Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hils på Queen Savannah
Forfatter: 
Dato:  17-11-2018 21:25

Hej Allesammen

 

Kender i det med, at i nu har besluttet jer og få hest igen, efter 10-15 års pause?!

Dette gjorde jeg i juni mdr i år, og jeg var ude og se på en del forskellige heste, fra alderen 3-5 år.

Jeg havde i samråd med min ridelære, blevet enige om at jeg skulle have en unghest, gerne tilredet, men som der stadigvæk var mulighed for at sætte sit eget præg på.

 

Hende som i skal møde er Queen Savannah på 4 år, 155 cm høj, og en meget speciel dame.

Der var mange som sagde: NEJ, hende køber du ikke! Folk kunne ikke forklare mig hvorfor de ikke mente jeg skulle købe hende, men nej! Bad Choice!

og hvad gjorde jeg så!? Jeg købte dyret!

 

ogggg, havde jeg vidst hvad jeg ved idag, havde jeg nok skulle lytte til dem som sagde: DON´T DO IT!

Men nu er hun her, og da tingene tager 10 gange længere tid med hende, end det normalt gør med heste, så må det tage de 10 gange længere tid! Jeg krydser fingre for det bliver godt en dag ;-)

 

Andre der har fået afvide i ikke skulle købe en hest?! og gjort det alligevel? Så fortæl gerne :-)

 

Her billeder af Savannah von vildhest!

(ved ikke hvorfor hestenettet vælger og vænne nogle af billederne på hovedet)

 

Billede

 

Billede

 

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 velkommen til
Forfatter: 
Dato:  17-11-2018 21:54

hun ser da rigtig fin ud - ja nogle er længere tid om tingene end andre... men er sikker på at hun nok skal blive en rigtig dejlig ridehest :)

Hvad er planerne med hende?


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Planerne med hende
Forfatter: 
Dato:  17-11-2018 22:07

Tak for de fine ord :-)

 

planerne er at jeg skal kunne ride lidt all-Round på hende, dressur og spring, skovture og så skal hun gerne kunne komme med til undervisning 1 gang om ugen :-) Stævner er ikke mit mål, men jeg vil ikke udelukke det hvis hun kommer til og blive mere rolig ;-)

 

Håber det lykkes en dag :-)

 

Hun er meget i forsvar ved nye ting og når hun skal lære noget nyt, så den ene dag man præsentere hende for noget kan hun være så sød og rolig , og næste gang , er alt stort og farligt og så eksplodere hun :-/

Derfor det hele tager lidt ekstra tid med hende :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun ser......
Forfatter: 
Dato:  15-12-2018 09:05

Hun ser rigtig sød ud - stort tillykke med hende.

 

Hun lyder som en helt almindelig ungheste - alt er nyt for dem, og alt skal læres, og samtidig skal man som ejer være superskarp i at give de helt rigtige signaler hver gang - ellers bliver de unge heste forvirrede.

Så det er rigtig godt du har din underviser/berider til at hjælpe, så man ikke går galt i byen.

 

mvh

charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider