Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Pletpinto - snart som voksen dressurhest
Forfatter: 
Dato:  12-06-2019 21:34

Længe siden sidst - men bare for hyggens skyld, så synes jeg, I skal have en plet-opdatering... hvis der stadig er lidt liv i HN

 

Min plettede Alberto A Kila efter Aberdeen A Kila og med Elpla's Big One til morfar - oog Michellino til farfar ikke at glemme - er efterhånden fyldt 6 år! Det er snart 4 år siden, jeg hentede ham... hvor tiden dog flyver.

 

Han er den smukkeste i min verden Og jeg knuselsker min hest - og han er simpelthen så unik på så mange områder.

 

 

Ikke så meget snak. Han er blevet stor og flot - og har været igang 1 år her til August ovenpå nogle trælse skader. Oog vi styrketræner for tiden Vi gør, hvad vi kan - og i øjeblikket arbejder vi på at få ham lidt mere op i konkurrenceholdning, og det er hårdt, men super sjovt Vi starter ikke så meget, da jeg ikke lige har trailer til rådighed, men det er så sjovt at komme i byen, også selvom vi begge mangler lidt rutine

 

TRYK PÅ DEM - så er de i bedre kvali

 

 

Billede

Den smukkeste plette

 

 

Billede

Og ehem piloten, der lige skal slå rumpen i sædet - også i gallop

 

 

Billede

Og min smukke plette, der bliver lidt fornærmet over, at han altså også skal gå igennem det uhyggelige hjørne med busken

 

 

 

 

Billede

Smukke plette - og her er det, vi stadig mangler lidt styrke, så han ikke kryber lidt bag mig og bliver lidt snæver. Men smuk er han

 

 

Billede

Og en meget tilfreds plette, der absolut mener, det var fuldt ud berettiget, at han blev bange for en anden plettet hest midt inde på banen

 

 

Og hvis I har glemt ham - så var det jo ham her, jeg hentede for snart en helt del år siden :)

 

Billede

Nu måler han bare 1.68 - og ikke 1.60 mere

 

 

 

Pletteknus fra os

 


*****

VH

Anna

- Med pintovallak Alberto A Kila:
www.instagram.com/annacharlotten/

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 dejligt ..
Forfatter: 
Dato:  13-06-2019 11:01

det er dejligt med lidt farver..

og det skal da nok blive rigtig godt.. kender godt det med de farlige hjørner..

og farlige heste.. tja min sorte halvaraber er virkelig bange for frieserhestene når de kommer gående i mod hende

 

min datter er også kommet i besidelse af en pinto.. vi har lånt en på ubestemt tid.. og hun knuselsker allerede det brogede lyn..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd
 
 den smukkeste pinto
Forfatter: 
Dato:  13-06-2019 18:29

Han er altså bare den smukkeste Pinto ever!!!!!

 

Han er bare velbygget og med flot mønster - og ja du rider ham SÅ flot!!!!

 

bliver så glad hver gang du viser ham frem - så gør endelig det!!!!!


Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  13-06-2019 20:02

For pokker hvor ser i godt ud ​​​​​​

Han er dæleme en flot plet hest ​​​​​​

Og så stor og voksen han ser ud efterhånden. I klær hinanden, og styrken skal jo nok komme med træningen. Du skal da have dig en trailer, i fortjener at blive vist frem. Jeg elsker jeres fælles udtryk af ro og tilfredshed, på det sidste stævne billede


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Prikprik
Forfatter: 
Dato:  16-06-2019 11:21

Tusinde tak for jeres søde kommentarer :)

 

Haha, ja farlige hjørner kan der være mange af - jeg koncentrerer mig også bedst selv indenfor, og det hjælper jo ikke ligefrem på, at de kigger lidt, når det så er udenfor... så vi skal bare til at ride noget mere udenfor Pletter er skønne! Stort tillykke til hende :)

 

 

Årh tak for sød kommentar Der er jo lang vej endnu, og jeg ved heldigvis, hvad vi skal arbejde frem mod - sådan er det jo, når man ikke er professionel, men bare en engageret hobby-rytter. Så er der jo altid en masse at arbejde med at få rettet og dårlige vaner, der skal pilles af, men det er jo også det, man lærer af!

 

 

Mange tak Åh jeg gad så godt have en trailer, og tak for så søde kommentarer til os Jeg håber, det bliver aktuelt engang, når jeg er færdig på studiet om et års tid. Plet er desværre ikke billig i drift


*****

VH

Anna

- Med pintovallak Alberto A Kila:
www.instagram.com/annacharlotten/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for billeder
Forfatter: 
Dato:  16-06-2019 19:12

Tak for billeder - han er virkelig smuk

Bliv endelig ved med opdatere lidt i ny og næ...


Mange hilsner fra

Rina B & Misty - det grå lyn

1
0
Svar på denne tråd
 
 Prikprik
Forfatter: 
Dato:  03-07-2019 21:41

Tusinde tak - jeg prøver at huske at smide lidt billeder herinde en gang imellem


*****

VH

Anna

- Med pintovallak Alberto A Kila:
www.instagram.com/annacharlotten/

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider