Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Søger akut hjælp!
Forfatter: 
Dato:  23-04-2022 19:29

Nogen der kan hjælpe??

 


Hej alle sammen.

Jeg står i den triste situation at min elskede hest for 3. gang er blevet forfangen. Det er fanget tidligt, så han kan stadig nå at reddes.

Men da jeg ikke synes det er et hesteliv at stå alene, afskærmet fra sin flok, håber jeg der er nogen herinde der måske også har en pony med samme problem, som han måske kunne komme ud og gå sammen med.

Da vi ikke har andre muligheder, end at håbe på nogen kan hjælpe med at godt sted at gå for ham, bliver jeg desværre nød til at aflive ham..

 

 

Han er lige blevet flyttet til et nyt dejligt sted for 2-3 uger siden. Han står på jordfold. Det er simpelhen TØRT wrap ad libitum, der har gjort ham syg.
Og da alle de andre heste sagtens kan klare det, kan jeg ikke gøre så meget ved det, andet end at afskærme ham fra dem. Og det ville gøre ham rigtig trist. Han er en meget elskværdig og social hest.

Han er 15 år gammel, palomino. 156 cm. Høj ca.

Han skal bare stå og hygge sig med en eller flere heste, på en jordfold, med lystdrift. (Meget vigtigt da han aldrig har stået i boks før)

Han er stadig 100% vores ansvar i form af udgifter osv.

Håber virkelig nogen læser dette opslag og tænker det er lige noget I kan tilbyde. Tiden er knap da han er i smerter, og på smertestillende lige nu.

Mvh Emily

 

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan jo prøve
Forfatter: 
Dato:  21-07-2022 15:40

Jeg tænker at i kan spørge en dyrelæge og finde ud af det med dem.

 

ellers kan i finde nogen der hvor den er opstaldet som syndes at deres hest ville hygge sig på en jord fold


En hest er en hest en pony er en pony

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider