Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 vores nye pony
Forfatter: 
Dato:  19-07-2005 21:11
Så kom dagen, hvor Mathias fik sin egen pony. Men han har også plaget siden september sidste år, da jeg solgte min hest.
Vi fandt Nova hos Torben i Rønnede, han har netop fået den og 3 andre fra Western Ranch i Store Heddinge. Imorgen er dagen, hvor den kommer hjem. Han kan slet ikke vente. Havde den trailer jeg ville låne været hjemme, havde vi nok taget den med hjem idag.

Men her er så vidunderet (og ingen moralske opstød over manglende hjelm tak - normalt får han aldrig lov til at ride uden hjelm, men jeg holdt i ham hele tiden mens han prøvede den)



Skulle du kende hende hører vi da gerne - det vil da være sjovt at høre noget om hende

Undulater sælges - mange forskellige farver

Sadel sælges - kieffer master dressursadel, kun brugt 1½ år, rigtig flot
0
0
Svar på denne tråd
 
 WaoW...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2005 21:16
smuk lille pony der.. heeh...
held og lykke med den...
håber at vi kommer til at se flere billeder engang..
0
0
Svar på denne tråd
 
 se'fø'li'
Forfatter: 
Dato:  19-07-2005 23:05
Skal nok komme med nye billeder når vi har fået hende hjem og han kan komme ud og ride rigtigt - og hun har tabt sig lidt, for hun er jo næsten lige så bred som hun er høj :-D

Undulater sælges - mange forskellige farver

Sadel sælges - kieffer master dressursadel, kun brugt 1½ år, rigtig flot
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-07-2005 00:24
Tillykke med den - nøj, en lille charmer :)

Hilsner fra Monica


Tænk dig om to gange, inden du taler. Så vil du opdage, at de andre taler om noget helt andet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det søde par
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 19:55
Vi har stadig stor glæde af lille Nova, trods en enkelt afsidning - men det bremser ikke knægten. Idag har han galoperet og er helt vild. Og den lille Nova har knyttet sig rigtig meget til os, så det er jo dejligt. Hun går på fold langs indkørslen og kommer når vi kommer kørende og vrinsker os i møde, når vi kalder på hende. Så ingen tvivl om, at Mathias har fået den helt rigtige pony.





Billedet i første del af tråden er jo væk, for der er jo begrænsninger på, hvor mange billeder man kan have på sin præsentation, og jeg synes de andre er bedre. Så derfor får i lige et par stykker mere. Jeg synes altså de er rigtig søde sammen

Undulater sælges - mange forskellige farver

Sadel sælges - kieffer master dressursadel, kun brugt 1½ år, rigtig flot
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider