Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Jule opdatering :D
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 22:03

Kan i huske mig.

 

Det går både op og ned for tiden.

 

Roms har desværre fået konstateret et lille bitte mavesår, så hun er pt på pause og meget let ridning til den diagnose er helt ude af verden. Men hun får alt den tid hun har behov for. Adfærdsændring kom snigende de sidste to måneder hvor hun blev mere og mere sur og mærkelig under ridning. Hun er blevet undersøgt over ALT nu. Hovedt, tænder, røntgen, livmoder, æggestokke, regumate, gastroskopi osv osv. Nå, men godt vi gjorde det og fandt problemet.

 

Inden hendes adfærdændring gik det super godt. Vi var kommet godt i gang med LA1-2 til stævnerne og planen var LA4 her til jul, men det må vi lige rykke lidt. Var begyndt at træne lidt changementer og dem tog hun rigtig pænt imod. Hun udviklede sig SÅ flot. Men Roms skal nok komme stærkt igen.

 

I får et par billeder fra samlingen:

 

Billede

 

Billede

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Følle - Destiny er blevet stor. Hun fylder 3 år i marts måned. Hun er så fin, jeg glæder mig. Hun havde tandlæge i sidste uge og nu er jeg begyndt at tilvænne hende bid. Vi går nogle små ture med det og efter jul starter vi op med lidt let longering igen.

 

Billede

 

Billede

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Sienna derimod er flyvende. Hun er så glad. Hun er bare på. Vi red en flot 3. plads hjem sidste weekend i LA2. Vi var til julestævne her den anden dag - endda uden sadel på (i LA1 og LA2). Ja ja tosset mig tænkte vi skulle have en sadelløs klasse i min egen klub, så det oprettede vi. Det var super hyggeligt og super sjovt.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Så derfor - vil jeg blot sige rigtig glædelig jul til jer alle sammen. I kan stadig følge mig på Facebook på min side Dressurrytter - Sandra Charlotte Kempf. (der er også en jule give-away igang)

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

5
1
Svar på denne tråd
 
 Hov du glemmer
Forfatter: 
Dato:  21-12-2018 07:59

Hov du glemmer vist lige at du tabte trensen i lørdags

 

Jeg så lige afslutningen af dit program i lørdags


mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-12-2018 12:19

Sienna er god til at ryste sit hoved haha.

 

Rensdyrs huen fik trensen til at falde over ørene, så det eneste man så kan gøre er jo at hoppe af. Men godt det skete efter afslutnignsparaden, så jeg ikke blev disket i LA1- Haha.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 skønne billeder
Forfatter: 
Dato:  21-12-2018 15:31

Dejlige billeder og elsker at du ikke er bleg for både sadelløs dressur - eller sågar en frisk tur over marken.

 

Glæder mig til at se hvad resten af vinteren byder på - håber du opdaterer herinde :)


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  28-12-2018 17:46

Dejlige billeder, som sætter lidt gang i sommerstemningen.

Sejt med en klasse uden saddel.

Håber begge heste kommer helt op på 100% igen. Godt du er opmærksom på hvad der sker i krop og sjæl på dine mule.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider