Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 HJÆLP til opgave
Forfatter: 
Dato:  05-08-2020 13:47

Hej piger. Jeg håber det her indlæg er ok (jeg er ny på siden). Jeg er igang med at lave en opgave ifm. min praktik og jeg har virkelig brug for nogle flere svar på mit spørgeskema. Jeg tænkte vi evt. kunne lave en "spørgeskema-tråd" hvor vi alle sammen svarer på hinandens så man får en masse svar! Jeg håber i vil hjælpe mig

 

forms.gle/sfKt9PhL4wkpu2eT6

0
1
Svar på denne tråd
 
 de kære penge
Forfatter: 
Dato:  05-08-2020 19:02

Hej

det er muligt du har hørt om at man kan spørge om alt på hestenettet....DET kan man altså ikke....

Men handel med/ køb af tøj på Instragram er nok ikke lige en spidskompetence for de fleste af os.

Mærkevarer, impulskøb mm det har vi simpelt hen ikke penge til overs til, er du klar over hvor meget en hest fylder på et budget? Havde du spurgt om udstyr til hest mm, så var chancen for svar nok meget, meget større.(hesten kommer altid først )

Har ikke skrevet for at ødelægge noget for dig med dit spørgeskema....

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Er tøjmærker vigtige?
Forfatter: 
Dato:  06-08-2020 18:32
Tjae, igennem længere tid har mine yndlings bukser været karlslund model Iceland og til vinter er jeg meget glad for jökull modellen...
Hvis Instagram kunne skaffe mig et par karlslund svalur hoppede jeg da sikkert med på vognen. De er ellers undgået af produktion...
Et godt tilbud på fjällräven curved model ville også være interessant.

Sorry.
Jeg falder nok også laaangt udenfor målgruppen, mistænker jeg.
Hestenettet.dk ved alt - men de gamle hardcore brugere mistænker jeg ikke er så standard modetøj fascineret...
2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-08-2020 20:47

Tja, mit tøjforbrug foregår nogenlunde sådan her:

1) Et par jeans til 1000kr ?????? Du må have spist søm!!!! Det er alt for dyrt

2) Et par nye ridebukser til 1000kr. Det er et fund til den pris, dem må jeg straks købe


Suldudu

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2020 14:10

sådan nogle undersøgelser skal jo netop inkludere et bredt udsnit af befolkningen - HN brugerne repræsenterer vel stadig et segment, og "nej" er da også et svar...

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider