Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Vurdering/Annoncering
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 11:16

Da vi sletter mange vurderingstråde hvor det nævnes at hesten, et andet dyr eller en ting er til salg, men der ikke er en annonce for hesten, dyret eller tingen på Markedspladsen, finder vi det nødvendigt at opridse reglerne for vurderingsindlæg og annoncering igen.


I vurderingsindlæg/tråde er det ikke tilladt at skrive noget om at det der ønskes vurderet er til salg nu, bliver sat til salg eller måske er til salg, hvis der ikke samtidig er en annonce for det der ønskes vurderet på Markedspladsen.


Har man ikke en annonce på Markedspladsen og man ønsker at få sin hest (der er til salg) vurderet, må man lade være med at nævne, at hesten er til salg, måske er til salg eller bliver sat til salg, så snart den er vurderet.

Skriver man alligevel at hesten er til salg, måske er til salg eller bliver sat til salg, er det annonce under dække af en debat, og tråden bliver slettet så snart moderationen opdager den eller en flink bruger gør os opmærksom på den. Vi har desværre ikke mulighed for at læse samtlige indlæg igennem, så vi er glade for jeres hjælp.


Har man en annonce for hesten på Markedspladsen, må man gerne skrive i sit vurderingsindlæg at hesten er til salg.


Ovenstående gælder også for hunde, cykler, katte, mosters gamle sofa, udstyr til hest og rytter, etc.


Dette er ikke noget nyt vi har fundet på (www.heste-nettet.dk/forum/14/320259/ 320259/)


Signaturen er, som altid, fri.


Venlig hilsen

Moderationen


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 17:16

...en hest skal vurderes, så er det da typisk med henblik på salg?


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette (Fjolle)
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 08:13

Man kan lade være med at nævne i indlægget, at hesten skal sættes til salg. ;)


Der kan være flere årsager til, at folk ønsker deres hest vurderet: Forsikringsspørgsmål, for sjov, om den pris de er ved at købe hest til er den rigtige, mv.



- Salvia



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 20:43

Dvs hvis jeg går med tanker om at sælge min hest/bil whatever, så må jeg godt skrive noget i denne stil:


"Vurdering ønske med henblik på evt salg"? Eller hvordan :)





/DarkAngel


Bevar Grisen! www.heste-nettet.dk/forum/1/1656549/ 1656549/


Div. dvd film sælges. + Bøger af Walter Farley, "Den sorte hingst gør oprør" + "Den sorte hingsts datter", begge helt nye og ulæste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 22:03

Dark-Angel: Jeg havde lavet et indlæg hvor jeg ville have hjælp til at vælge salgsbilleder af min hest - altså hvilke billeder ville passe bedst til en salgsannonce.

Det blev slettet grundet skjult annoncering - fordi han ikke var sat til salg endnu...


Så tror ikke du må...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Dark-Angel
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 00:36

Det er netop det du ikke må, medmindre der er en annonce på Markedspladsen for det der ønskes vurderet.


Man kan sagtens lave et vurderingsindlæg, uden at nævne begrundelsen for at få hesten/tingen vurderet.



- Salvia



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 18:41

Salvia: Okay :)

Dvs. Jeg har en annonce på markedspladsen (en hest), jeg linker til pågældende annonce og spørger om den er sat for høj/lav. Er dette okay? - Jeg spørger fordi jeg er lidt "tungnem" ;) Vil gerne fatte reglerne helt :)



Det er helt okay at smide en hest til vurdering, hvis man skriver "vurdering kun for sjov"?




/DarkAngel


Bevar Grisen! www.heste-nettet.dk/forum/1/1656549/ 1656549/


Div. dvd film sælges. + Bøger af Walter Farley, "Den sorte hingst gør oprør" + "Den sorte hingsts datter", begge helt nye og ulæste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dark-Angel
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 22:30

Ja & Ja :-)




- Salvia



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad så hvis
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 20:14

Må man så lave et indlæg, hvor man ikke siger noget om salg, men i signatur skriver"denne hest er til salg"?


Med de to hystaderne Losse og Maze


Husk vores Nørresundby Bank Dressur Cup i Tylstrup Rideklub

med 2. kvaliffikationsrunde den 2-3 August

samt FINALE den 11-12 Oktober

Fede præmier

0
0
Svar på denne tråd
 
 Signaturen er fri
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 23:24

Sarah »Losell og Maze«: Signaturen er fri som den altid har været. Dvs. at man gerne må sætte annoncer i sin signatur, selvom der ikke er en annonce for hesten/dyret/tingen på Markedspladsen.


- Salvia



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm.... Tja,
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 15:48

jeg synes denne regel er noget pudsig...


Jeg havde en tråd, hvor jeg spurgte hvad folk gav for deres opstaldning. Så nævnte jeg, at jeg overvejede, om jeg måske engang i fremtiden ville udleje en boks, men det kom helt an på prisniveauet. Jeg ville derfor gerne vide, hvad andre hesteejere gav for opstaldning, og så kunne jeg derefter regne lidt på, om det overhovedet ville kunne betale sig for mig.


Denne tråd blev slettet fordi der ikke var en annonce på bokspladsen.


Så er det bare at jeg spørger, hvordan kan jeg lave en annonce, når jeg endnu ikke har besluttet OM jeg overhovedet vil leje en boks ud. Og hvordan kan jeg lave en annonce, når jeg på ingen måde har nogen som helst idé om prisniveauet???? Det hænger da ikke sammen....


Skal du have din hest klippet? Jeg klipper heste over hele Fyn og Jylland.


Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det

Tjek også hjemmesiden www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 diannapilegaard
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 18:07

Det er ikke så svært.

Du skal blot undlade at skrive noget om at du selv overvejer at have hestepension. Lige som der står i opslaget her.





mvh PiaR
quantum in me fuit


Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 10:04

godt nok lidt langt ude. så hvis folk spørger hvad man skal bruge vudereingen til så må man ikk svare.. hmm jah hvorfor ikk. sys det er sådan lidt mærkeligt


Undertegnet:

- Camilla M


Tulip min for altid. Du har vundet mit hjerte.

Welsh cob Nebo Tulip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilla ♥Tulip♥
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 18:44

Private og firmaer betaler mange penge for at annoncere på Heste-nettet. Derfor er det naturligvis ikke tilladt at annoncere under dække af en debat, og derfor er vi nødt til at være strikse vedr. annoncer.




- Salvia



0
0
Svar på denne tråd
 
 vurdering
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 22:46

Så hvis der bliver spurgt hvorfor vi vil have en vurdering, skal vi bare svare at det må vi ikke skrive for så vil tråden blive slettet?

0
0
Svar på denne tråd
 
 minoma
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 17:29

Hvis det er en vurdering med salg for øje, må det ikke nævnes i tråden. Heller ikke inddirekte som i "hvis jeg/vi skriver det bliver tråden slettet".


Hvis der er nogle der er så nysgerrige at de ikke kan leve uden at vide hvorfor hesten/tingen vurderes, kan man kommunikere via beskedcentret.


- Salvia



0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 00:22

med den tråd jeg har oprettet ang annonceringer om part søges til min hest?

jeg har en annonce herinde, som er gratis. men har ingen henvendelser fået...



Du er det lys du kan sprede!

man har et standpunkt til man tager et nyt!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 16:16

Jeg har også lige fået slettet en tråd hvor jeg spørger efter vurdering på min ponyplag. Skriver også at ponyen IKKE er til salg men måske bliver det engang i fremtiden. Dette er åbenbart nok til en sletning fordi den ikke er på markedspladsen. Jamen hvorfor skal den være der? Når nu ponyen måske først kommer til salg om et år, skal jeg så bare have en annonce hvor jeg kan afvise interesserede købere indtil ponyen bliver til salg? Åndssvagt må jeg nok sige!!!


Hedevang





0
0
Svar på denne tråd
 
 Hedevang
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 17:45

Det er muligt, du synes det er "åndsvagt", men reglerne skal følges.


Ved man allerede nu, at ens hest måske bliver sat til salg, åbner det en mulighed for at sælge hesten hvis rette køber dukker op.


Lad være med at nævne at hesten måske skal sælges, så er der ingen problemer i at lave en vurderingstråd.


Mvh


Salvia

RS-moderator

0
0
Svar på denne tråd
 
 forslag...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 13:11

Har lige et forslag, kan i ikke gøre det sådan at man evt får en "advarsel", før i sletter indlægget, og så gøre sådan at man kan gå ind og rette på fejlen?



For det er da træls når et indlæg, hvor man allerede har fået en masse gode svar, bliver slettet, fordi man ex har kommet til at skrive "med henblik på salg"...






Med venlig hilsen

Liv Nielsen.



*ZANCLE*



0
0
Svar på denne tråd
 
 Liv Nielsen
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 14:04

Det kan ikke lade sig gøre - man kan ikke rette i indlæg :)





mvh PiaR
quantum in me fuit


Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk


Absolut SUPER pony sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er da åndsvagt!
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 20:08

Jeg synes også at det er åndsvagt, at man ikke må skrive det der med at hesten/tingen er til salg eller lignende i en debat. Jeg kan godt forstå, at det jo ikke dur hvis alle begynder at gøre det over en debat, i stedet for på markedspladsen, hvor man jo skal betale.
Men det er jo lidt åndsvagt hvis man så må skrive det i signaturen (ikke fordi jeg har noget imod at man skriver sådan noget i signaturen...)




Opstaldning tilbydes! Se min præsentation...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig med Lea!
Forfatter: 
Dato:  26-03-2010 11:29

Enig med Lea

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen jamen
Forfatter: 
Dato:  12-06-2010 20:48

Nu er reglerne jo bare sådan. så tror jeg ik det hjælper at skrive jamen jamen hvad nu hvis...


KAT I SPRING PONY TIL SALG, SPRINGER ALT..GIV ET BUD..!

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er da også urealistisk,
Forfatter: 
Dato:  05-09-2010 20:42

at bede brugere her i et forum, om at vurdere ens hest??

Er det til forsikringen, bør det jo gøres af dyrlæge.

Og ikke en bruger herinde, der ser et foto...


귀한 시간 내주 대단히 감사드립니다


Som vi siger på landet!!


En fjollet signatur, som så meget andet....


0
0
Svar på denne tråd
 
 øhhhmmm?
Forfatter: 
Dato:  24-09-2010 23:02

Kan man ikke bare lade vær med at skrive det er pga salg?


Er det så svært?


Jeg kan ikke se problemet!



*** Nanna ***


Tre bid sælges:

1. stk sølv 2-delt, 15cm langt og 2 cm bredt.

1. stk messing 2-delt, 14,5 cm langt og 1,8 cm bred.

1. stk. sølv 2-delt, 11 cm langt og 1,8 cm bred.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2010 12:52


...virkelig heller ikke se problemet i at følge reglerne, som de nu er.


Det kræver en meget lille omstilling af formulering fra tråstarters side af, det er vel ikke for meget forlangt at tænke lidt også.




NUMSEFISKEN

Equito's Litote

En balanceret diæt = en kage i hver hånd


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  27-01-2011 12:00

Jeg havde et indlæg om min pony der skulle sælges.


jeg spurgte til folk hvad problemet kunne være at der ikke er nogle købere. Om det var teksten, prisen, billederne eller hvordan. Og havde derefter linket itl hestegalleri.


Det kan jeg så godt forstå, men hvordan f*nden skal jeg så få hjælp? s:


Isabella & Amadeus


Hubertus Ponyvinder 2008.

Dansk Pony Derbyvinder 2009.


Super spring, military og jagtpony sælges billigt!

KLIK HER

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider