Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Farvel Nellie og Frits
Forfatter: 
Dato:  09-04-2021 18:12

Billede

 

 

Da jeg for længe siden brugte HN meget nød jeg at vise mine dejlige æsler fren,og lappede naturligvis al ros til min.Jeg har på en eller anden måde brug for at fortælle det her,at jeg har sagt et for evigt farvel til de 2 af dem.Det er Nellie og Frits der blev sendt afsted sammen.Frits havde fået en skade på kæben og Nellie havde astma,så de blev lagt til at sove mule til mule.Jeg savner dem og det gør den nu lille æselflok også.

Billede

Måske der slet ikke er nogen fra dengang der kan huske mine æsler,men nu har Nellie og Frits sagt farvel her også.




Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude



4
0
Svar på denne tråd
 
 Årrrhh...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2021 20:49

Føler med dig, der er bare ikke noget værre.

jo kan godt huske dem. 💔❤️


Never go faster than your angel can fly!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farvel Nellie og Frits
Forfatter: 
Dato:  10-04-2021 10:48

Jeg har fulgt dine historier om dine æsler og bliver mindet om dem når jeg kører forbi et æsel i nærheden af hvor jeg bor.

 

Det er en trist nyhed, men jeg ved at de har haft det bedste æsel liv hos dig sammen med de andre æsler.


 

 

Caroline
Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi er bestemt....
Forfatter: 
Dato:  13-04-2021 19:03

nogen der kan huske jer - og føler med dig og resten af flokken, her har vi netop sagt farvel til flokkens midtpunkt gennem 20 år, så ved hvordan I har det.


Det er - og har altid været - så hyggeligt at læse dine beretninger om hverdagen med de skønne æsler; håber du fortsat vil opdatere i ny og næ, selvom flokken er blevet lidt mindre...

 

/Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 åhhh jo
Forfatter: 
Dato:  24-04-2021 20:51

kan godt huske dine skønne æsler og dine dejlige beretninger om dem.

 

Kondolerer med dit tab.

 


Mvh Naja

og

VM's Showtime aka Lilleskid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Æslerne
Forfatter: 
Dato:  03-05-2021 18:31

Åh, du kan tro, at jeg kan huske dine æsler Sad sammen med resten af HN for lang tid siden og bare veeentede på, at Nellie skulle få det der føl, som bare lod vente på sig.

 

Ked af at høre, at du har måttet sige farvel til hende og Frits, men de har i hvert fald haft et dejligt liv hos dig, hvor der er blevet taget hensyn til alle deres behov og adfærd.

 

Ligesom de andre håber jeg, at du stadig vil skrive lidt om de resterende dejlige æsler i ny og næ. Knus til dig og resten af flokken.

 

Venlig hilsen Mitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kondolerer
Forfatter: 
Dato:  05-05-2021 19:00

Jeg kondolerer :( Men dejligt at have billeder og evt. videoer af dem, så minderne lever videre.


Mvh.

Casper fra GoQuiz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhhh nej.
Forfatter: 
Dato:  19-05-2021 17:01

Det er bare det væreste ved at have dyr.


Bolig søges til leje i Nordsjælland. Gribskov kommune.

Part søges i Gribskov eller Helsingør kommune.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider