Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Rocky kom hjem-hjem!
Forfatter: 
Dato:  24-01-2020 20:34

Jeg syntes det er lidt hyggeligt at samle minder her i en tråd, så selvom der ikke er nogle der følger med længere, så ee der en opdatering fra os ;-)

 

Siden sidst så er Rocky 100% overgået til mig. Og jeg havde fundet en følbørnehave i Frederikssund hvor han skulle gå og nyde sin ungdom og bare være følle mand! Så i november rykkede han der op, og det var en meget stor dag! Han havde været i trailer 1 gang før hvor de måtte bære ham op.. men jeg habde en fornemmelse af at vi havde opbygget et godt bånd så jeg ville prøve helt selv først og bedte alle om at gå væk. Og ja jeg syntes videoen taler for sig selv <3

Video

 

Da jeg satte mig ind i bilen og kørte tudet jeg af glæde! Sikke en start på vores nye eventyr sammen <3

rocky blev installeret i Frederikssund og tog alt med ro! Han blev rost for hans rolige sind og han var den der var sød mod alle. Begyndte og træne ham i at stå på staldgangen, rense Hove og gå lidt ud i den farlige verden

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

men efter meget kort tid kunne jeg mærke en knude i maven.. foldene til ham var bare ikke gode nok og der var nogle ting omkring behandlingen er mig som bare ikke var i orden... så da jeg pludselig fik tilbudt at rykke Rocky + hans følven hjem til vito, så var jeg ikke i tvivl om den rejse skulle starte en del hurtigere end forventet. Jeg grad mange tårer de uger, for jeg havde det FORFÆRDELIGT med at byde Rocky det..

 

..men! Sørme ikke om den hest igen er en champ! Han blev læsset på 1 min og kom til sit nye hjem og har været i ro lige siden. Så længe han hae sin ven og mig så er han glad <3

 

og jeg fik endelig set min følle dreng bevæge sig igen! Nu går han på 1,5 km vandrefold. Og vildeste af alt, så fik jeg mine to drenge samlet!!!

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Det var min lykkeligste dag længe! Han landede d 23 december, så var den bedste julegave man kunne få!

siden da har han bare lært så meget! Vi løfte alle Hove så pænt, står bundet på staldgangen, kan gå små ture, og bare er en glad følle dreng! Han kommer altid når han ser mig og elsker bare at nusse <3

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

som i nok kan fornemme, så er Rocky drømmen der blev virkelighed for mig <3 elsker virkelig den hest!!

 

og vito, ja han stor trives virkelig! Den hest elsker sit nye hjem og bare at hygge sig! Vores bane er under vand, så han er bare en hygge prins for tiden <3

Billede

 

Billede

lige en gang behandling han nød godt af!

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

Billede

for første gang i 7 år får han lov til at komme på lidt vintergræs! Han taber sig desværre pga hans IBD så nu ser vi om det kan hjælpe

 

 

jeg føler mig som verdens heldigste pige med de to heste!


Sagde Maya med Vito og Rocky

 

 

 

Følg os på Facebook!

www.facebook.com/VtiosWorld

 

10
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk læsning
Forfatter: 
Dato:  28-01-2020 19:02

Det var en smuk, smuk læsning.

 

Siden er ikke mere død, end der stadig er brugere som nyder din fortælling.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Skønne muler
Forfatter: 
Dato:  29-01-2020 22:08
Hvor er det da bare dejlig læsning! Elsker lille skønne Vito?
Men altså ham baby Rocky kommer da til at gå Vito i bedene for han er da bestemt også en lille lækkermås.

Glæder mig til at se ham nå vinterpelsen er faldet af!

Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider