm altid :D


Michelle


HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud


17" sort Kieffer Donau springsadel sælges. Se billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Århhhhhh
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 17:11

Hvor er den bare sød! Kan slet ikke stå for katte, heller ikke dem uden hjem. Min kæreste er ikke helt så begejstret for min dyrekærlighed til tider. Hehe.. Vi har også selv taget herreløse katte ind før...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kresten
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 17:13

Hvor er han fin. Han skal nok blive en dygtig musefælde. Får han noget til sine øjne, de ser ikke helt i orden ud?


:Pia



*


"HIT" riste el. lign købes 2-4 m2 Sjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej ingen ting..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 17:26

Nej han får intet for øjnene, dyrlægen var forbi og sy en hest i sidste uge, og jeg spurgte nemlig hende.

Det er bare skidt - ingen slim eller klister fra selve øjet, han mener det er fordi kresten helst skal løbe i små beskidt hjørner og imellem baller i høboksen. Men jeg holder øje med det, for det kunne godt være potentiel for at gå hen og blive til noget betændelse hvis ikke han snart formår selv lige at tvære det af med en pote engang imellem.



Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 gode billeder!
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 17:28

Hvor ser den lille misling fin ud, og hvor er det dog gode billeder du har taget!


Mvh

Naja

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 17:40

Åh, hvor er den skøn..


Og nogle pragtfulde billeder..


Asterix


Hvil i fred min dreng


Jeg vil tænke på dig fra nu af og for altid

0
0
Svar på denne tråd
 
 herpes
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 17:48

Med tanke på hans historie kan det nemlig også være herpes som katte kan få i øjnene, det skal podes for at man er sikker OG kan gå hen og blive kronisk. Det brune udflåd kan være et af symptomerne.


Og ja, hestedyrlæger husker bare ikke altid så meget af deres kattepensum .


Men ellers ser han jo super frisk ud. Han skal evt. have ormekur et par gange i sin barndom, de fødes ganske enkelt med orm og det kan kræve mere end en behandling. Ikke fordi jeg tror du vanrøgter ham, men det lød ikke som om du havde så meget katteerfaring. Jeg synes det er super at I beholder ham!


:Pia



*


"HIT" riste el. lign købes 2-4 m2 Sjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er netop..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 17:57

Der er netop ikke udflåd tror jeg ihvertfald.

Dyrlægen er såmen lige så ofte på klinikken med smådyr som hun er ude ved hest, det var en aften hoppen var i hegnet, så det var ikke ham hestemanden som vi plejer at bruge der kom :)

Men hun mener ikke det er betændelse, og jeg gør hvad jeg kan for at gøre hvad de kloge siger. Så indtil videre lader jeg hende bestemme. Men hvis ikke det bliver bedre, vil jeg have det tjekket igen..


Eneste og sidste mission er at få vasket de øre ordenligt. Det er stadig skidt fra da han kom, men han går helt i selvsving når jeg prøver at vaske det.

Og tak Pia, jeg tager imod hjælp med kyshånd, og vil huske en ormekur mere. Jeg har en ekstra pille liggende, hvornår mon han skal have igen så?



Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bedårende!
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 20:29

Fordælen hvor er den mis bare bedårende!


Den sender du bare herned, hvis du skulle blive træt af den! Jeg har både an ande killing og en hund der altid er med på en lej!


Jeg må da vist også have taget et par billeder af dem en dag


Men dejlig det er han i hvert fald! Godt du tog ham til dig!

Kan slet ikke holde sådan nogle små forældreløse nogen ud, de er bare for nuttede!


Mvh. Lotte


¨˜"°º•Heimdals Knut•º°"˜¨


&


* Stendhedegårds Dorién *



Bare kald mig blåøjet!

Men jeg tror på det bedste i folk og hvis de ikke lever op til dine forventninger, er det kun dig der er blåøjet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 NU var jeg jo
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 21:01

en af dem, der mente at du virkede som om, du skulle skille dig af med den - fordi du virkede så uinteresseret i den.


Men det er godt nok nogle skønne billeder og dejligt at alle har taget godt i mod den, når nu i valgte at beholde den.


Jeg håber at I alle, får glæde af hinanden






Pia


Nu skal der XXX


Blev der sagt





0
0
Svar på denne tråd
 
 øjnene
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 21:01

Jeg kan godt se, det ikke virker så slemt tæt på. Uh, han er vist en lille bissemisse...


:Pia



*


"HIT" riste el. lign købes 2-4 m2 Sjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig lille misse...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 21:08

... de er altså så skønne i den alder - men enormt gode til at gå i vejen :-)


Øjnene ser da fine ud når man lige ser dem tæt på - og mon ikke skidtet i ørerne kan fjernes med en tot fugtigt vat. (hvis der også sidder lignene langt ned i øret, ville jeg frygte øremider - men det har dyrlægen jo nok kigget på).


Skønne billeder :-)


£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jasper..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 21:39

jasper - han er taget fint imod, jeg kunne ikke finde på at beholde et dyr for at lade det være for sig selv.

Jeg er ikke katte menneske, men han er da skøn den lille kat, og han får det lige som han vil. han har sågar fået lov at få et tæppe i øverste skuffe i den reol jeg har mit udstyr i stalden i - der mente han nemlig han skulle bo..


Ørene er overfladisk - det er bare lige skidt rundt i kanten af øret fra hans vildtur inden han kom hertil. Det ser ihvertfald ikke ud til at det er gået i øregangen.




Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggg
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 22:33

NNÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


Det hvad jeg sige, sikke gode billeder.


Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej

- men alle mine tanker, vil altid følge dig..

(Mads & Mikkel)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 23:42

For fan*en Rikke, de billeder er kanon gode (Y) og den bette Kresten er bare for søøøød :)


TAK for kigget!!!!




Mvh Connie



Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience



Bornholm sælges, skriv pb for info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 misser..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 07:50

Hold da k.ft hvor er den bare dejlig.


Den er da slet ikke til at stå for. Og så udstråler den bare selvtillid så det batter.


Jeg er bare helt vild med det her billede:



Det er som om den tænker: "JEG ejer HELE verden. Vær ikke i tvivl".


Ditte




Masser af udstyr sælges. Se annoncer og præs.


Kommisionshest sælges. Dejlig DV-vallak

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 08:41

hvor er han bare kær... super godt du beholdt ham... han ser ud til at have det helt super...


Hvorfor har vi ingen problemer med at huske

hver enkel lille detalje af hvad vi har oplevet,

men kan ikke huske hvor mange gange

vi har fortalt det hele til samme person

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hesten...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 09:02

Skøn kat ;-)


Jeg er nødt til lige at spørge - den plettede unghoppe er det Color Girl? Ejet af Inger & Karen fra Norge? Hun har nemlig stået her hos mig sammen med en anden unghoppe ved navn Caralina siden de var føl...



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Sælges; Hingsteføl efter Rush Hour/Donnergraf/Weltloewe, 3-års velgående hoppe efter Londonderry/Bernstein (i proffesionel ridning)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Coluor girl..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 09:08

Yep det er colour girl, og caralina er her også. Det er hende der helst gerne vil trampe lidt på katten hvis den kan få lov.


Så det er skam Bygland pigernes heste - det er min kusine Henriette der mente du skulle stå her, så det gør de :)


Ditte, den ejer også hele stalden, bilen og løsdriften hvis du spørger den - men jeg er ved at overbevise den om at den kun ejer dele af stalden og alt andet end løsdriften, men den er lidt svær at overbevise syntes jeg. :)


Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 nøøøjjj
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 13:06

hvor er bettemisser altså blevet nuser Dejlige billeder... Godt hunden er glad for den, måske endda en tand for meget iflg missen


Jeg må dog osse lige kommenterer den der skønne brogede sag der gerne vil nusse medm issen - hva dælen er det for en smuk hest (race?) - ja det kan jo ske det er en pinto altså, men det kunne jo osse være noget andet. Lækker er den i hvert fald.



www.nikon-pics4u.webs.com


2 bokse udlejes i 6040 Egtved - en el begge evt. gratis mod hjælp i stalden



NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 13:22

Heldige lille mis.Den ser da bestemt ud til at trivedes fint,og sød ser den altså ud.

Tror de røde har en tendens til at ville eje hele verden.

Se bare min lille Bette Kaj,en hittekilling som jeg flaskede op fra den var 2 uger gammel


Billede




Billede


Desværre troede han da han var blevet voksen, at han også kunne standse toget,det blev hans endeligt


Dorte.


Kun den der ikke kender æslets sjæl,ville kalde det stædigt og dum


www.123hjemmeside.dk/aesellyst




0
0
Svar på denne tråd
 
 Stute..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 13:59

Stute, jamen Coluor girl, kaldet pletten her ved os er skam varmblod. Far siden er heartbeat, den skulle have noget fremragende springblod, og jeg tror også den får en ganske god karriere i de rigtige hænder. Den er vist tilsalg. Den har et utroligt dejligt sind syntes også syntes jeg, specielt af en to års der ikke rigtig har lært andet end at gå på en fold.


Her er lige et billede af hende fra en af de første dage hun var her:


Dorte, øv med din kat - håber ikke kresten kommer i tanke om at han skal stoppe en bil ved vejen en dag :(




Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 tænk sig
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 15:19

jeg der normalt sys at dv er ikke særlig kønne heste Sorry men det er IKKE mig.


Det her er bestemt en ener da... For hun er godt nok en smuksak.



www.nikon-pics4u.webs.com


2 bokse udlejes i 6040 Egtved - en el begge evt. gratis mod hjælp i stalden



NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuttet......
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 15:38

Ej hvor nuser ! Særligt det billede med hunden


Åhh hvor jeg dog savner at have kat når jeg ser sådan en tråd !








Kat II Lærepony Sælges


Dressur/Skovturs Hest Sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget bedre
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 19:08

Selvom han stadig ser lidt pjevset ud, jeg kan ikke lige pege på noget konkret (udover de sorte øren, øjne med nas- prøv at rense dem med sterilt saltvand- fås på apoteket), og lidt pjusk i pelsen. Men det sidste kan skyldes, han har tænkt sig at blive lidt langhåret.


Han har ørehår nok til det, synes jeg. :-)

Jeg vil gætte på creme (rød med fortyndergen) fremfor rigtig rød- men langhårs bliver ofte lysere.


Ham her var "lyserød" uden dog at være creme- og her i sommerdragt- om vinteren blev han mere langhåret og fik en fin krave:



Fortsat held og lykke med Kresten (hvorfor nu det?).

(Ak ja- jeg har tre ved navn Bisse pt... ;-D )




Mvh
xtiny


"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin






0
0
Svar på denne tråd
 
 Nåååårh
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 19:13

Dyrebørn er altså søde... Og specielt ham her


If a problem can be solved, there is no use worrying about it.

If it can't be solved, worrying will do no good.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Xtiny..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 19:35

Xtiny, Kresten fordi vi begge to syntes det er fedt at kalde vores dyr nogle sjove navne. Det passer perfekt, valget stod mellem Anker og kresten. Men hvis den skulle hedde Anker blev vi nødt til at have en hunkat der hed Bette Erna ligesom i næsbygård filmene, og vi skal delme ikke have to katte :D :D


Det kunne da være sjovt hvis han fik lidt halv lang pels, så er den lidt anerledes :)


Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 20:39

Sikke dog en super dejlig lille kat. Han er da ik til at stå for.


Sparky: Jeg holder helt klart med dig mht at kalde dyr lidt sjove/specielle navne. Det er da meget sjovere at have en Kresten, Anker eller Ludvig end en Misser eller Lucky. (Ik at jeg har noget imod folk kalder deres køledyr for de mest normale navne)


Mvh Anja



"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køledyr
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 00:50

Bør opbevares i en kæletaske. ;-D


Undskyld! Den skulle bare ud mellem sidebenene...

---


Pt har jeg Blå, Sort (Malle2- men værre end Malle!), Bisse og Bisse1 og Bisse2. Meget opfindsomt! De skulle jo heller ikke være beholder-katte.


Men i min verden skal navne være gode kaldenavne (også tæller vi ikke lige Genthu og Plet med- vel!). Og bissemisser er hele banden. Jeg har aldrig haft en mis, pjevs, pus eller gizmo... Men Missemor- jae. Hun kan dog ikke få små- men hun er først blevet tam som voksen.


Bisse er dog iført en lækker vamsepels og nuttet udtryk- og så er han en bissemis. Lige til at kramme- men han er ikke en krammekat så meget. Endnu! :-)



Mvh
xtiny


"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin






0
0
Svar på denne tråd
 
 Xtiny..
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 01:01

Et køledyr er da et meget normalt slangudtryk for hund/kat der kommer li ude fra haven (når det er vinter naturligvis) og ligger sig på ens mave... Eller... hmm... Ej den ka sgu ik reddes... (En masse censurede ord)


Det er simpelthen ik muligt at lave en lille tastefejl herinde uden at det med det samme bliver brugt imod en.


Mvh Anja, verdens eneste indehaver af et køledyr.



"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kom bare
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 08:26

Til at tænke på den tråd med kæletasken (køletaske sdavet forkert.)



Mvh
xtiny


"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin






0
0
Svar på denne tråd
 
 Kæletasken
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 08:27

Optræder her: www.heste-nettet.dk/forum/ read.php4?f=25&i=3...p;t=356574


Det er en uhyggeligt morsom tråd.



Mvh
xtiny


"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin






0
0
Svar på denne tråd
 
 haha....
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 08:51

Ja den tråd kan jeg godt huske - men det var nu ikke lige den du linkede til..


Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh-damn- hvad gik NU galt?
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 09:49

Det kan næppe betegnes som et "køkkenuheld"-


Men HN- linker bare til Senior, selvom jeg har slået op på tråden...



Mvh
xtiny


"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin






0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig lille mis
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 11:42

og rigtig gode billeder.


Jeg kender godt det der med pludselig at stå med kat, det gør jeg også nu.


Vi fandt 3 killinger da de var omkring 3-4 uger gamle, missemor passede dem findt men hun så noget ranglet ud så vi begyndte at fodre hende, for at hun skulle kunne blive ved med at passe killingerne optimalt, killingerne var afsat, men forsvandt så de de var 10 uger gamle.


Missemor ser vi indimellem stadig, men ikke tit, til gengæld kom den ene killing tilbage for 3 uger siden, hun er nu knap 5 mdr. og hun har så adopteret os. så nu har vi fået en tam staldkat, der tror hun ejer det hele her, og er fremragende til at gå i vejen, så pt er hun udstyret med et halsbånd med klokke, da hestene flere gange har været tæt på at jokke på hende.


men de kryber ind i hjertet på en sådan nogle små størrelser.


mvh

Mie


med Fadligt ox og Dagirr ox samt palominohoppen Shakira!


Bedækning tilbydes af OX-araber, ren polsk afstamning og SCID-clear, se mere på min præs.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Kæletasken...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 11:54

... optræder i denne tråd.


http://www.heste-nettet.dk/forum/25/360290/356574/


Det var i samme tråd at bolledej blev til "bolle dig"


£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ftujftyuj
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 23:00

Havde skrevet et langt indlæg, som forsvandt, men vil da bare lige sige, at der er totalt meget Stoffer fra Steen og Stoffer over det her billede:



Med venlig hilsen


Anne Sofie Jørgensen


www.kijofreg.dk


-en rigtig hest har både hovskæg og overskæg! ;o)



0
0
Svar på denne tråd
 
 lisbeth...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2009 19:50

Haha, der var tråden, oohhahahaha.. Den er nu en af de gode i HNs historie. Næsten på mål med det ultimative hn tråd, og den med de frosne ærter :D


Anne sofie, ja det har du da ret i, tænkt at jeg ikke har tænkt han skulle hedde stoffer. Jeg elsker ellers den tegneserie :D


Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg.....
Forfatter: 
Dato:  21-09-2009 20:14

Jamen jeg synes jo nok at jeg lige så Colour Girls specielle fjæs ;-). Og jo, begge hopper har et dejligt sind, og jeg savner helt Caralinas vane med at stikke tungen ud når hun vil snakke ;-).


Og så har de da lært lidt mens de stod her, jeg tænker på smed, dyrlægebesøg, ormekur, skifte grime, rense hove osv., så selvom du skriver de bare har gået på en fold er de i hvert fald passet og opdraget en del. Caralina har godt nok fundet ud af at hun bare kan lægge sit kæmpe korpus på staldgangen når smeden er her, for så stønner og pruster vi under vægten af hendes mange kilo - men beskåret blev hun jo alligevel ;-)


Giv dem et klap fra mig, og held og lykke med din lille kat - han er da en stoffer!



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Sælges; Hingsteføl efter Rush Hour/Donnergraf/Weltloewe, 3-års velgående hoppe efter Londonderry/Bernstein (i proffesionel ridning)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider