Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Der er sket en del..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2019 21:08

Åh jeg syntes det lidt hyggeligt nogle gange og smide en hilsen her inde, og på fb bliver jeg mindet om mange har fulgt med herinde og stadig gør, så syntes det krævede en opdatering :-) for der er sket meget!

 

Jeg tror sidst jeg skrev herinde havde vito fået erklæret IBD efter et års søgen efter hvad der er galt! Det tog nærmest yderligere er år før vi havde modgang og efter en voldsom behandling kunne de endelig se bedring. Det tog yderligere 4 måneder før jeg tog mig sammen til at træne igen, af ren frygt for st han havde ondt..

 

Så jeg satte mig et mål, og meldte os til kursus i 2019 i maj. Så det krævede vi kom igang igen!

 

Men midt i det hele så blev vito også flyttet hjem igen. Jeg savnede min hest, savnede at kunne svinge spontant forbi ham. Så efter 2 år i Skibby rykkede vi til Ganløse igen. Den bedste beslutning jeg har taget!

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Træningen var skarpt igang mod kurset, og vi har simpelthen fået glæden tilbage begge to!

Billede

 

Billede

 

Alt i mens dette står på, så kan jeg fejre midtvejs fest på studiet, jeg sidder og skriver min bachelor opgave på studiet, og har modtaget den obligatoriske mail med "du er nu optaget på kandidaten for veterinær medicin"! Livet er så vildt lige pt :-)

 

Vi havde en gammel kending forbi, som havde taget billeder af os den gang jeg lige havde fået vito for 12 år siden! Nu kom hun igen og skulle forevige mkn smukke dreng i hans rette element

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Min smukke smukke dreng!

 

Og så kom dagen også for kurset! Vi har ikek fået undervisning i 4-5 år pga jeg blev student, så kom dyrlæge studiet, vito var syg i 2 år osv.. så var meget spændt på hvad han havde at sige. Men min skønne dreng blev rooost og han havde den største ja har på! Han gør mig så stolt!

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

Da jeg havde sat vito af efter kurset, så kørte min bil videre til Slangerup. Der tog jeg nemlig ud og sat den vigtigste krusedulle i mit liv, siden jeg satte den for 12 år siden på vitos papirer. Vi udvidet nemlig vores familie til tre <3

så sig velkommen til Storm's Rock Star!

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

Så ja der sker lidt her!


Sagde Maya med lillefis Vito

 

 

 

Følg os på Facebook!

www.facebook.com/VtiosWorld

 

13
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig opdatering
Forfatter: 
Dato:  28-05-2019 21:35

Åh hvor er det dog skønt at høre fra jer igen!!!

 

og hvor det luner at se at skønne og fantastiske Vito er i fuld vigør igen!!! - frygtede virkelig at det var ved at være slut med jeres fantastiske eventyr!

 

Og sikke da en fantastisk lille hyp du har familieforøget med - din signatur skal da opdateres :) :)

Velkommen Star!

 

vil du ikke fortælle lidt mere om den lille ny?


Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Velkommen tilbage
Forfatter: 
Dato:  29-05-2019 22:17

Det er så dejligt når nogle af "de gamle" laver sådan en tråd.

Tillykke med familieforøgelsen - han ser skøn ud

Hvad er han for en?

 


Mvh

Mette

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt opdatering
Forfatter: 
Dato:  05-06-2019 10:01

Hvor er det dejligt at se, at Vito er i fuld vigør igen

 

Og tillykke med din nye stjerne. Hvad er han for en?

 


TiNA
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tan
Forfatter: 
Dato:  06-06-2019 09:26

Tusind tak alle sammen <3

Vi frygtede også selv det var enden for vito, og aflivning var på tale. Men nu får vi en chance mere og vi nyder bare hver dag vi får og håber vi kan holde det nede!

 

følle er en welsh cob hingst efter 1. Klasse hingsten Morning Star oppe fra stutteri Chopin :-)

han skal være vito's afløser når han skal pensioneres her om 4 års tid (hvis han holder så længe, jeg krydser!) og skal fungere som akademisk, tur, jordtræning, bedste ven "hest"

 

Glæder mig helt vildt til selv at forme min hest, som jeg har drømt om i 8 år!


Sagde Maya med lillefis Vito

 

 

 

Følg os på Facebook!

www.facebook.com/VtiosWorld

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bliver spændende
Forfatter: 
Dato:  06-06-2019 14:08

...at følge dig med ny hest. Dejlige billeder fra dig (IGEN)


...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt mere
Forfatter: 
Dato:  06-06-2019 21:06

Syntes i skulle have lidt mere følspam <3 er så heldig han står 9 min fra vito, så jeg kan følge med hele vejen!

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Sagde Maya med lillefis Vito

 

 

 

Følg os på Facebook!

www.facebook.com/VtiosWorld

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for ...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2019 19:16

Tak for update Maya..

 

Har fulgt med i maaaange år, siden du red på Nobi, så det er super dejligt, når du lige ligger vejen forbi HN, så vi gamle stadig kan følge lidt med


Mange hilsner fra

Rina B & Misty - det grå lyn

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider