Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Cæsar - når tiden er ved at ebbe ud
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 11:59

Med et smil på læben og en god fornemmelse i kroppen, tænker jeg glad på de sidste par år sammen med Cæsar. De har været helt fantastiske. Vi har været igennem lidt af hvert, med mange op- og nedture, og har begge udviklet os rigtig meget rent ridemæssigt.


Jeg har lært utroligt meget på min elskede pony og han er gået fra at være en magelig skovturshest, til at være blevet en rigtig fin lille dressurmule.


Men nu er tiden snart ved at være inde, til at stoppe mens legen er god. Cæsar runder de 19 år ved årsskiftet og jeg har tænkt mig at drosle noget ned på den seriøse dressurtræning af ham til den tid.


Min hest Papaya, skal snart fravænnes sit føl og derefter igang igen med dressuren, når hun er blevet gjort trafiksikker og blevet genoptrænet.


Så derfor er hun min kommende dressur- og konkurrencehest istedet for Cæsar, som jeg har store forventninger til.


Men Cæsar vil selvfølgelig ikke blive glemt. Han vil stadig være min lille stjerne og blive redet alt efter humør og behov. Og hvem ved, måske en dag når vi alligevel den LA'er, som jeg altid har drømt om.


Og foreløbig knokler vi da også stadig glade og ivrigt på til vores næste stævne, (men måske en af vores sidste stævner) som er d. 14/10, hvor vi skal debutere i en LB2 i vores egen klub.


Her er et par enkelte billeder fra opvarmningsbanen, i sidste weekend, hvor Cæsar og jeg stillede op i en LB1 B. Der er også en film som viser selve programmet, hvor vi i øvrigt fik en 3. plads.


Film fra stævnet






Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 hesten...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:06

Han er da skøn...





Guns dont kill people...Chuck Norris kills people!!


There is no chin behind Chuck Norris' beard...there is only another fist.

*cirkelspark amok*

0
0
Svar på denne tråd
 
 smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:10

Tak!!! Det synes jeg også.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cæsar..
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:13

Ja, jeg synes jo han ligner en herre i sin bedste alder, men det er kun dig som går med ham hver dag, som kan mærke om han er ved at være lidt træt.


:Pia




*

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:21

Åhh hvor kan det dog se let ud det dressur.Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det ser ud når jeg får undervisning på min undervisers hest.Jeg er taknemmelig over at jeg nu kan nedsidning i trav,og få hesten nogenlunde til biddet.

Komme til at se ud som dig og Cæsar ,det tør jeg ikke engang drømme om.


Dorte.


Det god stil - at køre æsel med et smil
Har du set Donkey,Frans, Frits , Nellie og Augustas hjemmeside ?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cæsars bedste alder
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:22

Tusind tak Pia.


Men alderdommen er så småt ved at vise sit ansigt, så vi tager en måned ad gangen. Men omvendt, så har han heller aldrig gået bedre end nu...




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold dawow.
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:23

I passer rigtig godt sammen, dejligt at i fortsætter til året er ude og du stopper når legen er god :)


Håber i for et godt sidste stævne - det ser rigtig fornuftigt ud :) Jeg kan næsten gætte mig til at selvom Cæsar er en pony så starter du mod heste ?

Tillykke med jeres 3 plads det rigtig godt gået (y)..





Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'


Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..


0
0
Svar på denne tråd
 
 dorte6
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:26

Ih, tusind, tusind tak for dine flotte ord.


Men hvis du vidste hvor meget jeg knokler med min nedsidning og fremaddrift... Puha, det er ikke altid lige nemt.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandra ♥Cashew♥
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:30

Tusind mange tak skal du have.


Uha ja, med mine 32 år, er jeg for længst vokset fra ponyklasserne. Så ja, Cæsar er klasset op og vi starte altid i hesteklasserne.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anja...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:31

De billeder der... hold op hvor har han forandret sig HELT VILDT.. Til det positive. Er du så færdig - er jeg den eneste som synes det?


Kan desværre ikke se filmen ligenu, men når jeg har lidt mere tid, vil jeg lige downloade den :)



Jeg er, som du ved, helt vildt med Cæsar :)




Tine & Tulle
Det klinger! :D



0
0
Svar på denne tråd
 
 så dejlig ridning..
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 14:28

Anja, jeg NYDER virkelig at se dine billeder og videoer, det er bare så lækker ridning at kigge på.. Jeg håber virkelig jeg kan finde en bil og komme og se dig til stævnet på søndag, og da også trine;) Men selvfølgelig er der lige kommet noget andet i vejen nu, så nu må jeg lige priotere:)


Men i hvertfald, rigtig dejlige billeder og lækker video af lækker ridning.. Fortsæt med det:)




Jette Nielsen


- Ingen er perfekte,
men alle gør det bedste de kan.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddadada...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 15:50

Han er godt nok bare nam nam... syntes virkelig det var et flot ridt!


Det ser meget let ud, som det jo er kunsten og få det til at se sådan ud, selvom det bestemt ikke er det!


Og hvor ligger han fint på bidet, og du har en dejlig rolig hånd


Du skal da endelig sige til hvis den lækkerbisken skal på ferie hos mig


En hest har 4 ben, 1 hale, 1 krop, og desværre tror nogen også de har 2 hoveder!

0
0
Svar på denne tråd
 
 oveskrift
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 16:21

Anja - det må du sq aldrig gøre mere!!! Blev helt klam over det hele... når tiden er ved at ebbe ud det skriver man altså ikke!!!


Nu er min puls - næsten - normal.

Cæsar ser så lækker ud og meget rar ud!!!

Min helt egen HN hest


Og kan kun give Jette ret! Du er - nej i er - en fornøjelse at se på!!! hver gang!!!


Lykke og held til stævnet!!!






Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er da ikke gammel ??
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 16:24

og når han ALDRIG har gået bedre end nu - ja, så er det faktisk BEDST at holde ham igang.

Det er så fint at se på og selvom du måske ikke vil ride stævner hele tiden, så har han bedst af at blive redet ca. 3-4 gange om ugen for at holde sig smidig og igang.


Siglavy Mantua var på USA turne som 26-27 årig fra Wien og gik opvisninger med den Spanske Rideskoles rejsehold 6 uger derovre (ikke hver dag, dog). Flytur, fremmede stalde, opvisninger - og ved hjemkomsten blev han pensioneret - men han har så gået på S+ niveau i ca. 15 år.

De er jo netop fordi han holdes igang - og der er ingen grund til at tro at en god pony ikke kunne holde ligeså længe.


Eva


Hjemmeside: http://www.topshoej-stutteri.dk

Opstaldning tilbydes, ridehus og optimal fodring.

Sælges :
*yndig dansende lipizzanerplag
*stor, sød varmblodsplag e. H. Happy Hero og M +mor
0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig med
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 16:55

Eva, han er da langt fra gammel. Jeg ville bestemt fortsætte med at ride ham aktivt og til stævner hvis du brænder for det.


Han bliver 19 år, det er altså ingen alder for en sund og velholdt hest/pony.


Iøvrigt giver jeg de andre helt ret i at han ser rigtig fin ud



Brindlet bull terrier hanhvalp med DKK-stambog til salg. Salgsklar 30/11.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for søde svar
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 16:59

Tine M (Tulle):

TUSIND tak!!! Dejligt at høre, at du kan se en forbedring.


Jette med ♥Nazal♥:

Tusind tak for dine flotte ord!!! Det lunede meget at høre, at du synes godt om min ridning, da jeg har stor respekt og beundring for, hvordan du selv rider og din viden herom.


laiseee:

Tusind mange tak for dine søde ord.


Mrsheaven:

Undskyld! Jeg kan godt se det måske lyder lidt forkert. Men tiden med stævner ER altså ved at ebbe ud på Cæsar. TUSIND mange tak for dine søde ord.


Eva Lydeking-Olsen :

Tak for dit svar. Men jeg tror du har misforstået mig lidt, eller også har jeg ikke formuleret mig godt nok.


Cæsar vil bestemt blive holdt igang, og nej, jeg synes heller ikke at han er gammel.


Men alderen ER begyndt at sætte de første tegn og da Cæsar aldrig vil blive den helt store dressurhest, da han allerede nu har det lidt svært på nogen punkter i dressuren og jeg gerne vil længere, har jeg valgt at "drosle ham lidt ned". Med det mener jeg, at når jeg får min anden hest igang igen og min tredie, så er det dem jeg vil priotere min undervisning på og stævner.


Lige i øjeblikket får jeg undervisning to gange om ugen på Cæsar og det er også kun ham jeg rider på i øjeblikket. Men når jeg får mine andre to heste igang igen, så skal jeg jo vælge hvilke heste jeg vil satse på. (Jeg har hverken tid, penge eller mulighed, for at få undervisning på dem alle).


Med andre ord så vil Cæsar blive ved med at blive redet som nu, men det er ikke ham der skal bringe mig højere op i klasserne. Det skal derimod min unghest, som har kapacitet til det.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pyha...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 17:00

..sikke en overskrift Anja


Men er enig med Tine - han har godt nok forandret sig :)

I er rigtig fine sammen :)




Mvh Mette
***
www.newforest.dk
Avlet med hjertet - Redet med stolthed!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Louise E
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 17:09

Tusind tak for dit søde svar.


Jeg har lige svaret Eva på det med Cæsars alder.


Men for en kort bemærkning, så vil Cæsar skam også blive ved med at blive redet som nu, bare med måske kun en månedtlig undervisningsdag og lidt flere hyggeture og kun et par enkelte stævner om året.


Bare rolig, fordi jeg drosler ambitionsniveauet ned, så bliver han ikke foldbums.





Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette J
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 17:11

Argh, jeg kan godt se at jeg skulle have valgt en anden overskrift. Undskyld allesammen.


Mette J.: Tusind tak. Det er skønt at få at vide.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 God stemning
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 17:25

Synes helt jeg bliver i god stemning af dine billeder... Det er dejligt at se andre med en hest/pony i den bedste alder der ikke bare pensionerer dyret pr refleks.

Synes det lyder meget fornuftigt med din prioritering - man skal dælme have meget energi og tid hvis man skal ride seriøst på 3 heste! Og mon ikke Cæsar synes det er ok med en ekstra tur i skoven ind imellem


God fornøjelse med ham udenfor stævnepladserne - i mange, mange år endnu!



Træt af konkurrencesport - rid jagt!

Støt en god sag: www.politihesten.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallie *Holm*
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 17:39

Tusind tak fordi du har forstået mig. Og tusind tak for dine rigtig søde ord.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anja..
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 17:46

Jamen mange tusind tak.. Hvor er det rart atvie at nogle synes om ens ridning. Igen, mange tak:) Håber jeg selv er klar til noget LB meget snart, så vi kan komme ud og give jer kamp til stregen:)


Jamen Anja, jeg kan jo også kun være dybt fascineret med den undervisning du får;) Har selv redet lidt hos Dennis, og jeg er meget enig med alt hvad han siger.


Håber vi snart får flere billeder af se fra jer. Men hvis jeg kommer på søndag, bliver det altså ikke uden kameraet;) Håber jeg er i orden:)



Jette Nielsen


- Ingen er perfekte,
men alle gør det bedste de kan.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ej anja...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 19:57

det kan du ikke være bekendt.


har jo været en del på arbejde de sidste par dage, grundet oplæring af aften og natpersonale, så indlæg på hn, er ikke noget jeg har haft ret meget tid til at gennemlæse.


når man så kommer hjem fra arbejde kl 19:30 og opdager din overskrift, ja så løb det mig koldt ned af ryggen.

Mange grimme tanker om dejlige cæsar som har sagt farvel grundet sygdom, løb som en stepper brand igennem mit trætte hoved.


puha, hvor ånede jeg lettet op, da jeg fik gennemlæst dit indlæg.


Jeg kan godt sige dig anja, du kan lige vove på at gå baglæns nu, for alt det arbejde du har lagt i din dejlige pony med det store hjerte, ja det skal du nu for alvor til at høste æren af.

I er slet ikke færdige, langtfra.

Jeg mindes endnu, da vi mødtes til et af dine første stævner. det var tydeligt at her var en ekvipage, som man godt kunne regne med nåede godt op i klasserne.

Din måde at ride på, kan være til stor inspiration for mange ryttere.

Du sidder flot, forsøger altid at lytte til din pony og er altid velforberedt til stævnerne. det er en meget stor glæde at se dig ride og især på dejlige cæsar.


så du har bare at fortsætte et godt stykke ind i fremtiden.

Der er mange stævner endnu i jer to.


Hvis ikke du hører hvad der bliver sagt, kommer jeg over og giver dig bukse vand en af dagene.






MOBBEN IMC.
mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 10:08

Jette med ♥Nazal♥ : Selv tak og det er helt i orden med kameraet.


inger christensen: Tusind tak for dine søde ord - de rørte mig meget. Og ja, der er ingen tvivl om at der er masser af stævner i Cæsar endnu.


Meeen, når det så er sagt, og som du også selv har set, så er Cæsar bestemt ingen energibombe. Der skal dælme arbejdes for det, når man rider på ham.


Derudover er Papaya jo min lille drømme-dressurhest. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften, til at komme ordentligt igang med hende igen og komme ud at starte stævner på hende.


Der går nok laaang tid endnu og det kan være at hun slet ikke er SÅ god som jeg går og tror.


Men det er hende jeg satser min dressur fremtid på og hende de primære kræfter vil blive lagt i.


Men indtil da, vil Cæsar selvfølgelig være stjernehesten og vi vil selvfølgelig stadig arbejde på at komme videre op i klasserne. Dog er tiden snart inde til et skift.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej altså..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 10:21

hej anja det gør du ikke igen .

her sider jeg jeg har været på kursus også ville jeg lige kigge også tænkte jeg nej da .

men fik smilet igen da jeg fik læst igennem..


øj så fint du sider og han er super den lille cæsar..

og du gør sig så glad med din ridning .

så det god inspiratin til andre ..

syntes i skal fortsætte et par år endnu han går jo super godt og ser ud til at nyde det jeg tror på med alt det i har opnået at i rider snart la1

knus

og fortsæt så vi har nogle dejlige billeder at kigge på.

og en rytter som forstår at ride sin hest/pony


knus helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 helle v
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 11:18

Tusind tak for alle dine søde ord, de varmer meget.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er bare SÅ flot!!!
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 15:29

Anja han er bare så smuk og dejlig en pony, og så længe han går godt og du kan mærke han er glad og tilpas, så skal du endelig bare blive ved med at bruge ham!

Hvis først du lader ham stå stille, så vil han sikkert meget hurtigere komme til at se gammel ud.

I er et utroligt smukt par!!!


Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flere former
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 15:43

Hej Anja, Jeg kan sagtens følge din tankegang, den gode Cæsar får en masse hyggestunder i naturen sammen med dig i stedet for at være den der skal præstere, det synes jeg kun er respekt, i har haft nogle gode år og han har hjulpet dig i gang med stævnerne, og han vil sikkert synes det er hyggeligt at komme på stævnepladsen en gang i mellem fremover også, mon ikke :)


Ny er det så Papaya der skal til at arbejde og det glæder jeg mig til at se, for så vidt jeg kan huske, var det jo oprindeligt hende som skulle være din dressurhest?


Pøj med det og kys på mulen til Cæsar som arbejder super og ser rigtig dejlig ud, men som dog også fortjener at få nogle gode år i skoven.




Mange hilsner fra Monica

En rigtig hest - har 4 ben og en hale

www.hestenshaab.dk - Gør en forskel!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 16:03

Flot pony, flot ridt, du sidder rigtig fint!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 anja..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 17:39

Det lykkedes, og jeg kommer et smut forbi på søndag, men kameraet i hånden;)


Jette Nielsen


- Ingen er perfekte,
men alle gør det bedste de kan.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 23:13

Karina (Islænderfan): Tusind tak. Dine ord glæder mig meget.


monicasof *Majoren*: Tusind tak.


Ja, det er jo lige det! Det har hele tiden været Papaya der skulle være dressurhesten og Cæsar der skulle være den "seriøse hyggehest" - hvis man kan sige det sådan.


Nu er Cæsar så blevet til dressurhest, hvilket også er helt fint, men fremover vil han nok blive fifty, fifty skovturshest og dressurhest og lidt mere henad: "hvad har vi lige lyst til at lave idag..." og ikke så meget "der står i skemaet at vi skal...".


Birkegaard: Rigtig mange tak.


Jette med ♥Nazal♥: Det lyder bare super.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 meget pæn
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 00:05

ridning. oig dejligt med en positiv tråd hele vejen igennem.


Super fedt. *S* Jeg kan godt forstå din beslutning om at holde ham igang men satste på din anden hest. Han vil da nyde en alderdom hvor "hvad har vi lyst til" står på skemaet.


Dejlig hest. og meget pæn ridning.


Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Nienna sælges ved fravænning. Brun PRE hoppe.
Forhandler af Regulator og Linamix på fyn.
Kursus ned ute og Morten Thomsen. Se mere: www.heste-nettet.dk/forum/9/203750/ 2
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anja...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 10:43

ajj har ikke set tråden før nu... jamen tillykke med det super flotte resultat og håber der kommer mange flere...

som altid en fornøjelse at se jer 2 arbejde sammen.. i er og bliver en super ekvipage... banditten og jeg prøver også det bedste vi har lært men der er jo stadig nogle ting der mangler meen vi kæmper videre...*s*

held og lykke i fremtiden.. og dejligt han ikke bliver sat på en hylde bare fordi han ikke er en vårharre mere..

god vind fremover.. og også med dit nye håb...



Dressurtante med de 2 stjerner !!

* Hannibal & *Morning Star - /nu uden Lord De luxe/.

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

ww

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 10:59

StaldRohan: Rigtig mange tak!!!


ck1girl (BiancaB): Tusind, tusind tak skal du have. Og held og lykke til dig også med din smukke hest.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 12:21

Jeg synes lige, at jeg ville fortælle lidt om hvordan det går med Cæsar nu, til dem der er intereserede.


Jeg har nu endeligt sat punktum for undervisning og stævner på Cæsar. Det er gået utroligt stærkt ned ad bakke indenfor de sidste 2 måneder, og Cæsar hverken kan eller gider dressuren mere. Han er helt slukket.


Derfor er han nu blevet min hyggeskovturspony, hvilket han har det meget bedre med.


Her er der et billede af Cæsar, fra en af vores gåture i skoven, da den var aller flottest:




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 anja...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 13:02

mange tak...*s* havde slet ikke set dit svar før nu...

det lyder som om du har gjort det rigtige mht cæcar.. hvis han ikke har lysten mere er der ingen grund til at presse på ham...

jeg har stor respekt for din beslutning og for at kende din hest nok til at mærke hvad han vil det bedst med... og at du respekterer ham for det...

håber snart jeg ser dig igen på en af dine andre stjerner...



Dressurtante med de 2 stjerner !!

* Hannibal & *Morning Star - /nu uden Lord De luxe/.

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

ww

0
0
Svar på denne tråd
 
 ck1girl (BiancaB)
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 14:42

Tusind tak for dine søde ord - de varmer meget.


Nej, man får ikke noget ud af at presse sin hest til mere end hvad den har lyst til - og lysten har Cæsar bestemt ikke mere - det er da i hvert fald helt sikkert.


Men han har søreme også gjort det godt indtil nu. Jeg er yderst tilfreds med ham, selvom det også føles lidt trist, da jeg jo brænder for dressuren.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anja...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 14:47

Jeg tager også hatten af for din beslutning, hellere stoppe mens legen er god. Han har givet så mange gode oplevelser så han fortjener også en værdig afslutning, og det giver du ham :-)


Håber du fortsat vil holde os opdateret med billeder af ham, også som skovturshest :-)


Mvh Juliette


Salg af OX-hingste af høj kvalitet.

Bedækning ved avlsgodkendte hingste tilbydes

Sygepleje + kemibøger sælges Se Her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Richelieu Arabians
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 16:10

Rigtig mange tak for dine søde ord.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor dejligt.
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 16:46

Rigtig lækkert at s en der ikke bare smider hesten til salg eller bare lader den stå.. Super godt Anja..


Håber på flere billeder af ham og snart nogle af både Cashew og Papaya:)


Jette Nielsen


- Ingen er perfekte,
men alle gør det bedste de kan.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Jette
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 11:10

Tusind tak.


Det varer nok ikke længe, før der kommer billeder af Papaya og Cashew. Cashew bliver i øvrigt 6 mdr. i dag. Det er helt vildt som tiden nogen gange flyver afsted.




Anja
- med de fem skønne muler:

Cæsar * Zariba * Renault * Papaya Ley * Mr. Cashew

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 anja...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 21:12

Uha, hvor fint:) Så skal der da meget snart komme lidt billeder:)


Jette Nielsen


- Ingen er perfekte,
men alle gør det bedste de kan.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider