Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Spring træning, I love it......
Forfatter: 
Dato:  28-06-2019 19:16

Så var det tid til at få luftet spring gearet igen. Gilbert var i topform, jeg tror slet ikke det falder ham ind, at stoppe eller rende uden om. Om jeg så kludre for vildt med afstanden, ja så hopper Gilbert guttermand da aligevel. Han forsøger at løse opgaven så godt han kan, hopper fra stående, helt inden under springer, hopper langt ude fra, hvis piloten får opdaget det ikke passer og trykker på. Hold nu op hvor er han flink, ja måske ryger der en bom på grund af en pilot fejl, men stoppe det gør han ikke. Seje søde ærlige Gilbert.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

5
1
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  30-06-2019 01:13

Uhh du er ski da modig haha. Flot. Han er så smuk.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  01-07-2019 12:11

Tak Sandra ja det er ikke mod jeg mangler, men er skisme lidt rusten jævnfør afstande og huske banen he... He..... Men vi øver os, og han er heldigvis en guttermand


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som altid...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2019 18:05

en fornøjelse at se jeres samarbejde!

Men lige netop i den forbindelse, ka' jeg så huske, at det var en fordel at ha' en STOR hest - når man i modsætning til dig er en kylling, virkede springene altså lidt mindre, dengang hesten var 1.80+

 

/Dorte

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  01-07-2019 23:08

ja Dorte du siger noget... He... He.... Når vi varmer op over cavaletis eller et "bette" kryds, ja så sjusker han også lidt, og Bjarne min træner siger at Gilbert ser ud som om han tænker " hold nu op med at bede mig springer over de tændstikker, det er godt nok kedeligt" de små spring ser sikkert ikke ud af noget som helst, set oppe fra Gilberts perspektiv


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Go Gilbert
Forfatter: 
Dato:  03-07-2019 21:36

Sikke en fest :) - Hvor er det dejligt at se :)

 

Øvelse gør mester - Så mon ikke I lærer det på et tidspunkt? Gilbert ser da ud til at have meget godt styr på det der hopning - Så må piloten bare følge med hi hi


Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-07-2019 18:53

Så modige!

 

Seje jer! I ser skisme godt ud!


 

 

Nu med den lille sorte skønhed Valentino <3

 

Desværre uden hendes fantastiske gyldne stjerner

Golden Fabia og Golden Destiny

04062000-07022018 og 03031995-17112008

Altid og forevigt <3<3<3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  05-07-2019 19:39

Mange tak Svendsen og Karina, for jeres søde komentare. Ja øvelse gør mester, og jeg har jo aligevel heldigvis sprunget en hel del for år tilbage. Så når "rusten er banket af" mit afstands øje, skal det nok blive helt godt. Og heldige mig, har jo en sød og ærlig hest, og en tålmodig springtræner ​​​​​​

Og jo mere dresur jeg får langt ind i ham, jo nemmere blir det jo også at styre ham rundt i mellem springene.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dressur og springning
Forfatter: 
Dato:  05-07-2019 23:20
Det er så sandt... Ingen god linjeføring uden dressur ?

Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider