Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 en meget lang tid som hesteejer er slut
Forfatter: 
Dato:  21-05-2019 14:22

Torsdag morgen blev jeg desværre nødt til akut at sende denne smukke fyr over regnbuebroen

 

26 år nåede han at blive - og han har været med på HN stort set siden starten :)

 

jeg nåede at kende ham i næsten 23 år og ride/eje ham i 21/19 år.

 

jeg kan trøste mig med at han var frisk og glad til det sidste, selvom savnet pt er enormt

 

Fra den gang der var gang i Heste-nettet: Fælles skovtur i Vestskoven:

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


nu tilbage som "sandkasserytter"

2
0
Svar på denne tråd
 
 Så trist..
Forfatter: 
Dato:  21-05-2019 17:53

at skulle sige farvel til en hest, der har været en del af ens liv så længe - og hvor var han en fin, gammel hest.

 

En ringe trøst, men han havde det godt til det sidste, og du undgik at stå med overvejelserne om, hvornår det mon er tid...

 

Har selv to seniorer på hhv. 21 & 24, som jeg har haft i 19 år, og delt matrikel med de sidste 16 - gruer allerede for den dag, de ikke kan mere, men håber samtidig også, at være i stand til at tage beslutningen i tide.

 

/Dorte

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 RIP...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2019 00:43

RIP smukke hest. Det er altid svært at sige farvel til en god gammel ven. Føler med dig, da min gamle ven Brava, som jeg heldigvis nåede at havde i 23 skønne år, hun var født hos mig, skulle over broen, hold nu op det var svært, selv om jeg ikke var i tvivl om at det var på tide. Hun er savnet, jeg kan godt forstår du sørger. trøste kram her fra.

billedet er fra et par dage, før hun måtte aftsted, jeg elsker bare det billede.

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kondolere
Forfatter: 
Dato:  22-05-2019 15:14
Jeg kondolere for dit tab af en gammel ven.
0
0
Svar på denne tråd
 
 evige græsmarker
Forfatter: 
Dato:  22-05-2019 16:44

Øv det er ikke sjovt at skulle sige farvel til en god gammel ven!

Men altså tænk at du har fået lov til at have ham i SÅ mange år!!!

Savnet er der, fordi vi holder af de kære dyr.

 

Har selv to på hhv 20 og 24 - som jeg håber holder mange år endnu. Håber at jeg - når den dag kommer - får sendt dem afsted i god ro og orden og i rette tid.

 

Håber du trods alt fik sendt ham godt afsted.

 

Og skulle der komme en ny mule ind i dit liv - håber jeg vi må se den :)

 


Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv, hvor trist
Forfatter: 
Dato:  24-05-2019 12:01

Det er ikke en rar beslutning. Jeg ved det, jeg har selv været der. Man sørger længe, og det kan gøre ondt længe.

Heldigvis så bliver det med tiden en trøst,at hesten har været frisk og glad til det sidste, og at tingene ikke er trukket unødigt ud.

 

Det er skønne billeder af en dejlig hest med enormt gode øjne :)

Godt, at du kendte ham!

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snøft
Forfatter: 
Dato:  24-05-2019 13:52

Synes altid jeg får lidt en knude i maven når jeg læser disse indlæg hvor en elsket ven har forladt denne verden

 

Det får jeg (og andre) selvfølgelig, fordi de fleste af os har sagt farvel - og derfor fuldt ud forstår hvor svært et indlæg det er at skrive

 

MEN - når sorgen kommer lidt på afstand, så kan man heldigvis tænke tilbage på de gode stunder også og smile af alle hestens særheder

 

Jeg vil give Sif helt ret - han havde nogle skønne varme gode øjne. Trøstekram herfra!

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så trist
Forfatter: 
Dato:  25-05-2019 11:51

 

Det tager lang tid at få en gammel ven siger man , men det tager altså også lang tid at komme sig over tabet af en gammel ven. Jeg mistede min stjerne efter 24 år, for 3+ år siden og det er først nu det er ved at komme på afstand og de gode minder fylder mere end sorgen over at have mistet hende.

Sender dig tanker og en krammer. Håber du har mod på at starte et nyt eventyr og dele det med os andre på hn. =)

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider