Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 VM for ponyer i Frankrig :D
Forfatter: 
Dato:  28-09-2021 08:51

Se vidoen her: VM FOR PONYER
Jeg deltog i Verdens Mesterskabet for Ponyer som pony passer og maraton groom for Schelde og har lavet en video med alle de danske teams der deltog i dette VM i Le Pin au Haras, Frankrig.

1spand: Lise Halkjær, Karina Blåbjerg og Lene Elnegaard-Woodall.

2spand: Maria Buchwald, Niels Schelde Petersen og Louise Kaiholm.

4spand: Lars Dau.

De gjorde alle et godt arbejde og viste virkelig flot kørsel! Tillykke til jer alle!

Det var en stor og intens oplevelse at være en del af!

Se resultaterne her; www.horsedriving.fr/.../ LEPINAUHARAS.../results.html

Jeg må sige, Le Pin Au Haras er ikke en god stævneplads.

Så fordi jeg selv kører 1spand hest, er jeg virkelig ked af, at de skal have de næste TO !!!! VM'er for 1spand hest.

Smukke omgivelser, men virkelig store afstande, selv til de få toiletter der var ved campingen, de lukkede for strømmen om natten, og wi-fi var noget man skulle være heldig for at fange.

De har ikke engang lavet 1! RIGTIG maratonhindring og søndag handlede det næsten kun om tiden, så de opildnede deltagerne til at tage større risici. Bare se på resultaterne her:

www.horsedriving.fr/.../ LEPINAUHARAS.../HTM/CONES.htm

Men det var virkelig en stor oplevelse, intensiv i både lykke og sorg.

Marathon betyder meget for mig, og de gjorde det så skuffende. Eksempel, hele marathonen var kun 500 m længere end normalt i CAI* og CAI **.

Mit team lavede et godt stykke arbejde og endte med en 7 plads, meget stolt!

Men det føltes ikke som et VM maraton.

Det var let at følge et team og generelt være en tilskuer, det var fedt.

Keglebanen var SMUK !! Og der var lamaer man kunne få en ridetur på, det er da nyt!

Speakeren var fantastisk, jeg tror, ​​at det var den samme som i Aywaille. Fantastisk god til at skabe en spændende atmosfære.

Så ja, både gode og dårlige oplevelser, som det altid er ved FEI -konkurrencer, men denne gang føltes det som om de ikke kunne se problemerne, så det er ikke en stævneplads, jeg sådan lige har lyst til at vende tilbage til, udover som tilskuer.

Meeen nu vi må jo se hvad der sker

Tak for en stor oplevelse til alle jer der var med og tak til jer der sørgede for at holde GunnarsMinde kørende mens jeg var afsted.

Venligst Alis / GunnarsMinde.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider