Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Update fra os
Forfatter: 
Dato:  18-01-2019 09:19

Long time.....no see.

 

Inspireret af en anden tråd, om at Hestenettet desværre ikke er så aktivt mere, fik jeg lige lyst til at lave en lille update..

 

Jeg er ejer af den skønne belgier Samson - som gennem årene er vist i mange tråde herinde.

Han var i mit ejerskab fra 2003 til efteråret 2010, hvor han blev givet til min daværende dyrlæge.....som lånte ham ud til en der havde mistet sin hest.

I september 2014 kom han hjem til mig igen Hvor han blev til den dag han blev aflivet (21/2-2017)

Han var glad, frisk og tilpas til det sidste, men hans krop var træt og vores veje måtte skilles.

Han var min soulmate og er savnet hver eneste dag !!

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Disse billeder er fra den dag han blev aflivet

 

Billede

 

Billede

 

Jeg er også den heldige ejer af oldenborger/hannoveraner hoppen Bajerbækgårdens Cheavy.

Hun har været min fra hun var 2 måneder (født maj 2001) og her d. 12. maj runder hun de 18 år

Hun er den skønneste og mest ærlige hest man kan have.... Altid JA-hatten på, overfor de udfordinger jeg stiller hende. Hun giver ALTID en god ridetur !

Hun har været min distancemakker siden 2010.....hvilket har bragt os rundt om i hele landet til mange skønne og udfordrende ridt.

Håber på MANGE år sammen med hende endnu....mange flere oplevelser og sejre ridemæssigt.

Det er helt særligt at have haft hende helt fra start. Vi har et helt særligt bånd

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Sidste skud på stammen, er min nye unghest.... Stald Kiels Udtryk, fjordhest og fra juni 2014.... Så han bliver 5 år i år.

 

Han er den mest cool og fornuftige.... kælen, nysgerrig og har i den grad også JA-hatten på.

Han er min nye distanceridts makker.... Startede 2 ridt sidste år... med super puls og dyrlægekort.

Glæder mig så meget til at se hvad fremtiden bringer for os som makkerpar

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Håber i nåede til enden

 

Venligst

 

Trine.... Cheavy og Udtryk


Ejer af den smukkeste prinsesse.....Bajerbækgårdens Cheavy, den sødeste shettervallak..... Lundebjerggaards Harry og den skønneste belgier vallak...... Samson <3

8
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2019 10:32

...Cheavy og skønne Gule.

 

Samson ligner en rigtig bamse.


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige heste
Forfatter: 
Dato:  20-01-2019 09:46

Tak for kigget. Jeg kan ikke huske at have set Samson før . Sært da han ellers ligner en, jeg ville have husket . En dejlig stor bamse. En MEGET forvokset pony. Jeg tror, det er det skønne udtryk, han havde i hoved/øjne, der minder mig om ponyer. Jeg håber, du får mange gode år endnu med de to andre.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt at gense
Forfatter: 
Dato:  20-01-2019 22:18

Jo jo Samson husker jeg bestemt!!!

 

Og din brune musse er da fantastisk! - det er det dejligste at kunne komme rundt og få en masse skønne oplevelser sammen!

 

Udtryk... hi hi - det må man sige han har!! - charme, selvtillid og lækkert hår! - det kan da godt være man skal eje sådan en gul ja-hats pony en dag :)

 

Glæder mig til at høre en masse fra jer når I kommer ud og starter flere distancestævner her i 2019 :)


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  21-01-2019 08:02

Tak for jers søde kommentare alle 3

Dejligt at der er nogen der tager sig tid til at kommentere, når man har lavet et opslag

 

Samson var en rigtig bamse hest....ligeså sød, ned og kontaktsøgende, som han var stor. Da han var i sine velmagtsdage som yngre, vejede han tæt på 1000 kg.

Han vidste dog slet ikke hvor stor han var....havde det blideste sind og hans smukke øjne kunne kigge direkte i hjertet på en

Min unge Udtryk kan meget vel nå ind og udfylde den særlige plads han havde....der er så mange ligheder i deres temperament og sind.

 

Mine 2 skønne basser giver mig begge de bedste oplever på daglig basis..... Cheavy med sit kloge og fornuftige hovede, der stort set aldrig sætter en hov forkert og Udtryk med sit blide væsen og sjove ungheste påfund..... Det er kun til at blive i godt humør af

 

Tænker at jeg vil updatere herinde, når vi kommer i gang med distancesæsonen 2019....som står på 7 ridt for Cheavy og 4 for Udtryk, som det ser ud nu....træningen går i hvert fald som planlagt , så vi skal nok være klar, til 1. stævne d. 16/3.

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Venligt

 

Trine


Ejer af den smukkeste prinsesse.....Bajerbækgårdens Cheavy og den skønneste gule....Stald Kiels Udtryk <3

1
0
Svar på denne tråd
 
 Skønne Samson
Forfatter: 
Dato:  22-01-2019 09:54

Jeg kan også godt huske Samson

Og ja - det skulle ikke undre mig, om Udtryk suser ind under huden på dig, helt på samme måde som Samson. Det har de det med at gøre, solskinshestene :)

 

Din brune hoppe er også en rigtig dejlig dame. Hun er køn, og har et utrolig dejligt udtryk - og skønne øjne

 

Tak for kigget!

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker igen
Forfatter: 
Dato:  22-01-2019 11:54

Tak for endnu en sød kommentar

Og tak for dine pæne ord om mine hypper....som er højt elskede begge 2

 

Venligt

 

Trine

 

 

Billede

 


Ejer af den smukkeste prinsesse.....Bajerbækgårdens Cheavy og den skønneste gule....Stald Kiels Udtryk <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider