Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 jasc paint shop pro 9
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 19:58
så har jeg lige fået jasc paint shop pro 9 men kan ik finde ud af hvordan man ligger et billede over på det andet billede (så der er flere billeder i et billede)

nogle der kan hjælpe mig???

jeanet

Nichlas du vil altid være i mit hjerte
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis d r...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 22:57
...lige som de andre pro shopper... Så ska du kopiere det ene billede og så trykke på d andet og gå op i edit i menuen og sige paste af new layer...
Håber d hjælp lidt... eller må jeg jo prøve igen...


Vinder af bedste Parade billede, og bedste stævnebillede i Efterårskonkurrencen 2004..!


:-D Elsker min dejlige hest My Fair Tango se ham i præ :-D
:{-( {> Savner Tessa som blev aflivet d 28/7-03 Vil altid elske hende :{-( {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Arbejder selv en del med psp
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 09:18
så har da lige et par gode link du kan kigge på

psp
smovs


forskellige link til psp øvelser

Men ellers gør du som Belinda siger. nemlig trykker på det ene billede, copy, og trykker på det andet og paste, og i layer palette stiller du lidt ned i Opacity, det gør du på begge lag, så begge billeder kan ses, og så skal du bare være sikker på de begeg kan ses, ellers må du lægge en hvid baggrund,
Det gør du ved at lave et nyt layer, i hvidt, og inde i layer palette, trækker du så det lag helt ned forneden.

Er ikke så godt til at forklare det på skrift, er lidt bedre til at vise det, men håber du forstod det bare lidt.


Min mail

Min HP, opdateret, men endnu ikke færdig

Le falto mientras que el sol falto la luna
0
0
Svar på denne tråd
 
 tak tak
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 19:28
tusind tak for jeres svar det er en stor hjælp !!!

så har jeg da fundet ud af det.... men hvordan ændre jeg størrelsen på billedet som jeg sætter ind på det andet??

og er der en nem måde at få en figur ud af billedet sådan att baggunden ik er med (så man ik skal tegne hele vejen rund om figuren)??

og hvordan man når man har fået figuren frem (så der ik er baggrund mere) får jeg den farve der er rundt om figuren gennemsigtig??

håber i forstod det ellers prøver jeg bare igen....

Nichlas lige meget hvad der sker vil du altid være i mit hjerte!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 os lige
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 20:16
hvordan man laver en eller anden (sjov) skrift jeg synes kun der er de almindelige og en eller anden (sjov) ramme???

Nichlas lige meget hvad der sker vil du altid være i mit hjerte!!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider