Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Palominoungen er blevet 2 år
Forfatter: 
Dato:  17-05-2019 16:35

Ja, ja - vi er skam stadig i live alle 3

 

Meeeen - chefen på matriklen (aka mig - eller det bilder jeg mig da ihvertfald ind - reelt er det nu nok røde ) har fået nyt job. 2 km fra hoveddøren kontra 120 km lokkede på trods af en massiv lønnedgang Det betyder dog også at mine lange vagter foran en pc er ovre - og derfor er HN hensat til at foregå i fritiden på biblioteket, det er også helt ok for mig - men må nok erkende at det er gået en smuuuuuuule ud over min aktivitet herinde

 

MEN - nu var der jo en god anledning til at vende frygteligt tilbage! Count Me In GF aka Gulemule aka palominoungen er blevet 2 år Fatter ikke hvor den tid er blevet af...

 

7. maj 2017 kl. godt midnat så det sådan ud hjemme hos mig:

Billede

8. maj var han ude for første gang i skønt vejr...

Billede

Så blev han 3 uger

Billede

Det berømte lamafjæs

Billede

Man ved vel godt at man er en flot fyr

Billede

Galopere kunne han også som lille

Billede

3 måneders dagen kom - og også skræmmende mange cm

Billede

Det her klatreri stoppede heldigvis med kastrationen i september!

Billede

Bare fjollet...

Billede

Efterårsfarver - og pels

Billede

Mere fjollet

Billede

Som I nok kan huske så ELSKER han sin bold (gør han stadig - vi kører på bold 5 pt!)

Video

Man ved stadig man er en smuksak

Billede

Fødselsdagsmusse og mor...

Billede

...og stangmålet viste 142,5 cm - så stadig håb for at han holder ponymål...

Billede

Mor er størrer - lidt størrer

Billede

Når enden er god...

Billede

Ingen knæhøjt græs her - men mon ikke de overlever at skulle bevæge sig efter det

Billede

Ny sommerfold åbnet i dag - og indviet med godt humør

Video

Mere fjollen - og gid nogen ville skyde de lor..harer der har gravet ca 400 huller på min mark Har været rundt og afmærke den så mulerne ikke havner i dem

Video

 

Det var vist hvad vi kunne diske op med for denne gang. I øvrigt har han nu også haft gjord på, og det tog han som forventet i stiv hov

 

God weekend til jer alle

 

Trine (Faxa)

 


2
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte denne video
Forfatter: 
Dato:  17-05-2019 16:40

Aner ikke hvad pokker han blev så gnaven og vild over nede i hjørnet

Video

 

Trine (Faxa)


3
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  17-05-2019 22:19

Hvor fin og stor han er blevet. Elsker bare hans leg med den store bold. ​​​​​​

Fedt med nyt job. Tillykke.

Og ja tiden flyver.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Harer....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2019 09:21

Tak for kigget, det kan man da kun blive i godt humør af . Træls med hullerne i marken, men mig bekendt graver harer ikke huller, så medmindre harerne deroppe nordpå har fundet på noget nyt, måske er begyndt at efterabe kaniner, så er det ikke dem, der er synderne. Dejligt at slippe for den lange transport.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lækkermås
Forfatter: 
Dato:  20-05-2019 19:42

han er altså fantastisk lækker :) - er sikker på at han nok skal tage en masse opmærksomhed når han kommer ud og viser sig frem på stævnebanerne en dag :)


Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som jeg sagde...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2019 13:48

...så er jeg ustabil på HN pt

 

Blå brava: Tak for rosen - synes nu heller ikke selv han gør så ondt i øjnene (mere ondt på billeder end IRL faktisk - staklen er jo udstyret med en fodermor som er en MEGA inkompetent kamerafører )

 

Jeg synes det er fantastisk at han STADIG synes hans bold er det bedste i verden - og sååååå dejligt for mor røde når han bliver lidt for kæk og derfor trænger til en omgang bold, så er der nemlig helt fred for lamabarnet igen et stykke tid

 

Jeg NYDER mit nye job! Fast nat og 2 km hjemmefra - what´s not to like

 

DitteH: Han er ihverttilfælde et livsstykke, som glad kommer en i møde hver gang man kalder

 

Du kan sagtens have ret mht. harene - aner ikke en bjælde om deres adfærd udi huller/huler - det er bare dem jeg konsekvent har set der hvor hullerne dukker op No matter whæm der så er synderne - så er det smadderirriterende at få en ret nyomlagt fold gennemhullet - og de må derfor gerne DØØØØØØØØØØØØ... (lød det meget usympatisk )

 

Svensen: Takker ydmygst - og du ved jo hvor din næste TREC mule er hvis han skulle forgro sig

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider