Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Søde dommer kommentar
Forfatter: 
Dato:  26-05-2019 19:55

Godaften Ænder. Så kom vi afsted til stævne igen, og denne gang er jeg en glad og tilfreds rytter, også selv om vi ikke fik noget med hjem.

Vi havde en super fin opvarmning, med ro i mit hovede, og det var jo vores første og vigtigste delmål.

Vi red et tilfredsstillende LB2 program, med mange pæne øvelser, dog kunne piloten være mere grundig i overgange og mere effektiv i fremad hjælpen.

I LB3 sneg der sig et par dyre fejl ind, og Gilbert var lidt mat. Og når piloten så, ikke helt får redet energi nok ind i mange af øvelserne, ja så må jeg nok være godt tilfreds med de 63,10% vi endte med.

Men noget af det aller bedste på dagen, var dommerens søde kommentare. "dejlig Smuk hest" og "smuk eqvipage" så nu må jeg bare se at få redet det sidste halve point ind i mange af mine øvelser, vi får 5x7 point, en kæmpe bunke af 6,5 og så nogle 6'er, og en enkelt 4,5 som var fortjent fordi han går helt i stå, i en overgang.

Er det ikke skønt når en dommer kan få en il at føle sig som en vinder, selvom man ingen roset har med hjem.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Stævne billede er ikke fra idag, ingen fotograf med, men han er også en Smuksak


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Dommer
Forfatter: 
Dato:  12-06-2019 08:37

 

Det er bare guld værd at dommeren gider at komme med kommentarer. Fed følelse.

 

Jeg forstår dog ikke helt din sidste kommentar: ingen fotograf med, men han er også en Smuksak

BURDE du ikke have et billede af fotografen med ? Jeg er da blevet ret nysgerrig

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  12-06-2019 20:04

Ha.... Ha... Anette, jeg kan godt se det blev noget sludder.

Jeg mente at billedet ikke er fra omtalte stævne fordi der ikke var en fotograf tilstede. Og at jeg selv syntes at Gilbert eer en Smuksak på billedet, selv om det er fra et tidligere stævne. Håber det gir bedre mening nu.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-06-2019 01:12

Flot klaret. Hvor er i seje.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
1
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2019 16:51

Jeg starter ikke selv stævner, men skriver ofte for dommere når vi holder stævne, allerhelst for en dommer der gider kommentere, både løbende men også lige en lille hilsen til sidst, det er så dejligt for rytterne, uanset hvordan programmet er gået, at få sat ord på :-)

 

og ham Gilbert er bare en smuksak, men må indrømme at jeg også tænkte, jamen så kom dog med et billede af fotografen


Mvh Naja

 

Nu kun med 2 heste ;-)

 

Lillesøgårds Cirkeline

og

VM's Showtime aka Lilleskid

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider